Fødselsdagsfest i Hammel
- Else
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7258
af Else
Fødselsdagsfest i Hammel blev oprettet af Else
Hej alle i gale Fugle
1000 tak for en forrygende weekend:)
som altid en stor fornøjelse at være sammen
med jer alle.
Michael og jeg vil gerne sig tak fordi i var
med til at holde vores lille park ren:) det
bliver en weekend vi ikke glemmer lige med det
samme....
Hilsen
Michael og Else<br><br>Indlæg redigeret af: Else, den: 2010/08/15 22:33
1000 tak for en forrygende weekend:)
som altid en stor fornøjelse at være sammen
med jer alle.
Michael og jeg vil gerne sig tak fordi i var
med til at holde vores lille park ren:) det
bliver en weekend vi ikke glemmer lige med det
samme....
Hilsen
Michael og Else<br><br>Indlæg redigeret af: Else, den: 2010/08/15 22:33
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7259
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammet
Hej Else og Michael
Jeg vil gerne takke for en dejlig weekend og for jeres store arbejde med at holde festen .
Vil gerne skrive en masse, men er sku en gammel træt mand , der har sovet for lidt.
Hygge PD
Jeg vil gerne takke for en dejlig weekend og for jeres store arbejde med at holde festen .
Vil gerne skrive en masse, men er sku en gammel træt mand , der har sovet for lidt.
Hygge PD
- poul dam
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7260
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammet
ps. har lagt mine billeder ind .
Hygge PD
Hygge PD
- Claus164HP
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7261
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammet
hej Else og Michael
Og tak for det store arbejde DU har lagt i det med lidt hjælp fra din mand kanon mad og tilbehør
Vil gerne indrømme at kaffen i Hammel er GO KAFFE
Mvh Claus
Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/08/15 21:14<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/08/15 21:15
Og tak for det store arbejde DU har lagt i det med lidt hjælp fra din mand kanon mad og tilbehør
Vil gerne indrømme at kaffen i Hammel er GO KAFFE
Mvh Claus
Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/08/15 21:14<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/08/15 21:15
- BIRDXX
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7262
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammet
Hej,jeg takker også for en hammer hyggelig fødselsdagsfest i Hammel:) Jeg vil lige sige til dem der fyldte spiritus på PD og Carlo, DET KA´I ALTSÅ IKKE VÆRE BEKENDT:angry: I ved jo at de ikke siger nej!!! Det resulterede i at jeg ikke fik sagt farvel til de to gæve gutter, fordi de måtte ha´en lidt længere lur:laugh: Håber i alle fik en god hjemrejse:)
Hilsen Kenneth
Hilsen Kenneth
- Per Teglgaard
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7263
af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammel
Også herfra en stor tak til Else og Michael for et super arrangement.
Og jeg vil give Claus helt ret i at kaffen var god i baren fredag - tak for nogle fede timer i godt selskab......
Stor hilsen
Per
NB: Var sgú lidt mat i sokkerne lørdag men overlevede turen i sandkassen:blink:
Og jeg vil give Claus helt ret i at kaffen var god i baren fredag - tak for nogle fede timer i godt selskab......
Stor hilsen
Per
NB: Var sgú lidt mat i sokkerne lørdag men overlevede turen i sandkassen:blink:
- Carlo
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7264
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammel
Hej Alle.
Tusinde tak for endnu en forrygende dejlig weekend i godt selskab fra Bente og mig - det kan vi vist aldrig få for meget af.
En stor tak til især Michael og Else for deres store arbejde - sådanne et arrangement kommer bestemt ikke af sig selv, men kræver hårdt arbejde og planlægning - det har i dælme gjort godt.
På egne vegne - og sikkert også klubbens vegne en stor tak til MC 75 Hammel for lån af deres lækre klubhus med tilhørende park (skal hilse fra Bente og sige at hanen i nabohaven kvæler hun næste gang, vejen bliver belagt med partisansøm, og den \"kvikke tosse der begyndte at slå græs da jeg trængte til at reetablerer mit sølle skrig søndag vil slet ikke kunne finde sin havetraktor hvis han gentager succesen næste gang....), og ikke mindt stor tak til vores \"Masterkører\" på fællesturen - han vidste lige hvor nogle af de mange smukke steder i søhøjlandet var gemt henne - en meget flot tur.
Kenneth - der er vel ikke noget at sige til at jeg syntes du er en RIGTIG kammerat..... haha - godt set Håber jeg med tiden bliver klogere, og lærer at sige nej - også til et godt tilbud...
Til slut kun at sige, at Bente og jeg glæder os til at skulle tilbringe endnu en weekend i godt selskab med de fleste af jer når vi skal til Løvfaldstræf lidt senere på året.
Carlo, Brønshøj.
Tusinde tak for endnu en forrygende dejlig weekend i godt selskab fra Bente og mig - det kan vi vist aldrig få for meget af.
En stor tak til især Michael og Else for deres store arbejde - sådanne et arrangement kommer bestemt ikke af sig selv, men kræver hårdt arbejde og planlægning - det har i dælme gjort godt.
På egne vegne - og sikkert også klubbens vegne en stor tak til MC 75 Hammel for lån af deres lækre klubhus med tilhørende park (skal hilse fra Bente og sige at hanen i nabohaven kvæler hun næste gang, vejen bliver belagt med partisansøm, og den \"kvikke tosse der begyndte at slå græs da jeg trængte til at reetablerer mit sølle skrig søndag vil slet ikke kunne finde sin havetraktor hvis han gentager succesen næste gang....), og ikke mindt stor tak til vores \"Masterkører\" på fællesturen - han vidste lige hvor nogle af de mange smukke steder i søhøjlandet var gemt henne - en meget flot tur.
Kenneth - der er vel ikke noget at sige til at jeg syntes du er en RIGTIG kammerat..... haha - godt set Håber jeg med tiden bliver klogere, og lærer at sige nej - også til et godt tilbud...
Til slut kun at sige, at Bente og jeg glæder os til at skulle tilbringe endnu en weekend i godt selskab med de fleste af jer når vi skal til Løvfaldstræf lidt senere på året.
Carlo, Brønshøj.
- Erik Uldall
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 3 måneder siden #7266
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammel
En stor tak for en hyggelig weekend til alle pipfuglechaufører og koner. Stor respekt til Else for den hjemmelavede is, for satan den var go.
Michael gik også rundt og hyggede omkring os. Flinke mennesker i Hammel, og et lækkert hus med tilhørende park. Kanon.
Grønlænderkaffe får vi nok aldrig lov til at drikke på døgnvagten ved Fredericia Brandvæsen. Tror sgu det ville blive nogle heftige brande vi fik.
Nu vil jeg kigge billeder. Vi ses til løvfald. Hilsen Erik:side:
Michael gik også rundt og hyggede omkring os. Flinke mennesker i Hammel, og et lækkert hus med tilhørende park. Kanon.
Grønlænderkaffe får vi nok aldrig lov til at drikke på døgnvagten ved Fredericia Brandvæsen. Tror sgu det ville blive nogle heftige brande vi fik.
Nu vil jeg kigge billeder. Vi ses til løvfald. Hilsen Erik:side:
- madhed
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7271
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammel
HEJSA
JEG VIL OGSÅ GERNE SIGE TAK FOR NOGLE HYGGELIGE TIMER , GOD KØRETUR OG FORMIDDABEL AFTENSMAD
ALTID DEJLIGT I JERES SELSKAB , OG VI SES TIL LØVFALDSTRÆFFET
HILSEN MARCUS , MALTHE OG MADS
JEG VIL OGSÅ GERNE SIGE TAK FOR NOGLE HYGGELIGE TIMER , GOD KØRETUR OG FORMIDDABEL AFTENSMAD
ALTID DEJLIGT I JERES SELSKAB , OG VI SES TIL LØVFALDSTRÆFFET
HILSEN MARCUS , MALTHE OG MADS
- kimbp
- Gæst
14 år 3 måneder siden #7274
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Fødselsdagsfest i Hammel
Hej Alle!
Tak for kanon selskab og et specielt tak til Else og Michael for et rigtig flot arrangement, det var et fanatastisk arbejde I havde lagt for dagen.
Glæder mig allerede til at vi ses næste gang til Løvfaldstræffet.
Hilsen
Kim
Tak for kanon selskab og et specielt tak til Else og Michael for et rigtig flot arrangement, det var et fanatastisk arbejde I havde lagt for dagen.
Glæder mig allerede til at vi ses næste gang til Løvfaldstræffet.
Hilsen
Kim
Tid til at oprette siden: 0.100 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Fødselsdagsfest i Hammel