Tak MC Camp FYN
- bbsyd
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9387
af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Tak MC Camp FYN
Hej !
Der var godt nok mange medlemmer, der gik glip at en rigtig god komsammen:P .En super god grillmester (tak Lennart) der sørgede for at kødet var perfekt stegt også tak til campingfatter og mutter der hjalp med at gøre dagen til endnu en god oplevelse på fyn.. og 5 kroner sparet pr.fadøl gav en flok velhavende folk der kørte hjem:blink:
Vi ses
Hilsen Henrik
Der var godt nok mange medlemmer, der gik glip at en rigtig god komsammen:P .En super god grillmester (tak Lennart) der sørgede for at kødet var perfekt stegt også tak til campingfatter og mutter der hjalp med at gøre dagen til endnu en god oplevelse på fyn.. og 5 kroner sparet pr.fadøl gav en flok velhavende folk der kørte hjem:blink:
Vi ses
Hilsen Henrik
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 5 måneder siden #9388
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Tak MC Camp FYN
Hej Kim
Indrømmer at rullen fik nogle ekstra grader i håbet om at slippe væk fra regnen. Skulle nok have kørt af ved Ringsted og have taget den gamle vej.
Men hva' pokker, så længe telte holdt tørt, så skal der ikke klages herfra.
Og det med regnen er vi jo mestre i. Husker noget med Karsefors sidste år.
Nu er kæden smurt og det værste møg fjernet fra BBen, og jeg er klare til Flygrakans Cafe. DMI lover godt nok 19 mm regn, men indtil videre prøver jeg på at være optimist.
Indrømmer at rullen fik nogle ekstra grader i håbet om at slippe væk fra regnen. Skulle nok have kørt af ved Ringsted og have taget den gamle vej.
Men hva' pokker, så længe telte holdt tørt, så skal der ikke klages herfra.
Og det med regnen er vi jo mestre i. Husker noget med Karsefors sidste år.
Nu er kæden smurt og det værste møg fjernet fra BBen, og jeg er klare til Flygrakans Cafe. DMI lover godt nok 19 mm regn, men indtil videre prøver jeg på at være optimist.
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 5 måneder siden #9389
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Tak MC Camp FYN
Glemte lige. Hvor er det dejlig med sådan en klub. Vi talte lørdag aften med Ole Jeppesen om vores tur til Horsens søndag. Han tilbød at vi kørte op til ham og han kørte os til koncerten og hentede os igen. Vi takkede ja tak. Det var dejlig lige at blive kørt til koncerten, skal lige mene Ole kender Horsens:), der blev kørt veje jeg aldrig have fundet.
Endnu en gang tak Ole.
Hygge PD
ps. også tak til Formanden der betalte min regning;)
Endnu en gang tak Ole.
Hygge PD
ps. også tak til Formanden der betalte min regning;)
- Jeppesen
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Mindre
Mere
13 år 5 måneder siden #9390
af Jeppesen
Besvaret af Jeppesen på emne Sv:Tak MC Camp FYN
Vi siger også tak for en super weekend trods det våde vejr. Turen hjem gik også godt selvom det var Helle's første længere tur på motorvej Claus var god til at danne bagtrop.
Poul - jeg håber også i kom godt hjem fra koncerten, jeg syntes også jeg var lidt 'mat' mandag.
Hilsen Helle & Ole
Poul - jeg håber også i kom godt hjem fra koncerten, jeg syntes også jeg var lidt 'mat' mandag.
Hilsen Helle & Ole
- claus164hp
- Gæst
13 år 5 måneder siden #9391
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Tak MC Camp FYN
Hej Ole
Det er jo klart jeg var det......havde det meste af tiden en go udsigt
Hygz Claus
Det er jo klart jeg var det......havde det meste af tiden en go udsigt
Hygz Claus