Service af BB (nye dæk, kædekit og bremseklodser)

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11335 af ricodh
Tak for hurtig tilbagemelding..
Kan du uddybe hvad som er gået galt? Er det kommunikationen, det udførte arbejde eller helt 3. ?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11336 af lindgaard
Hej Ricodh

Hmm...lad mig nu se jo en af de ting der pisser mig af er at en AFTALT pris godt nok mundtligt ikke holder :angry: ikke noget med at lige ringe og tale med kunden men man for bare stukket en meget større bon i fjæset :ohmy: og øv hvor bliver jeg dog mave sur når jeg sidder her og tænker over hva det er for nogle PLATUGLER :angry: :angry: :angry: jeg kan KUN fraråde dig og andre at handle der....

XX-hilsen Flemming

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11341 af ricodh
Tak for din tilbagemelding, det lyder som om at man skal holde sig fra KJ :-)

. R

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
12 år 1 måned siden #11342 af johnjohn
Jeg har så hørt at man også skal holde sig fra Køge mc center,,

Men kun noget jeg har hørt..men tror på det fra vedkomne som har sagt det,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
12 år 1 måned siden #11346 af poul dam
Hej
Har handlet med KJ 1 gang. Fik noget forkert og sende det retur, har aldrig fået det rigtige eller penge for det :( . En anden har fået sin cykel rullet der, den kørte alt for mager bagefter.
Hold dig væk fra dem.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • croma
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11348 af croma
Kim som har køge MC er en af mine venner, er altid blevet behandlet ordentligt, man kan ikke drive så stor en forretning uden der er en, som føler sig skidt behandlet, omvendt kan man ikke forblive stor, hvis man ikke har et stort flertal af tilfredse kunder. man sørg for at få en klokkeklar aftale, evt. på skrift, så er der ikke nogle misforståelser. hilsen CROMA

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • NORMAN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11353 af NORMAN
Enig CROMA, men han er bare altid for dyr, i forhold til andre. Han har dog et par rigtig gode folk, der er kanon serviceminded.

René

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.084 sekunder
Leveret af Kunena Forum