Norge
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9172
af claus164hp
Norge blev oprettet af claus164hp
Hej Alle.
Er der nogle der er frisk på at pakke birden og tag færgen til sverige eller norge og så bare suse derud af og så se hvor vejen bringer os hen, eller skal vi lave en tur med en bestemmelses mål.
En sydgående tur er også ok, altså ned til varmen
Gerne en tur på 8-14 dage med telt og hvad der høre til.
Hygge Claus<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/26 18:45
Er der nogle der er frisk på at pakke birden og tag færgen til sverige eller norge og så bare suse derud af og så se hvor vejen bringer os hen, eller skal vi lave en tur med en bestemmelses mål.
En sydgående tur er også ok, altså ned til varmen
Gerne en tur på 8-14 dage med telt og hvad der høre til.
Hygge Claus<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/26 18:45
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Hulky
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9195
af Hulky
Besvaret af Hulky på emne Sv:Norge
Hej Claus,
Vi er et par stykker der tager til Tjekkiet for at se superbike i starten af Juli, godt nok kun en sviptur på en 5 dage, men der skal da nok blive plads til andet end race...
mvh Hulky/Anders
Vi er et par stykker der tager til Tjekkiet for at se superbike i starten af Juli, godt nok kun en sviptur på en 5 dage, men der skal da nok blive plads til andet end race...
mvh Hulky/Anders
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9196
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Norge
Hej Anders
Det må jeg da lige høre mere om.....er det på camping basis og er det over rostock og hvad er prisen på at komme ind dernede ?
Hygz Claus<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/28 21:36
Det må jeg da lige høre mere om.....er det på camping basis og er det over rostock og hvad er prisen på at komme ind dernede ?
Hygz Claus<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/28 21:36
- Hulky
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9213
af Hulky
Besvaret af Hulky på emne Sv:Norge
Hej Claus,
Det er på hotelbasis, 35 euro pr. nat med morgenmad enk.værelse. (Har bestilt i Januar)
Det bliver over rødby - Puttgarden - berlin - prag - brno.
Kan ikke huske hvad det koster at komme ind, men du kan se på autodromobrno.com (tror jeg nok den hedder) sekundært kan du via worldsbk.com finde banens hjemmeside.
Det er en god bane at se race på og der er stegende varmt dernede,. og der er en race camp hvis det skal være på teltfod.
mvh Hulky/ Anders
Det er på hotelbasis, 35 euro pr. nat med morgenmad enk.værelse. (Har bestilt i Januar)
Det bliver over rødby - Puttgarden - berlin - prag - brno.
Kan ikke huske hvad det koster at komme ind, men du kan se på autodromobrno.com (tror jeg nok den hedder) sekundært kan du via worldsbk.com finde banens hjemmeside.
Det er en god bane at se race på og der er stegende varmt dernede,. og der er en race camp hvis det skal være på teltfod.
mvh Hulky/ Anders
Tid til at oprette siden: 0.073 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Norge