Bagage?

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #699 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Bagage?
Ja - det kan jeg godt se nu.

Hvor har du købt dem?

P.S. Og hold da helt fast - hvor er der bare rent på dit værksted - en nydelse at se på :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #700 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bagage?
Hej.
Jeg kunne have fået 30-40 % rabat på Givi/Motech ved min tyske leverandør, men jeg var nød til at handle, til fuld pris ved den lokale Honda pusher, for at få Krauser.
Så vidt jeg ved, er det kun Honda forhandlere der må sælge i Danmark, men det kan jo være lavet om siden jeg købt i 2003. :unsure:

Mvh. Daniel

Og ja, rent skal der være. :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #709 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bagage?
Bagage.

Jeg kan stadig huske da vi kørte med Krauser - tasker i mine unge år, og der var monteret en Rickmann 3/4 kåbe - så ligende man sgu en der virkelig var noget ved musikken.

Jeg har nu kørt med Givi tasker og topboks (med Quicklock -beslag) siden jeg begyndte at køre Blackbird, og jeg har ikke fortrudt et sekundt, så jeg tilslutter mig med det samme de udtalelser der tidligere er skrevet af Mads.

Fra jeg beslutter mig for at sætte tasker / topboks på og til de er færdigmonteret og rejseklar, går der ca. 5 - 7 minutter, og så sidder de bare fast.

Når jeg så ikke ønsker at have tasker på, så er jeg fri for at se på de meget grimme, da jeg ikke syntes at et såkaldt Monorack er særlig kønt og klædeligt for en motorcykel. Alt montage foregår ved hjælp af en skruetrækker eller en mønt.

Prøv f.eks. at så billederne af min Blackbird (både den gamle og den nye). De er begge monteret med omtalte beslag - men lægger man mærke til dem?

Skulle du komme forbi Sjælland i nærmeste fremtid, er du meget velkommen til at kigge nærmere på min inden du beslutter dig. Enten er det det rigtige for dig, eller også er du bare blevet så meget klogere inden du investerer, og det er vel ikke så ringe endda ;)




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #720 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Bagage?
Hej Carlo!

Endnu et godt bidrag til mine overvejelser. Kiggede på billederne, og må indrømme, at de beslag faktisk synes at være en integreret del af motorcyklen. Det kan jeg godt li'.

Så Krausser eller Givi skal det være - og lige nu falder vægtskålen ned til fordel for Givi. En anden fordel ved Givi er også, at jeg kan få dem lige i nærheden af, hvor jeg bor - nemlig ved Retec Bikerparts i Aabybro, hvor jeg allerede har købt såvel hjelm som handsker.

Jeg må ind og se lidt på det :-)

Kan du fortælle mig præcist, hvad Givi topboksen og sidetasker/-bokse hedder - altså type? Og Quicklock beslagene - er det dem fra SW Motech?

Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/03/02 09:59<br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/03/02 10:28

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #735 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Bagage?
Hej Carlo!

Jeg prøver lige igen - måske missede du den sidste. Er det ikke korrekt, at dine beslag er fra SW Motech?

Quicklock beslagene er til sidetaskerne, hvorimod beslaget til toptasken hedder AluRack. Er det korrekt?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • 456465
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #17788 af 456465
Besvaret af 456465 på emne Sv:Bagage?
carsor skrev:

Bagage.

Jeg kan stadig huske da vi kørte med Krauser - tasker i mine unge år, og der var monteret en Rickmann 3/4 kåbe - så ligende man sgu en der virkelig var noget ved musikken.

Jeg har nu kørt med Givi tasker og topboks (med Quicklock -beslag) siden jeg begyndte at køre Blackbird, og jeg har ikke fortrudt et sekundt, så jeg tilslutter mig med det samme de udtalelser der tidligere er skrevet af Mads.

Fra jeg beslutter mig for at sætte tasker / topboks på og til de er færdigmonteret og rejseklar, går der ca. 5 - 7 minutter, og så sidder de bare fast.

Når jeg så ikke ønsker at have tasker på, så er jeg fri for at se på de meget grimme, da jeg ikke syntes at et såkaldt Monorack er særlig kønt og klædeligt for en motorcykel. Alt montage foregår ved hjælp af en skruetrækker eller en mønt.

Prøv f.eks. at så billederne af min Blackbird (både den gamle og den nye). De er begge monteret med omtalte beslag - men lægger man mærke til dem?

Skulle du komme forbi Sjælland i nærmeste fremtid, er du meget velkommen til at kigge nærmere på min inden du beslutter dig. Enten er det det rigtige for dig, eller også er du bare blevet så meget klogere inden du investerer, og det er vel ikke så ringe endda ;)




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • 777
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #17789 af 777
Besvaret af 777 på emne Sv:Bagage?
carsor skrev:

Bagage.

Jeg kan stadig huske da vi kørte med Krauser - tasker i mine unge år, og der var monteret en Rickmann 3/4 kåbe - så ligende man sgu en der virkelig var noget ved musikken.

Jeg har nu kørt med Givi tasker og topboks (med Quicklock -beslag) siden jeg begyndte at køre Blackbird, og jeg har ikke fortrudt et sekundt, så jeg tilslutter mig med det samme de udtalelser der tidligere er skrevet af Mads.

Fra jeg beslutter mig for at sætte tasker / topboks på og til de er færdigmonteret og rejseklar, går der ca. 5 - 7 minutter, og så sidder de bare fast.

Når jeg så ikke ønsker at have tasker på, så er jeg fri for at se på de meget grimme, da jeg ikke syntes at et såkaldt Monorack er særlig kønt og klædeligt for en motorcykel. Alt montage foregår ved hjælp af en skruetrækker eller en mønt.

Prøv f.eks. at så billederne af min Blackbird (både den gamle og den nye). De er begge monteret med omtalte beslag - men lægger man mærke til dem?

Skulle du komme forbi Sjælland i nærmeste fremtid, er du meget velkommen til at kigge nærmere på min inden du beslutter dig. Enten er det det rigtige for dig, eller også er du bare blevet så meget klogere inden du investerer, og det er vel ikke så ringe endda ;)




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.094 sekunder
Leveret af Kunena Forum