Assen
- poul dam
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
- Carlo
Mindre
Mere
13 år 4 måneder siden #9421
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Assen
Hej Poul.
......
Kan ikke formulerer med bedre, da jeg desværre dumpede ned midt i en \"Heinike Festival\" lige midt i de ellers så seriøse studier af hurtigtkørende oksehudsbeklædte cykelkædevirtuoser der legede \"skubmigafbanenienhelvedesfartsåjegkankommetilbageiryttergårdenogsepålangbenedeparaplydamermedultrakorteskørteroghåndhjern\".............
Næste år tror jeg at jeg vælger at køre til \"latex-festival\" i stedet. Her betyder det ikke en pind at det pisse regner det meste af weekenden....
Spøg tilside - tak for hyggeligt samværd til alle fra BB -klubben med / uden påhæng.
......
Kan ikke formulerer med bedre, da jeg desværre dumpede ned midt i en \"Heinike Festival\" lige midt i de ellers så seriøse studier af hurtigtkørende oksehudsbeklædte cykelkædevirtuoser der legede \"skubmigafbanenienhelvedesfartsåjegkankommetilbageiryttergårdenogsepålangbenedeparaplydamermedultrakorteskørteroghåndhjern\".............
Næste år tror jeg at jeg vælger at køre til \"latex-festival\" i stedet. Her betyder det ikke en pind at det pisse regner det meste af weekenden....
Spøg tilside - tak for hyggeligt samværd til alle fra BB -klubben med / uden påhæng.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Daniel
Mindre
Mere
13 år 4 måneder siden #9422
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Assen
Hej Poul, m.fl.
Jeg siger også tak for hyggeligt selskab, jeg hyggede mig gevaldigt.
Det var tæt på, at vi fik mere vand end øl, på dette års tur.
En pavillon var en rigtig god ting:
Jeg siger også tak for hyggeligt selskab, jeg hyggede mig gevaldigt.
Det var tæt på, at vi fik mere vand end øl, på dette års tur.
En pavillon var en rigtig god ting:
Med venlig hilsen Daniel.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Daniel
Mindre
Mere
Tid til at oprette siden: 0.054 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark