Touring Camp...
- BlueBird
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8612
af BlueBird
Touring Camp... blev oprettet af BlueBird
Ser at Touring Camp åbnes på torsdag, har aldrig været med til det før, hvad tid plejer så'n noget at løbe af stablen?
Er der andre \"nordfra\" der overvejer at være med, kunne vi måske arrangere fælleskørsel?
Jørgen (BlueBird)
Er der andre \"nordfra\" der overvejer at være med, kunne vi måske arrangere fælleskørsel?
Jørgen (BlueBird)
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Sølvpilen
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8613
af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Touring Camp...
Hej anton.
Jeg ved at der er nogen der skal afsted her fra det nordjyske, men du kan da melde dig ind på mc-fritid på facebook og høre der inde, så får du sikker svar.
hilsen sølvpilen
ps. her er et link
www.facebook.com/home.php?sk=group_170500076335672
Jeg ved at der er nogen der skal afsted her fra det nordjyske, men du kan da melde dig ind på mc-fritid på facebook og høre der inde, så får du sikker svar.
hilsen sølvpilen
ps. her er et link
www.facebook.com/home.php?sk=group_170500076335672
- BlueBird
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8614
af BlueBird
Besvaret af BlueBird på emne Sv:Touring Camp...
Bortset fra navneforvirringen (hvem ER anton, egentlig?),så var det mere et forsøg på lidt socialt Blackbird'eri.
De eneste Blackbird-chauffører jeg indtil nu har mødt, er dem jeg kender fra CBRclub Denmark... og jeg ville da ikke have noget imod at lære nogen fra Blackbird klubben at kende også
Bortset fra det, så skal man være velkommen til at kontakte mig for evt. fælleskørsel, på den ene eller den anden måde.
Jørgen (ej Anton) BlueBird
De eneste Blackbird-chauffører jeg indtil nu har mødt, er dem jeg kender fra CBRclub Denmark... og jeg ville da ikke have noget imod at lære nogen fra Blackbird klubben at kende også
Bortset fra det, så skal man være velkommen til at kontakte mig for evt. fælleskørsel, på den ene eller den anden måde.
Jørgen (ej Anton) BlueBird
- Bak
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8616
af Bak
Besvaret af Bak på emne Sv:Touring Camp...
Hej JØRGEN
Vi er nogle stykker, som sandsynligvis tager afsted fra det nordjyske. Gemalen har fået den sindsyge ide, at vi skal overnatte i telt dernede , men om vi rent faktisk kommer med på fællesturen, er nok lidt mere uvist. Jeg har for det øvrige kørt med på turen fra Ilva 3x - en rigtig fin tur, som godt kan anbefales
Hilsen Karin
Vi er nogle stykker, som sandsynligvis tager afsted fra det nordjyske. Gemalen har fået den sindsyge ide, at vi skal overnatte i telt dernede , men om vi rent faktisk kommer med på fællesturen, er nok lidt mere uvist. Jeg har for det øvrige kørt med på turen fra Ilva 3x - en rigtig fin tur, som godt kan anbefales
Hilsen Karin
- Anton
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8617
af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Touring Camp...
Ja så vil Anton da lige blande sig.
Overvejer at kikke derud, evt. køre med fra Århus eller Randers, for at få bare en lille tur ud af det. kan være vi ses.
Anton
Overvejer at kikke derud, evt. køre med fra Århus eller Randers, for at få bare en lille tur ud af det. kan være vi ses.
Anton
- Else
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8618
af Else
Besvaret af Else på emne Sv:Touring Camp...
Hej
Michael og jeg kommer der overtorsdag og ja vi overnatter også i telt..ingen ledige hytte før fredag...argh bliver pisse koldt om natten (godt vi har en god sovepose)
Vi kommer desværre i bil da birden ikke når at blive klar, pokkers osse.
Men vi glæder os til at hilse på Jer alle.
Mvh.
Else
Indlæg redigeret af: Else, den: 2011/04/20 09:47<br><br>Indlæg redigeret af: Else, den: 2011/04/20 09:48
Michael og jeg kommer der overtorsdag og ja vi overnatter også i telt..ingen ledige hytte før fredag...argh bliver pisse koldt om natten (godt vi har en god sovepose)
Vi kommer desværre i bil da birden ikke når at blive klar, pokkers osse.
Men vi glæder os til at hilse på Jer alle.
Mvh.
Else
Indlæg redigeret af: Else, den: 2011/04/20 09:47<br><br>Indlæg redigeret af: Else, den: 2011/04/20 09:48
- Holmboen
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8622
af Holmboen
Besvaret af Holmboen på emne Sv:Touring Camp...
Fruen og jeg kommer derop omkring middagstid, tager en overnatning i telt, og kører hjem igen fredag formiddag.
Skal til påskefrokost fredag middag.
Skal til påskefrokost fredag middag.
- BlueBird
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8623
af BlueBird
Besvaret af BlueBird på emne Sv:Touring Camp...
Den kører vist ikke så hurtigt for mig, men når jeg læser indlæggene, kan jeg ikke se hvor hvem kører fra hvornår?
Ser ud som om det nemmeste bare er at køre derned... så kan jeg da også selv bestemme farten
Jørgen (BlueBird)
Ser ud som om det nemmeste bare er at køre derned... så kan jeg da også selv bestemme farten
Jørgen (BlueBird)
- Anton
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mindre
Mere
13 år 7 måneder siden #8625
af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Touring Camp...
iflg. Touringnyt er det ved Ilva i arhus klokken 13 eller Føtex randers klokken 12.30. Jeg vil se om jeg kan finde Ilva
- Holmboen
- Gæst
13 år 7 måneder siden #8634
af Holmboen
Besvaret af Holmboen på emne Sv:Touring Camp...
Fin tur til Touring Camp, dejligt vejr, så da et par birds med klubmærke på, men mødte ingen ejere!
se billeder 2011.mc-turretur.dk/ .
se billeder 2011.mc-turretur.dk/ .
Tid til at oprette siden: 0.106 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Touring Camp...