Søndagstur til Sverige 8. august
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7294
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Søndagstur til Sverige 8. august
Hej Jørgen.
Når man nu ikke selv lige har mulighed for at komme med på sådanne en tur, er det super at se din film, der ganske godt viser hvad det hele går ud på. Stemningsbilleder af BB - klubbens medlemmer & Co er der også blevet plads til - understøttet af musik fra dengang jeg stadig gik i korte bukser det meste af året. Godt gået. Er ligesom Daniel lidt nysgerrig på hvilket program du har brugt til at samle trådene med.
Tak for indlæget.
Carlo, Brønshøj.
Når man nu ikke selv lige har mulighed for at komme med på sådanne en tur, er det super at se din film, der ganske godt viser hvad det hele går ud på. Stemningsbilleder af BB - klubbens medlemmer & Co er der også blevet plads til - understøttet af musik fra dengang jeg stadig gik i korte bukser det meste af året. Godt gået. Er ligesom Daniel lidt nysgerrig på hvilket program du har brugt til at samle trådene med.
Tak for indlæget.
Carlo, Brønshøj.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7315
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Søndagstur til Sverige 8. august
Hej Daniel og Carlo
Jeg har brugt en ældre version (v.5) af Ulead Movie Factory, der er beregnet til at lave DVD'er m.m..
Programmet er let tilgængeligt at bruge, men er heller ikke super avanceret. Til gengæld var det ret billigt dengang, og jeg har haft rigtig megen glæde af det.
Det har længe været min plan at købe en nyere version, men her hos mig tager ting tid. Der er altid 1000 ting i sving.
Jørgen
Jeg har brugt en ældre version (v.5) af Ulead Movie Factory, der er beregnet til at lave DVD'er m.m..
Programmet er let tilgængeligt at bruge, men er heller ikke super avanceret. Til gengæld var det ret billigt dengang, og jeg har haft rigtig megen glæde af det.
Det har længe været min plan at købe en nyere version, men her hos mig tager ting tid. Der er altid 1000 ting i sving.
Jørgen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- scoop
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7316
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Søndagstur til Sverige 8. august
hej
flot lille film der er lavet der
og det ser jo ud som om i havede en dejlig tur
og håber din tur til hartzen gik bedere en min
flot lille film der er lavet der