konfirmations køretur d 14/5
- scoop
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8732
af scoop
konfirmations køretur d 14/5 blev oprettet af scoop
hej alle
jeg ved at jeg er sent ude men..
skulle der være nogle der er friske på en lille køre tur i og omkring frederikssund hvis vejret er til det..
så kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til en hyggelig mc tur men nogle dejlige fugle..
konfirmationen er kl 10 til 11 ca og regner med at vi er ved kirken 10:50 og køre så snart de er klar..
pt. kommer:
en selv..
freez
mysse
flemming xx
og håber på lidt flere..
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/83/1248115040_resized.jpg?width=540&height=405
scoop far til matias..
jeg ved at jeg er sent ude men..
skulle der være nogle der er friske på en lille køre tur i og omkring frederikssund hvis vejret er til det..
så kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til en hyggelig mc tur men nogle dejlige fugle..
konfirmationen er kl 10 til 11 ca og regner med at vi er ved kirken 10:50 og køre så snart de er klar..
pt. kommer:
en selv..
freez
mysse
flemming xx
og håber på lidt flere..
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/83/1248115040_resized.jpg?width=540&height=405
scoop far til matias..
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8734
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:konfirmations køretur d 14/5
Hej Scoop.
Indrømmet - det var lidt sent.......
Se af få sat lidt gang i familieplanlægningen, så er jeg helt sikkert frisk næste gang
Indrømmet - det var lidt sent.......
Se af få sat lidt gang i familieplanlægningen, så er jeg helt sikkert frisk næste gang
- scoop
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8736
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:konfirmations køretur d 14/5
hej carlo
ja ved det godt men bedere sent en....... du ved
ja ved det godt men bedere sent en....... du ved
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8801
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:konfirmations køretur d 14/5
Jeg skal nok dukke op, hvis vejret er til det.
Men er jeg blind eller hvad? Hvilken kirke drejer det sig om?
Men er jeg blind eller hvad? Hvilken kirke drejer det sig om?
- croma
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8802
af croma
Besvaret af croma på emne Sv:konfirmations køretur d 14/5
omkring frederikssund
mærkeligt navn til en kirke <br><br>Indlæg redigeret af: croma, den: 2011/05/06 15:37
mærkeligt navn til en kirke <br><br>Indlæg redigeret af: croma, den: 2011/05/06 15:37
- scoop
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8805
af scoop
ha ha ha
man skal nok blive mindet om de små ting man glemmer
men regner med at vi skal køre fra græse kirke ca 10:30 - 10:45 i i mø godt være der lidt før ik :O)
og jeg regner med fint vejr på denne dag...
og når vi kommer lidt nærmere vil jeg komme med lidt mere detaljer
og dejligt at se at der måske kommer lidt flere <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/07 20:36
man skal nok blive mindet om de små ting man glemmer
men regner med at vi skal køre fra græse kirke ca 10:30 - 10:45 i i mø godt være der lidt før ik :O)
og jeg regner med fint vejr på denne dag...
og når vi kommer lidt nærmere vil jeg komme med lidt mere detaljer
og dejligt at se at der måske kommer lidt flere <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/07 20:36
- scoop
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8945
af scoop
hej
som det ser ud nu så er det tørvejr i morgen og jeg regner med at vi køre... jeg regner bare med at vi mødes ved kirken ca 10:20
skulle i have spørgsmål er jeg på min tlf 3133 0857 til kl 09:50 og ellers vil flemming og frezz være at finde ved kirken.. <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/13 21:01
som det ser ud nu så er det tørvejr i morgen og jeg regner med at vi køre... jeg regner bare med at vi mødes ved kirken ca 10:20
skulle i have spørgsmål er jeg på min tlf 3133 0857 til kl 09:50 og ellers vil flemming og frezz være at finde ved kirken.. <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/13 21:01
- scoop
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8961
af scoop
hej
jeg vil blot sende en lille hilsen til dem der var med til at gøre min søns dag til noget specielt
og takker for en dejlig lille tur håber at i kom godt hjem og før det begyndte at regne..
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/17/1305405720_resized.jpg?width=960&height=640
takker: frezz jjskov xxflemming ( lidt carlo :O) )
og en spsciel tanke til mysse som jo ikke kunne deltage selv om vi havede en klar aftale <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/17 08:50
jeg vil blot sende en lille hilsen til dem der var med til at gøre min søns dag til noget specielt
og takker for en dejlig lille tur håber at i kom godt hjem og før det begyndte at regne..
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/17/1305405720_resized.jpg?width=960&height=640
takker: frezz jjskov xxflemming ( lidt carlo :O) )
og en spsciel tanke til mysse som jo ikke kunne deltage selv om vi havede en klar aftale <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/05/17 08:50
Tid til at oprette siden: 0.104 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- konfirmations køretur d 14/5