IT - Billedbehandlingskursus / MC- udstilling.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2321 af Carlo
Hej alle.

Har du prøvet at sidde en mørk vinteraften og \"bøvle\" med at få lavet et godt indlæg til klubbens hjemmeside, eller måske forsøgt at ligge nogle billeder fra et klubarrangement ud på hjemmeside, eller mangler du simpelthen en god ide til hvordan man finder et \"lødigt\" sted på nettet hvor man kan opbevare sine dyrbare billeder, uden risiko for at de bliver angrebet af virus eller simpelthen forsvinder?

Kan du svare ja til bare en af disse oplevelser, har BB - klubben et rigtig godt tilbud til dig:

IT - Billedbehandlingskursus / MC- udstilling.

Lørdag d. 14. februar 2009 holder vi hyggeweekend i København, og alle klubbens medlemmer m. \"påhæng\" er så hjertelig velkommen.

Lørdag vil der være mulighed for at tage ud og kigge på nogle af de mange spændende nyheder som \"MC - Show 09 i Bella Center København har at byde på (kig evt. på: www.mcshow09.dk/default.asp?intID=156076&intType=0 ).

Efterfølgende mødes vi på Københavns Taxiførerskole ApS på adressen Blushøjvej 10, 2450 København SV. (Folehaven i Valby / Valby Idrætspark). Der vil være åbent fra kl. 16.00 med mulighed for indkvartering og overnatning (kig evt. på: www.taxiskolen.dk ).

Her vil der være mulighed for at lærer at bearbejde billeder i div. formater, komprimere, redigere og uploade til BB-klubbens hjemmeside eller til lignende. Daniel har tilbudt at vise hvordan han uploader i forskellige formater, gemmer billeder på div. netbaserede sider og meget mere. I skrivende stund vides ikke om klubbens webmaster og frue vil deltage, ligesom klubbens formand (de er alle \"proffer\"), men vi håber stadig :) . Uanset er jeg sikker på at vi nok skal kunne få en både hyggelig og lærerig weekend ud af det.

Skolen råder over et mindre antal stationære komputere, så hvis du skulle være i besidelse af en bærbar komputer vil det være en rigtig god ide at tage den med - eller deles vi bare om de stationære.

Pris for deltagelse er kun et spørgsmål om at deles om de udgifter der måtte være i.f.m. mad og drikke (skolen råder over eget køkken).

Vi overnatter i skolens undervisningslokaler, så tag et liggeunderlag / luftmadres med. Af hensyn til indkøb vil der være tilmeldingsfrist senest søndag d. 08. februar 2009.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 måneder siden #2323 af Daniel
Alle tiders tilbud, det kunne se ud til at blive kanon hyggeligt. :woohoo:

Håber at der er rigtig mange af jer andre, som har lyst til at deltage. ;)

Connie og jeg er med.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 måneder siden #2334 af poul dam
Jeg vil også med :). Håber at kunne parker ved en af jer og så komme ind og se mc udstillingen.
Vil meget gerne overnatte, sig til hvis jeg skal tage noget med.

Er der andre fra Fyn der vil med, kan I køre med mig;) .

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2337 af kimbp
Jeg kommer også.:) Jeg satser også på at Irena kommer med, men det får vi lige bekræftet senere.

Poul, du kan komme forbi mig, så kan vi følges ad til Bellacenteret.

Mvh
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
15 år 3 måneder siden #2338 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:IT - Billedbehandlingskursus / MC- udstilling.
Halløj venner

Fedt arrangement. Prøver lige at få byttet noget undervisning denne lørdag. Vender tilbage......

Stor hilsen Per

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • robin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2353 af robin
hej kan ikke komme da der er forlangt der over men håber at møde nogle af jer i herning på messen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 måneder siden #2354 af Daniel
robin skrev:

hej kan ikke komme da der er forlangt der over men håber at møde nogle af jer i herning på messen



Tak for din tilbagemelding Robin. :)
Frem og tilbage er lige langt. ;)
Kender godt turen når jeg er på kursus i Frederikshavn. Det er en pæn tur, men man må jo gøre noget hvis man gerne vil lære noget nyt. B)

Skulle I få lyst til at lave et lignende arrangement i det jyske, kommer jeg gerne med input. :)
Det kræver selvfølgelig at forplejningen er i orden, ligesom hos Carlos brasserie, stedet med de mange kokkehuer. :woohoo:

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hanstryk
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2358 af hanstryk
Hej alle sammen

Fint arrangement, men jeg må desværre også melde afbud.

Dog ikke på grund af afstanden, men Mærsk mener jeg skal bruge min tid på søen, så jeg undgår at tage til Sjælland og MC udstilling :(

Mange hilsner
Hans Tryk

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2371 af poul
Lyder godt vi ses

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 måneder siden #2372 af Daniel
poul skrev:

Lyder godt vi ses


Det lyder godt Poul. :)
Kommer du alene.?

Vi skal prøve at tælle sammen og få en ide’ om hvor meget mad og drikke vi skal handle ind. B)

Har lige været ude og se på lokaliteterne hos Carlo. Det er super fine forhold, så det skal nok blive godt. :)

Håber at der er flere af jer, som har lyst til at være med. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.122 sekunder
Leveret af Kunena Forum