Hvem er ham Sonic
- Sonic
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 4 måneder siden #9482
af Sonic
Hvem er ham Sonic blev oprettet af Sonic
Hej alle sammen.
Jeg hedder Morten Og bor i Frederiksværk i Nordsjælland
Har været i Blackbird-klubben i 2år nu.
Er en af de lidt yngre gutter her på siden er 32 år og har kørt motorcykel siden jeg var 18, Jeg startede op på en gammel Suzuki GS 750 årgang 78. Siden har jeg haft 2 Kawasaki ZZR600 og nu min lille fugl fra 05. fuglen har jeg haft i 3 år nu og er super glad for den. Jeg har aldrig været uden landets grænser på cyklen men kommer det nok en dag.
Næste stop er Mosten Raceday. Håber vi mødes derover
Skååål i det danske land
Jeg hedder Morten Og bor i Frederiksværk i Nordsjælland
Har været i Blackbird-klubben i 2år nu.
Er en af de lidt yngre gutter her på siden er 32 år og har kørt motorcykel siden jeg var 18, Jeg startede op på en gammel Suzuki GS 750 årgang 78. Siden har jeg haft 2 Kawasaki ZZR600 og nu min lille fugl fra 05. fuglen har jeg haft i 3 år nu og er super glad for den. Jeg har aldrig været uden landets grænser på cyklen men kommer det nok en dag.
Næste stop er Mosten Raceday. Håber vi mødes derover
Skååål i det danske land
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Jéan
- Gæst
13 år 4 måneder siden #9483
af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Hvem er ham Sonic
Velkommen Morten Det kan være vi ses der ude en dag <br><br>Indlæg redigeret af: Jéan, den: 2011/07/07 17:06
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 4 måneder siden #9485
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Hvem er ham Sonic
Hej Morten
Velkommen i Klubben,,
Håber du bliver glad for at værer her,,
Hilsen
John-John
( John Sørensen)
Velkommen i Klubben,,
Håber du bliver glad for at værer her,,
Hilsen
John-John
( John Sørensen)
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 4 måneder siden #9490
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Hvem er ham Sonic
Dejligt at læse om dig og at du som mange andre er glad for Birden .
Hygge PD
Hygge PD
- croma
- Gæst
13 år 4 måneder siden #9491
af croma
Besvaret af croma på emne Sv:Hvem er ham Sonic
velkommen til Sonic
Nice bike god farve;)
Nice bike god farve;)
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 4 måneder siden #9493
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Hvem er ham Sonic
Hej Morten aka Sonic.
Velkommen til klubben. Jeg kan jo læse at du har været medlem af klubben i 2 år efterhånden, så det må jo betyde at du efterhånden har vænnet dig til den - og at du ligesom vi andre sætter stor pris på Birdens kvaliteter på godt og ondt (mest godt). Faktisk er det jo en suveræn \"Sports Touring\", så får du tid og lyst til at stikke på langfart på et eller andet tidspunkt, så forund dig selv den unikke oplevelse - tror ikke du vil fortryde det - tværtimod
Håber at hilse på dig til nogle af klubbens udemærkede arangementer - det vil du \"måske\" fortryde - men kun hvis du ikke er vaccineret imod trylledrik, lyvehistorier og højt humør
Velkommen til klubben. Jeg kan jo læse at du har været medlem af klubben i 2 år efterhånden, så det må jo betyde at du efterhånden har vænnet dig til den - og at du ligesom vi andre sætter stor pris på Birdens kvaliteter på godt og ondt (mest godt). Faktisk er det jo en suveræn \"Sports Touring\", så får du tid og lyst til at stikke på langfart på et eller andet tidspunkt, så forund dig selv den unikke oplevelse - tror ikke du vil fortryde det - tværtimod
Håber at hilse på dig til nogle af klubbens udemærkede arangementer - det vil du \"måske\" fortryde - men kun hvis du ikke er vaccineret imod trylledrik, lyvehistorier og højt humør
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Velkommen - introducer dig selv
- Hvem er ham Sonic