Service af BB (nye dæk, kædekit og bremseklodser)

  • Rico Hansen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11170 af Rico Hansen
Jeg er helt ny BB-ejer og skal have nye dæk, kædekit og bremseklodser på min cykel. Hvor får man service / værksted i Københavns området der er til at stole på?

Kender lidt til Claus / Agusta Motor men jeg ved ikke om han stadig eksisterer, kan I anbefale noget?

vh Rico

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11173 af claus164hp
Det bliver dyrt :(

Go påske

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11175 af ricodh
kort svar :-)
ja det koster alt sammen, men det er nok det forkerte sted at spare - det skal bare være i orden.

. Rico

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
12 år 1 måned siden #11177 af Carlo
Hej Rico.

Kan desværre ikke hjælpe her. Er selv mekanisk analfabet, men de ting du nævner her, er typisk ting jeg selv vil have lov til at arbejde med - så længe det ikke drejer sig om at skille motor og ledningsnet etc.

Skulle du få mod på det, så tror jeg næsten du kan finde "opskrifter" på alt fra lille service til stort service etc. her på siden: www.honda-blackbird.dk/index.php?option=...gid=24&Itemid=40

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11178 af ricodh
Hej Carlo,

Tak for det hurtige svar.
Jeg har overvejet at gøre det selv, men det kræver noget tid og ikke mindst special værktøj at smide nye dæk på og afbalancere m.m.

Jeg har også (kan man kalde det sund) respekt for fx bremser / hjul da det har en stor betydning for cyklens performance og ikke mindst min sikkerhed, så derfor bliver min beslutning nok bare at betale ved kasse 1 selvom jeg nok skal regne med en udgift på 6-7.000,- :-(

Jeg har selv gode erfaringer med MC-Gården i Slangerup, men jeg har også læst om nogle der på nettet har givet udtryk for at de ikke har været lige så heldige. Derfor mit spørgsmål efter gode råd / erfaringer med Honda service værksteder som man kan stole på. Tillid til værkstedet betyder meget.

. Rico

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
12 år 1 måned siden #11180 af johnjohn
Hej Rico,,
Kan varmt anbefale Vordingborg mc center,, de ved hvad de har med at gører,,
ved der er langt fra det Københavnske,, men ved der er frlrer der inde fra som kører der ned,, og det må jo så sige lidt om derers service,, Deres mekaniker Jesper kører selv sidevogns race ,, så han ved hvad han laver,,
Hvad dæk angår,, Kender du en som kan monterer mc dæk,, så kik på www, daekonlien.dk,, her kan du også finde dem som monterer dæk for dem,, i dit område,, du sparer ca 7-800 kr på et bagdæk,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nybølle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11201 af Nybølle
Jeg har for nyligt brugt Triumph City inde i nordvest til vinterservice og dækskift.
De er søde, rare, hurtige og troværdige. Og rimelige i pris.
De har også mulighed for du bestiller dæk på eks. daekonline.com eller hvad den hedder og får dem leveret der. Så ringer de når de er klar til at modtage din cykel

Kasper

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • NORMAN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11276 af NORMAN
Jeg vil gerne anbefale CPH motorcycles på Amager..... Det er et par "racerdrenge" der ved hvad de gør og det koster ikke en bondegård.

Iøvrigt giver jeg Carlo ret i, at kædekit og bremseklodser ikke er ret kompliceret. ;) og det er lidt fedt at kunne lave noget selv.

Hilsen René

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11331 af ricodh
Nogen der kender noget til KJ Motorcykler (tidligere Herlev nu Brøndby)?

Jeg har fået nogle anbefalinger på KJ Motorcykler, men når jeg googler på erfaringer og bedømmelse må jeg indrømme at jeg er noget chokeret.

Er det primært deres "bane" cykler eller er det bare en generel oplevelse.

. Rico

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11332 af lindgaard
Hej hej

Ang. KJ mc har jeg og andre haft DÅRLIG erfaring med KJ:evil: så for mit vedkomne handler jeg ALDRIG mere hos KJ :angry:

XX-hilsen Flemming

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.076 sekunder
Leveret af Kunena Forum