En tragisk og uovervindelig ulykke.

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1097 af Nikolaj
En tragisk og uovervindelig ulykke. blev oprettet af Nikolaj
Kære alle!

Som nogen af Jer måske ved, blev en 37 årig kvinde slået ihjel på motorcykel lørdag efter St. Bededag.

Sabina - min dejlige niece og min søsters eneste datter er død.

Dødsulykken skete på E45 syd for Randers, og min nieces 8 årige søn Markus overlevede ulykken uden varige mén.

Jeg tvivler i denne nat på, at jeg nogensinde kommer til at køre på motorcykel igen.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 11 måneder siden #1098 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Hej Nikolaj.
Det gør mig ondt at høre. Det er tragisk, især når det sker så tæt på i familien, eller når det er nære venner man mister. :(

Også tragisk at det er en fejl i vejen, som er årsagen til ulykken. Vi har tit talt om at de høje kanter, der opstår ved reparation af asfalt/vejbelægning, er dødens farlig for os på 2 hjul. Trist at det skulle koste liv. :(

R.I.P.
Daniel

PS. Håber alligevel at se dig på 2 hjul igen, og ikke mindst den gode skribent og ven vi har fået her i klubben. :)

Til alle: Kør forsigtigt, det kan alt for hurtigt gå galt.<br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2008/04/20 11:03

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 11 måneder siden #1101 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
En frygtelig ulykke, og når det så kommer så tæt på, så står verden stille.
Jeg forstår godt, at du tvivler på om du nogen sinde kommer ud at køre igen.
Men Nikolej, det håber og tror alle vi andre på at du gør.

Mvh. Erik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1103 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
hej nikolaj.
jeg kondolerer på det dybeste for dit og familiens store tab på denne meningsløse måde. håber det bedste for sønnen , da han oplevede ulykken på nærmeste hånd og skal gennemgå dette . har også set indslag på tv om ulykken , og det lyder helt grotesk.
de bedste tanker for jeres familie i denne svære tid.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1109 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Hej Nikolaj

Min dybeste medfølelse til de efterladte og mine tanker går specielt til unge Markus, som oplevede denne tragiske ulykke på nærmeste hold.

Vi håber alle, at du på et passende tidspunkt, vælger at sætte dig op på hesten igen! Og vi glæder os til at møde dig.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1110 af lindgaard
Besvaret af lindgaard på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Hej Nikolej
min dybeste medfølese.....jeg ved sgu ikke hva jeg skal skrive.........fuck nogen gange synes livet totalt sort ingen mening eller noget som helst....jeg føler med dig......livet går videre og jeg håber du tænker på de gode stunde.....de bedste hilsner Flemming......(sekretæren

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
15 år 11 måneder siden #1111 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Hej Nikolaj

En dybfølt tanke herfra det sønderjyske til dig og din familie i den svære tid. Jeg håber også at du trods alt med tiden kommer til at nyde den flotte Blackbird på vejene i det nordjyske.....

Mange venlige hilsener

Per Teglgaard

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1118 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Hej Nicolaj.

Efter en helt ufattelig weekend med alt for mange omkomne, læser jeg at det er en af dine nære som er kommet ulykkelig af dage. Disse dødsulykker er jo bare noget man læser om og så er det det. Det er først når det er nogen man kender eller nogen andre kender, man tar notits af det. Det gør mig meget ondt på dine vegne, og jeg håber inderligt at du, Markus og familien kan komme videre med jeres liv, selv om det er utrolig svær tid i går i møde. Jeg håber du igen finder lysten til livet på 2hjuleren når du får denne tragiske hændelse på afstand.

Med min og Lonnies dybfølte hilsen.
Ivser

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 11 måneder siden #1136 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Til Nikolaj.

P.g.a. arbejde og afholdt ferie har jeg ikke været på vores hjemmeside et stykke tid. Jeg har derfor først her i dag registreret dit indlæg, hvorfor jeg skriver disse linier.

Det gør mig ondt som altid at høre om andre menneskers tragedier og ulykkeer, ikke mindst når der er børn indblandet. At den ene af ugens alt for mange tragiske dødsfald så er pårørende til dig gør jo ikke sagen bedre. En stor medfølelse til den efterladte familie - selv om det ikke hjælper særlig meget.

Hvis ulykken overhovedet skal give mening, må vi andre prøve at bruge de dyrt købte erfaringerne til at undgå lignende situationer i fremtiden.

Jeg forstår dit valg (har selv stået i lignende situation for mange år siden), men du skal vide - at hvis du igen på et eller andet tidspunkt skulle få lyst til igen at køre motorcykel, tror jeg at alle vi i Blackbird-klubben vil hilse dig hjerteligt velkommen tilbage.


Bente og Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1172 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:En tragisk og uovervindelig ulykke.
Kære Alle!

1000 Tak for de mange pæne ord. Tro mig - det hjalp på en eller anden underlig måde.

Det hele er fortsat noget uoverskueligt - ikke mindst på grund af de 2 børn, som min søster og jeg nu skal tage vare på. Det klarer vi også.

Har været ude at køre på min BB og også på motorvejen præcist der, hvor Sabina blev dræbt. Ja - sådan er jeg!

Er nu sikker på, at vi ses derude, og jeg tager på DMC kursus i Vejle i Pinsen.

Også min søster (Sabinas mor) begynder at tale lidt om at køre igen. Dog nok ikke på hendes egen MC, som Sabina jo kørte på. Så jeg/vi skal have fundet en pæn lille MC til hende, som kan indgå i en byttehandel med hendes Suzuki GS 500 (hedder den vist), når den engang bliver renoveret - den har vist ikke taget synderlig skade. faktisk siger hun, at hun gerne vil ha' en magen til, da hun ikke \&quot;orker\&quot; at sætte sig ind i \&quot;ny teknik\&quot;.

Så hvis nogen af Jer har en god ide, vil sådanne være meget velkomne.

Tak igen - og vi ses................

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum