IT - Billedbehandlingskursus / MC- udstilling.

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2492 af Carlo
Hej Alle.

Som lovet hermed en \"status\" på tilmeldingerne til vores klubarrangement næste weekend.

\"kimbp\" alias vores alle sammens Formand Kim Bjarne Pedersen,
Irena (Fru Kim),
Poul Dam,
\"Poul\" alias Poul Schoelzer,
\"Scoop\" alias Kim Schrøder,
\"Janas\" alias Jan Aastrup,
\"Friis\" alias Erling Friis (321),
Bjarne Jespersen, (83),
Hans Christian Klidsbjerg (267),
\"Muldmand\" alias Henrik Krab (344),
\"benjor\" alias Bent
Dorthe (fru Bent),
\"BIRDXX\" alias Kenneth Poulsen,
Daniel (medarrangør),
Connie (Fru Daniel),
Carlo (medarrangør),
Bente (Fru Carlo).

17 personer pr. 08. februar 2009.

På \"det_ville_glæde_os_alle_sammen_rigtigt_meget_listen\":

Alle øvrige klubmedlemmer, gerne med påhæng :)

Dagens program (i overskriftsform):

- 10.00 -> 11.00 Taxiskolen er åben hvis du har brug for at få læsset sovepose, computer eller andet af inden besøget på motorcykelmessen.

- 16.00 Vi mødes igen på Taxiskolen, hvor der vil være mulighed for en omgang varm suppe á la Mou med lidt hjemmebragt brød :woohoo:

- 16.30 starter Daniel på gennemgangen af billedbehandling for viderekommende [/b]:silly:

- 19.30 middag i de tilstødende lokaler, hvor der serveres steaks som \"kun du selv - og din mor kan tilberede dem\". Hertil serveres div. gærede druer og udtræk af forskellige humlesorter, tempereret efter alle kunstens regler. Der er købt mad og drikke til alle - uanset om de planlægger at køre hjem senere eller bliver til overnatning. PS. er der noget der kikser, er der kun 3 min. til McDonald :whistle:

- 20.30 genoptages kurset, i fald der stadig er folk der mener at de måtte være ædru nok til at følge med i undervisningen.


Taxiskolen råder over et mindre antal stationære computere som naturligvis kan benyttes. De er alle opsatte med Windows Vista og installeret med \"Open office\", hvilket betyder at de billedredigeringsprogrammer Daniel bl.a. vil gennemgå alle er indstalleret på maskinerne. Jeg vil dog anbefale at i tager jeres egen computer med hvis det er muligt, både for at der kan blive en computer til hver enkelt, men også for at få muligheden for at arbejde med \"egne billeder\". Hvis i har brug for det, har jeg en vag fornemmelse af at Daniel vil vise hvordan man kan oprette et fornuftigt filhiraki (mappesystem), således at man bedre kan administrerer sine billeder i originale størrelser, men også de der er forberedt til at blive \"uploaded\" på nettet / klubbens hjemmeside.

Hvis du har brug for at se hvordan du oploader et \"profilbilled\" kan du tage et med hjemmefra i \"løs vægt\" (læs: usb-nøgle eller andet medie), eller vi kan tage et billed her på stedet når vi ses :woohoo:

Med hensyn til overnatning bedes i selv medbringe soveunderlag, soveposer (dyner),og hvad i ellers måtte have af fornødenheder. Indkvarteringen kommer til at foregå skolens undervisningslokaler som vi nu bedst kan - forbeholdt dem der nu skal sove B) Der er selvfølgelig toiletter og bademulighed.

Med hensyn til bespisning, prøver vi at få arrangeret lidt forskelligt, så alle får mulighed for også at få lidt fast føde B)

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive eller ringe til Daniel eller mig (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 2961 0848 / 4399 1925 & Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. & 2688 9838).

Så glæder vi os bare rigtig meget til at se de af jer igen, som vi kender fra tidligere arrangementer, og møde nogle af de mange nye medlemmer i klubben, som jeg desværre kun kender her fra klubbens hjemmeside - det bliver rart at kunne sætte \"ansigt\" på B) og så håbe at alle får en rigtig hyggelig weekend.


Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/02/09 00:42

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2511 af Daniel
Carlo skrev:

Hej Alle.

Dagens program (i overskriftsform):

- 10.00 -&gt; 11.00 Taxiskolen er åben hvis du har brug for at få læsset sovepose, computer eller andet af inden besøget på motorcykelmessen.

- 16.00 Vi mødes igen på Taxiskolen, hvor der vil være mulighed for en omgang varm suppe á la Mou med lidt hjemmebragt brød :woohoo:

- 16.30 starter Daniel på gennemgangen af billedbehandling for viderekommende [/b]:silly:

- 19.30 middag i de tilstødende lokaler, hvor der serveres steaks som \&quot;kun du selv - og din mor kan tilberede dem\&quot;. Hertil serveres div. gærede druer og udtræk af forskellige humlesorter, tempereret efter alle kunstens regler. Der er købt mad og drikke til alle - uanset om de planlægger at køre hjem senere eller bliver til overnatning. PS. er der noget der kikser, er der kun 3 min. til McDonald :whistle:

- 20.30 genoptages kurset, i fald der stadig er folk der mener at de måtte være ædru nok til at følge med i undervisningen.




Det er da noget af en plan, det bliver kanon. :woohoo:

En detalje for dem som er ligeså glemsom som mig:
Husk jeres egne adgangskoder, til div. sider vi skal logge på. ;)

Vel mødt og højt humør. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2513 af Carlo
Så er (eftermiddags-) suppen sat til optøning, og brødene lagt i ovnen - alt klar til kl. 16.00 lørdag til hvem som måtte \&quot;trænge\&quot; :woohoo:

Praktisk information til alle: Forventet deltagerbetaling mellem 75 - 100,- kr. pr. person.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2514 af poul dam
Fandme billig weekend ophold:) Glæder mig som et lille barn.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2516 af madhed
hej bird gutter.
lyder til at i får en god dag og aften .kan desværre ikke være med på \&quot;taxa skole kursus\&quot; ;-) ;-) da jeg har mine drenge denne weekend. det ville nok være et forstyrrende element. men planlægger dog at køre på familie besøg i kbh her i weekenden og vil gerne støde til jer i bella centeret så vi kan få et par sparke dæk timer sammen. prøver nok át fange poul på mobilen når jeg lander derinde. hilsen mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2519 af kimbp
Hej Mads

Det ville da være hyggeligt, hvis vil kunne mødes i Bella Centeret - det er jo snart længe siden!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2523 af madhed
ja , det er længe siden. ved det :blush: . men det har været et begivenhedsrigt år . men nok om det. det kan vel kun gå fremad. men glæder mif til bella. var ikke i herning da jeg havde gæster den weekend. så nu skal der glos på cykler :-)
seezz

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 måneder siden #2525 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:IT - Billedbehandlingskursus / MC- udstilling.
Husk lige at sende en venlig tanke til dem som skal på arbejde. :S Især når i sidder og hælder de der gærede druer i nedløbsrøret. Hilsen Erik.B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2526 af Carlo
Hej Brandmand.

Hvis - og jeg skriver udtrykkeligt hvis der skulle opstå lokal halsbrand - kan vi så regne med dig til noget \&quot;efterslukningsarbejde\&quot;? :pinch:

Det er jo temmelig ærgerligt at du ikke har mulighed for at deltage, men jeg er sikker på at vi nok skal få lavet andre arrangementer hen over sommeren, hvor du forhåbentligt kan deltage. Det er altid svært at finde tider i kalenderen som kan indpasses alle, desværre.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Friis
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2527 af Friis
Vi kommer, selvom der ligger 20 cm. sne her.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder
Leveret af Kunena Forum