Italien
- poul dam
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7218
af poul dam
Italien blev oprettet af poul dam
Hej
Er lige kommet hjem fra en dejlig tur til Italien. Da vi skulle afsted regnede det for meget, så begge cyklerene kom op bag i varevognen .
Heidi's forældre bor lige syd for grænsen, så der blev de læsset af og vi kørte i tørvejr resten af turen . Nu køre min frue meget forsigtig , så min Bird kørte tæt på 19km på literen:)
Vi tog hovedveje derned og op gennem bjergene ( Heidi gør det ALDRIG igen) jeg syntes det var kanon. Nå det eneste friske jeg fik kørt dernede, var da jeg havde glemt min telefon på et hotel og først opdagede det efter vi havde kørt ca. 15km. i sigsak. Heidi ventede og jeg syntes det var synd hun skulle vente, så jeg kørte så hurtig jeg kunne ned til hotellet og tilbage igen .
Nå, vi havde en dejlig uge i Bibione, min søn og svigerdatter kørte derned i bil, og havde telt osv. med.
Hjemad blev vi enig om at tage motorvejen og bare med en overnatning (det er for lang for fru Dam:( ) Vi kom til hendes forældre og læssede hendes bag i varevognen. Så kørte jeg hjem alene:) . Der var jeg igen nød til at køre hurtig , der skulle jo tændes for gulvvarmen i badeværleset osv. he he. Jeg kørte dernede fra ved 21.30 tiden, det er en fin tid at køre lidt frisk på men for den da hvor der var dyr i luften.
Hygge PD<br><br>Indlæg redigeret af: poul dam, den: 2010/08/11 22:34
Er lige kommet hjem fra en dejlig tur til Italien. Da vi skulle afsted regnede det for meget, så begge cyklerene kom op bag i varevognen .
Heidi's forældre bor lige syd for grænsen, så der blev de læsset af og vi kørte i tørvejr resten af turen . Nu køre min frue meget forsigtig , så min Bird kørte tæt på 19km på literen:)
Vi tog hovedveje derned og op gennem bjergene ( Heidi gør det ALDRIG igen) jeg syntes det var kanon. Nå det eneste friske jeg fik kørt dernede, var da jeg havde glemt min telefon på et hotel og først opdagede det efter vi havde kørt ca. 15km. i sigsak. Heidi ventede og jeg syntes det var synd hun skulle vente, så jeg kørte så hurtig jeg kunne ned til hotellet og tilbage igen .
Nå, vi havde en dejlig uge i Bibione, min søn og svigerdatter kørte derned i bil, og havde telt osv. med.
Hjemad blev vi enig om at tage motorvejen og bare med en overnatning (det er for lang for fru Dam:( ) Vi kom til hendes forældre og læssede hendes bag i varevognen. Så kørte jeg hjem alene:) . Der var jeg igen nød til at køre hurtig , der skulle jo tændes for gulvvarmen i badeværleset osv. he he. Jeg kørte dernede fra ved 21.30 tiden, det er en fin tid at køre lidt frisk på men for den da hvor der var dyr i luften.
Hygge PD<br><br>Indlæg redigeret af: poul dam, den: 2010/08/11 22:34
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7222
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Italien
Hej Poul.
Tusinde tak for dit indlæg - fed turbeskrivelse. Jeg sidder stadig og tører tårene væk fra kinderne for de ikke skal kortslutte tastaturet....
Et af vores problemer med at følges med de respektive koner er ofte, at de har en anden kørestil og indfaldsvinkel til det at køre MC end vi har. Bente kørte også meget forsigtigt og stille i starten, men efter at have fået lidt flere kilometre på bagen, og div. kørerkurser, har hun skiftet kørestilen noget ud. Dog tror jeg stadig mange kvinder kører meget på det \"sikre og fornuftige\" hvor mange drenge / mænd kører lidt mere \"friske, og håber på det bedste...). Måske derfor en god ide at indrører lidt flere \"drengerøvsture\" fra tid til anden?
Her i huset har vi dog efterhånden fundet nogle brugbare og funktionelle samarbejdsregler når vi kører sammen, og jeg nyder meget at kører ture sammen med fruen - og hun gider stadig godt følges med mig
Carlo, Brnshøj.
PS. Vær rar at hilse Heidi fra mig og sig, at hun er ikke den eneste der ikke gider følges med dig når det skal gå stærkt i svingene - og du begynder at sidde og vinke mens du overhaler i en 180 -graders
Tusinde tak for dit indlæg - fed turbeskrivelse. Jeg sidder stadig og tører tårene væk fra kinderne for de ikke skal kortslutte tastaturet....
Et af vores problemer med at følges med de respektive koner er ofte, at de har en anden kørestil og indfaldsvinkel til det at køre MC end vi har. Bente kørte også meget forsigtigt og stille i starten, men efter at have fået lidt flere kilometre på bagen, og div. kørerkurser, har hun skiftet kørestilen noget ud. Dog tror jeg stadig mange kvinder kører meget på det \"sikre og fornuftige\" hvor mange drenge / mænd kører lidt mere \"friske, og håber på det bedste...). Måske derfor en god ide at indrører lidt flere \"drengerøvsture\" fra tid til anden?
Her i huset har vi dog efterhånden fundet nogle brugbare og funktionelle samarbejdsregler når vi kører sammen, og jeg nyder meget at kører ture sammen med fruen - og hun gider stadig godt følges med mig
Carlo, Brnshøj.
PS. Vær rar at hilse Heidi fra mig og sig, at hun er ikke den eneste der ikke gider følges med dig når det skal gå stærkt i svingene - og du begynder at sidde og vinke mens du overhaler i en 180 -graders
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7225
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Italien
Hej Poul..
Kan forstå at i har haft en god tur,,,
Jeg glæder mig meget til om 14 dage så er det min tur,,
Jane og jeg tager en tur til Toscana,, gud ved om man kan huske sproget,,
Glæder mig vanvitigt til at skal ned og kører på lidt sjove veje og en tur over til ELBA,,,
Hilsen
John-John
Kan forstå at i har haft en god tur,,,
Jeg glæder mig meget til om 14 dage så er det min tur,,
Jane og jeg tager en tur til Toscana,, gud ved om man kan huske sproget,,
Glæder mig vanvitigt til at skal ned og kører på lidt sjove veje og en tur over til ELBA,,,
Hilsen
John-John
- Daniel
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7227
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Italien
Hej Poul.
Fint indlæg.
Italien er et fedt land at være og køre i, men den lange tur ad betonstigerne kan jeg også godt undvære. Næste gang vi skal afsted, bliver det også med de små veje og flere overnatninger undervejs eller med fut toget gennem Tyskland.
Her i huset er det Connie der kan køre de lange stræk, hvor jeg skal af oftere, for at strække det gamle korpus ud, i ny og næ.
Indsæt gerne flere billeder fra turen.
Fint indlæg.
Italien er et fedt land at være og køre i, men den lange tur ad betonstigerne kan jeg også godt undvære. Næste gang vi skal afsted, bliver det også med de små veje og flere overnatninger undervejs eller med fut toget gennem Tyskland.
Her i huset er det Connie der kan køre de lange stræk, hvor jeg skal af oftere, for at strække det gamle korpus ud, i ny og næ.
Indsæt gerne flere billeder fra turen.
Med venlig hilsen Daniel.
- Bonde
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7228
af Bonde
Besvaret af Bonde på emne Sv:Italien
Hej Allesammen
Jeg har også været et smut i Italien (Venedig) uge 29
Med første destination Davos Schweiz Billedet.
Nu havde jeg ingen frue at tage med.
Så jeg søgte efter en bagsædelus i et rejseforum på nettetB)
Og en enkelt trunte meldte sig.
Der var meget kørsel da vi kun havde 5 dage.
Men en fantastisk tur der endte med romantik på Birden:woohoo:
Man kan også scorre på en BB:whistle:<br><br>Indlæg redigeret af: Bonde, den: 2010/08/12 12:00
Jeg har også været et smut i Italien (Venedig) uge 29
Med første destination Davos Schweiz Billedet.
Nu havde jeg ingen frue at tage med.
Så jeg søgte efter en bagsædelus i et rejseforum på nettetB)
Og en enkelt trunte meldte sig.
Der var meget kørsel da vi kun havde 5 dage.
Men en fantastisk tur der endte med romantik på Birden:woohoo:
Man kan også scorre på en BB:whistle:<br><br>Indlæg redigeret af: Bonde, den: 2010/08/12 12:00
- Bonde
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7230
af Bonde
<br><br>Indlæg redigeret af: Bonde, den: 2010/08/12 12:02
- Bonde
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7231
af Bonde
Undskyld billedet var for stort og det kunne jeg ikke lige finde ud af:dry:<br><br>Indlæg redigeret af: Bonde, den: 2010/08/12 12:39
- jjskov
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7236
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Italien
Hej Poul
Det lyder til at have været en god tur trods hastigheden.
Jeg må finde mig i nyrehug, hvis det går for stærkt. Men jeg har også fruen på samme sæde. Det slipper du da for.
Og til Bonde: Sæ'fø'li' kan man da score på en BB og tillykke med trunten.
Har du så mødt svigermekanikken?
Jørgen
Det lyder til at have været en god tur trods hastigheden.
Jeg må finde mig i nyrehug, hvis det går for stærkt. Men jeg har også fruen på samme sæde. Det slipper du da for.
Og til Bonde: Sæ'fø'li' kan man da score på en BB og tillykke med trunten.
Har du så mødt svigermekanikken?
Jørgen
- Bonde
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7239
af Bonde
@Jørgen nej nej så hurtigt arbejder jeg heller ikke:)
- Claus164HP
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7248
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Italien
Hej Bonde
Nej.... du vil altid ligge i baghjulet ....men tilykke med din scoring....mon hun har en søster
Nej.... du vil altid ligge i baghjulet ....men tilykke med din scoring....mon hun har en søster
Tid til at oprette siden: 0.115 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Italien