Bakkeåbning 2011
- Carlo
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8419
af Carlo
Bakkeåbning 2011 blev oprettet af Carlo
\"Bakkeåbning 2011 udsat på ubestemt tid\".......
... er selvfølgelig noget fordrukkent sludder
Bakken åbner selvfølgelig planmæssigt torsdag d. 31 marts 2011 som det fremgår af deres hjemmeside ( www.bakken.dk/bakken_a_aa/aa/aabningstider.html ). Derfor går jeg selvfølgelig og kigger langt efter en brugbar vejrudsigt, som flere af jer andre sikkert gør.
Min personlige planlægning ser derfor ud som følger:
• Blackbirden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER birden fuldt tanket og klar til afgang.
• Afgang fra skolen kl. 16.30 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, hvorfor kursen bliver sat mod denne sidegade til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 17.00. Herefter er der ca. 2 timer til at ”skridte fronten af”.
• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen.
Og nu til sagens kerne:
Alle klubbens medlemmer m. Påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde, er velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få strukket benene, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et ladeapparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.
Da de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om de vil deltage eller ej på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 10 min. herfra (gåafstand), så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så dårligt endda - og i skal alle være så hjertelige velkomne.
NB. Nyt i 2011: Alle skolens ure er nu synkronicerede (Frankfurt, Germany), og der vil IKKE blive kørt i utide i år
Carlo, Brønshøj.
... er selvfølgelig noget fordrukkent sludder
Bakken åbner selvfølgelig planmæssigt torsdag d. 31 marts 2011 som det fremgår af deres hjemmeside ( www.bakken.dk/bakken_a_aa/aa/aabningstider.html ). Derfor går jeg selvfølgelig og kigger langt efter en brugbar vejrudsigt, som flere af jer andre sikkert gør.
Min personlige planlægning ser derfor ud som følger:
• Blackbirden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER birden fuldt tanket og klar til afgang.
• Afgang fra skolen kl. 16.30 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, hvorfor kursen bliver sat mod denne sidegade til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 17.00. Herefter er der ca. 2 timer til at ”skridte fronten af”.
• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen.
Og nu til sagens kerne:
Alle klubbens medlemmer m. Påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde, er velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få strukket benene, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et ladeapparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.
Da de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om de vil deltage eller ej på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 10 min. herfra (gåafstand), så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så dårligt endda - og i skal alle være så hjertelige velkomne.
NB. Nyt i 2011: Alle skolens ure er nu synkronicerede (Frankfurt, Germany), og der vil IKKE blive kørt i utide i år
Carlo, Brønshøj.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Nybølle
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8420
af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Hvis jeg mod forventning ikke får min bird tilbage fra lakering i weekenden så må jeg nok mælde pas... Ellers så vil jeg meget gerne komme forbi til en kop kaffe og fremvise den nye custum candy red Blackbird
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8421
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Vil lige rette Carlo,,
Med hensyn til afstanden til MC DONALS..
Det tager ik 10 min,,
Men 3 min 24 sek,,, ved det bestemt,, har gået turen flere gange,,
Håber vejert er godt den dag og jeg ikke skal på nat tur,, for så kommer jeg ,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
Med hensyn til afstanden til MC DONALS..
Det tager ik 10 min,,
Men 3 min 24 sek,,, ved det bestemt,, har gået turen flere gange,,
Håber vejert er godt den dag og jeg ikke skal på nat tur,, for så kommer jeg ,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
- bbsyd
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8425
af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Hej Carlo !
Hvis vejret arter sig kommer jeg også til kaffe og toiletbesøg
Hej John-John !
Jeg har tænkt på at besøge familien i Grænge på vej til bakkeåbning ,kan være vi ku følges fra Nykøbing ?
Hilsen Henrik.
Hvis vejret arter sig kommer jeg også til kaffe og toiletbesøg
Hej John-John !
Jeg har tænkt på at besøge familien i Grænge på vej til bakkeåbning ,kan være vi ku følges fra Nykøbing ?
Hilsen Henrik.
- scoop
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8427
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Bakkeåbning 2011
hey johnjohn
3m 24 sec så er du ikke kommet fra mac siden som flere af os ander kom for de skilpader som holder pakeret der oppe de er sku langsomme..
husker tydeligt sidste år hvor jeg fik exkorte helt ned til taxa skolen hvor de menet jeg var stukket af fra dem
( hastighed 30 kmt lol )
og sjovere da vi alle blev vinket ind for 2 gang ved felles afgang fra skolen men kimbp blev da filmet af tv2 nok fordi han vasket sin mc eller noget
jeg vile gerne nå med men er ikke sikker på at jeg bliver færdig
men prøver sku...
3m 24 sec så er du ikke kommet fra mac siden som flere af os ander kom for de skilpader som holder pakeret der oppe de er sku langsomme..
husker tydeligt sidste år hvor jeg fik exkorte helt ned til taxa skolen hvor de menet jeg var stukket af fra dem
( hastighed 30 kmt lol )
og sjovere da vi alle blev vinket ind for 2 gang ved felles afgang fra skolen men kimbp blev da filmet af tv2 nok fordi han vasket sin mc eller noget
jeg vile gerne nå med men er ikke sikker på at jeg bliver færdig
men prøver sku...
- johnjohn
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8428
af johnjohn
Hej bbsyd,,
Henrik,,
Kommer desværer ikke med ind og åbner bakken,,
jeg skal arbejde nat,, 16-06..
Men måske vi ses aflige vel inde hos Carlo på taxiskolen,, til en tår kaffe,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
Henrik,,
Kommer desværer ikke med ind og åbner bakken,,
jeg skal arbejde nat,, 16-06..
Men måske vi ses aflige vel inde hos Carlo på taxiskolen,, til en tår kaffe,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
- johnjohn
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8429
af johnjohn
Hej Scoop..
Nu var det afstanden fra taxiskolen jeg mente ,,,
Har gået den vej hver dag i 12 uger,, så ved godt hvor langtid det tager,,
Ik fordi jeg skulle på MC Donalds,, men fordi jeg skulle tage busse,, ved siden af,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
Nu var det afstanden fra taxiskolen jeg mente ,,,
Har gået den vej hver dag i 12 uger,, så ved godt hvor langtid det tager,,
Ik fordi jeg skulle på MC Donalds,, men fordi jeg skulle tage busse,, ved siden af,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
- jjskov
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8430
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Hej Carlo
Hvis vejret tillader det kommer jeg til Blushøjvej, formodentligt med fruen på bagsædet. - Vi spiser vel som sædvanligt derude?
Godt vej = Kommer helt sikkert
Tvivlsomt vejr = Kommer formodentligt
Elendigt vejr = Bliver hjemme
\ Jørgen
Hvis vejret tillader det kommer jeg til Blushøjvej, formodentligt med fruen på bagsædet. - Vi spiser vel som sædvanligt derude?
Godt vej = Kommer helt sikkert
Tvivlsomt vejr = Kommer formodentligt
Elendigt vejr = Bliver hjemme
\ Jørgen
- jjskov
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8431
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Med spisning mener jeg på Bakken
Fuglen er forøvrigt blevet vasket efter lukningen af radio/MC museet i efteråret, men det var sgu en kold fornøjelse.
Fuglen er forøvrigt blevet vasket efter lukningen af radio/MC museet i efteråret, men det var sgu en kold fornøjelse.
- Daniel
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8437
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bakkeåbning 2011
Tror desværre ikke at vi når skolen, men vi ses i Ole Jørgensens gade.
Regner med at vi spiser samme sted som de sidste par gange, med mindre andre har et bedre forslag.(Elmely tror jeg nok den hedder)
Regner med at vi spiser samme sted som de sidste par gange, med mindre andre har et bedre forslag.(Elmely tror jeg nok den hedder)
Med venlig hilsen Daniel.
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Bakkeåbning 2011