Kursus i Tyskland.
- kimbp
- Gæst
15 år 1 måned siden #4275
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik
Ser ud til at være et lærerigt kursus du var på. Vildt at de bruger helt nye biler til formålet!
Hilsen
Kim
Ser ud til at være et lærerigt kursus du var på. Vildt at de bruger helt nye biler til formålet!
Hilsen
Kim
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
15 år 1 måned siden #4276
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik.
Ja det ser godt nok helt vildt ud - at klippe hul i biler vi andre står og \"savler\" over - og så i arbejdstiden.....
På den anden side syntes jeg at det er flot at vi som gode \"naboer\" kan komme på kursus hos hinanden. Skal ikke gøre mig alt for klog på redderuddannelserne i Danmark, men jeg tror på at tyskerne har en vis ekspertise ifm. bilskader på \"Das Autobahn\" - og hvorfor så ikke drage nytte af denne viden.
Et sidste spørgsmål: skulle i tømme lommerne inden i smed kedeldragterne og kørte hjemad?
Carlo, Brønshøj.
Ja det ser godt nok helt vildt ud - at klippe hul i biler vi andre står og \"savler\" over - og så i arbejdstiden.....
På den anden side syntes jeg at det er flot at vi som gode \"naboer\" kan komme på kursus hos hinanden. Skal ikke gøre mig alt for klog på redderuddannelserne i Danmark, men jeg tror på at tyskerne har en vis ekspertise ifm. bilskader på \"Das Autobahn\" - og hvorfor så ikke drage nytte af denne viden.
Et sidste spørgsmål: skulle i tømme lommerne inden i smed kedeldragterne og kørte hjemad?
Carlo, Brønshøj.
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
15 år 1 måned siden #4281
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik.
Tak for billederne.
Kan forestille mig at I har hygget jer gevaldigt, med at skære de fine biler i småstykker.
Nu var der vel ikke nogen der kom til skade, det giver nogle skarpe kanter hist og her.?
Tak for billederne.
Kan forestille mig at I har hygget jer gevaldigt, med at skære de fine biler i småstykker.
Nu var der vel ikke nogen der kom til skade, det giver nogle skarpe kanter hist og her.?
Med venlig hilsen Daniel.
- Erik Uldall
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
15 år 1 måned siden #4300
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Der måtte ikke \"lånes\" noget som helst fra bilerne.
Når tag og sider er klippet af, så har vi sådan nogle afdækningsstykker med magneter i som man sætter på de skarpe kanter.
Hilsen Erik.
Når tag og sider er klippet af, så har vi sådan nogle afdækningsstykker med magneter i som man sætter på de skarpe kanter.
Hilsen Erik.
Tid til at oprette siden: 0.091 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ikke Blackbird ting
- Kursus i Tyskland.