Flygrakans Cafe 17. august
- Freeze
- Gæst
13 år 3 måneder siden #9782
af Freeze
Besvaret af Freeze på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Ok. så tager jeg de dråber der måtte komme !.
Jeg er ved mc. donalds kl. 1730
Freeze
Jeg er ved mc. donalds kl. 1730
Freeze
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9783
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Med alt det øl jeg fik i weekenden, så trænger jeg sgu til noget vand.
Vi kommer.
Vi kommer.
- scoop
- Gæst
13 år 3 måneder siden #9788
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
hej
håber alle er komme godt hjem
og tak for en hyggelig tur i det svenske
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617888_resized.jpg?width=1045&height=784
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617890_resized.jpg?width=1045&height=784
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617894_resized.jpg?width=1045&height=784
ved ikke om den kun var mig der blev ramt af lidt svensk natur på vejen hjem damm der var store dyr i mellem <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/08/17 23:48
håber alle er komme godt hjem
og tak for en hyggelig tur i det svenske
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617888_resized.jpg?width=1045&height=784
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617890_resized.jpg?width=1045&height=784
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery//public/88/1313617894_resized.jpg?width=1045&height=784
ved ikke om den kun var mig der blev ramt af lidt svensk natur på vejen hjem damm der var store dyr i mellem <br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2011/08/17 23:48
- Daniel
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9790
af Daniel
Tak for en hyggelig tur, herligt at få lidt luft under vingerne, og uden vand fra oven.
Utroligt at de stadig har fri hastighed i Sverige.
Klik på baghjul i Sverige
Utroligt at de stadig har fri hastighed i Sverige.
Klik på baghjul i Sverige
- jjskov
- Emne forfatter
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9791
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Se, set blev jo en rigtig vellykket tur. Trods en sløv optakt endte vi med at være 12 mc'er, heraf halvdelen eller mere Blackbirds.
Vejret viste sig fra sin pæne side, ganske lunt såmænd og ikke mindst tørt.
Vi fik hvad vi kom efter, selv om polisen i starten så ud til at ville stoppe festen. Forbikørsler og baghjulskørsler med skal vi sige \"pæn fart\", det fantastiske formel 1 brøl fra en BMW S 1000 RR der sikkert har skræmt mere end en bilist til en nær død oplevelse.
Hjemturen betød tusinder af kvaste myg og andre insekter, så visiret næsten var lukket til og BB'en trænger igen til en rengøring foran.
Der gik lidt kuk i det, da 7 af os skulle besøge min ven Michael for at drikke kaffe. Så vi endte med kun at være tre. Det må vi lære af til fremtidige ture. Jeg kom også til at køre forkert i motorvejsudfletningerne, det er svært i mørke både at se GPS, vej og skilte samtidig, især når vejen deler sig flere gange i træk.
Efter kaffe og hyggesnak manglede bare de sidste godt 60 km, så klokken midnat var jeg hjemme efter 242 kilometer på det elskede legetøj.
Håber alle I andre også kom godt hjem og tak for hyggeligt socialt samvær som sædvanlig.
Vejret viste sig fra sin pæne side, ganske lunt såmænd og ikke mindst tørt.
Vi fik hvad vi kom efter, selv om polisen i starten så ud til at ville stoppe festen. Forbikørsler og baghjulskørsler med skal vi sige \"pæn fart\", det fantastiske formel 1 brøl fra en BMW S 1000 RR der sikkert har skræmt mere end en bilist til en nær død oplevelse.
Hjemturen betød tusinder af kvaste myg og andre insekter, så visiret næsten var lukket til og BB'en trænger igen til en rengøring foran.
Der gik lidt kuk i det, da 7 af os skulle besøge min ven Michael for at drikke kaffe. Så vi endte med kun at være tre. Det må vi lære af til fremtidige ture. Jeg kom også til at køre forkert i motorvejsudfletningerne, det er svært i mørke både at se GPS, vej og skilte samtidig, især når vejen deler sig flere gange i træk.
Efter kaffe og hyggesnak manglede bare de sidste godt 60 km, så klokken midnat var jeg hjemme efter 242 kilometer på det elskede legetøj.
Håber alle I andre også kom godt hjem og tak for hyggeligt socialt samvær som sædvanlig.
- Carlo
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9793
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Hej Alle.
Tak for endnu en hyggelig tur i BB -regi, og tak til Jørgen for et godt \"initiv\"
Jeg er stadig glad over at jeg ikke mødte \"Kling & Klang\" på turen derover, da de havde valgt at lægge en jernring om arrangementet i hver ende af kørebanen - og ikke på vejen mellem \"Toldkontrollen\" i Malmö og Sjöbo (så havde der sikkert ikke været råd til julegaver i år......
Desværre kom jeg med den forkerte gruppe da vi kørte fra Grillen, så jeg fandt faktisk først ud af præcist hvor du var henne Jørgen da jeg kørte på siden af dig - på hvert sit motorvejsspor...................... Håber kaffen smagte
Bliver der flere tur hen over sommeren / efteråret, så er jeg helt sikkert frisk igen.
Tak for endnu en hyggelig tur i BB -regi, og tak til Jørgen for et godt \"initiv\"
Jeg er stadig glad over at jeg ikke mødte \"Kling & Klang\" på turen derover, da de havde valgt at lægge en jernring om arrangementet i hver ende af kørebanen - og ikke på vejen mellem \"Toldkontrollen\" i Malmö og Sjöbo (så havde der sikkert ikke været råd til julegaver i år......
Desværre kom jeg med den forkerte gruppe da vi kørte fra Grillen, så jeg fandt faktisk først ud af præcist hvor du var henne Jørgen da jeg kørte på siden af dig - på hvert sit motorvejsspor...................... Håber kaffen smagte
Bliver der flere tur hen over sommeren / efteråret, så er jeg helt sikkert frisk igen.
- croma
- Gæst
13 år 3 måneder siden #9795
af croma
Besvaret af croma på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Ja Carlo, vi var flere som kom i det forkerte spor, ærgeligt, men vi kunne måske tage en tur til mega raceway en onsdag ?
- Carlo
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9802
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Hej Croma.
Lyder som en rigtig god ide, og jeg er bestemt frisk på at deltage. Desværre har jeg endnu ikke selv nået derover, så jeg håber at en af jer der er \"lokalkendt\" vil tage initiativet til turen.
Lyder som en rigtig god ide, og jeg er bestemt frisk på at deltage. Desværre har jeg endnu ikke selv nået derover, så jeg håber at en af jer der er \"lokalkendt\" vil tage initiativet til turen.
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9805
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Flygrakans Cafe 17. august
Hej Daniel,,
Den var sku god den der med fri hastighed i sverig,, haha
Prøv at spørger svensker Bjarne hvor tæt på han var på at få kører forbud,,
Havde han kørt 1 km/t merer havde han fået kørerforbud i 1 mdr,,
Hilsen
John-John
Hilsen
John-John
- Daniel
Mindre
Mere
13 år 3 måneder siden #9809
af Daniel
johnjohn skrev:
Hej JohnJohn.
Jeg har talt med Bjarne, og ved at han var meget tæt på at miste kortet. 30 km/t (-justering) for stærkt gav 3200 Skr. i bøde. Nummeret over havde kostet kortet. (Det gælder sikkert kun for Svenskere )
Men godt at Kling og Klang havde andet at se til i onsdags.
Croma,
Hvis der bliver kørt race i Malmø på onsdag, så er jeg med.
Hej Daniel,,
Hilsen
John-John
Hej JohnJohn.
Jeg har talt med Bjarne, og ved at han var meget tæt på at miste kortet. 30 km/t (-justering) for stærkt gav 3200 Skr. i bøde. Nummeret over havde kostet kortet. (Det gælder sikkert kun for Svenskere )
Men godt at Kling og Klang havde andet at se til i onsdags.
Croma,
Hvis der bliver kørt race i Malmø på onsdag, så er jeg med.
Tid til at oprette siden: 0.119 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Flygrakans Cafe 17. august