FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 10 måneder siden #1588 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Nikolaj.

Håber du får et godt kursus. Sandheden er vel at man altid kan lærer noget nyt. Jeg kan forstå at du er blevet \"bidt af det\" så jeg vil tilbyde dig at tage med til f.eks. Ring Knutstorp næste år når vi skal derop igen.

Bortset fra det vi kan lærer syntes jeg at det er ski.. fedt at give den gas hele vejen rundt igen, igen og atter igen.

Har du tid / lyst skal du bare sige til, så må vi kunne koordinere en fællestur til Sverige. Det kunne være sjovt hvis der var flere fra klubben der havde lyst.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 10 måneder siden #1589 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
I lige måde Nikolej, har desværre ikke tid. Pas nu på du ikke falder af.:silly:
Kan du ha et godt kursus. Hilsen Erik.:woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1590 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Carlo!

Den er jeg squ da helt med på. Tak for det tilbud :-)

..., og til Erik: Tak for det - jeg skal prøve at holde mig fra gruset denne gang :woohoo:

Regner med at få den op på 120 i Hesteskoen :sick: :evil:<br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/06/16 23:15

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1592 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Nikolaj

Rigtig god fornøjelse på ringen de næste par dage - jeg glæder mig allerede til at læse din beretning!B)

Og Carlo, yeps jeg er frisk på en tur til Knutten når det bliver forår næste gang. :)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1593 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Tak for det Kim! :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 10 måneder siden #1594 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Kim, Nikolaj m. fl.

Glæder mig overordentligt meget at høre. Ville være et fint tilbud som \&quot;klubarrangement\&quot; eller i hvert fald tilbud til medlemmer i klubben :)

Ved ikke om det lige skal være mig der skal være \&quot;tovholder\&quot; på projektet, mon ikke Povl i virkeligheden har prøvet det en hel del flere gange end undertegnede - men skulle ingen andre melde sig \&quot;frivilligt\&quot; gør jeg det gerne. Jeg har selv haft stor fornøjelse at turen mange gange efterhånden B)


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1598 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Det var så min 2. tur til Jyllandsringen og endnu et 2 dages kursus - stadig Nivaeu A.

Jeg skal ikke denne gang trætte Jer med alenlange beskrivelser. Vil blot sige: Det er squ fremragende :-)

Jeg føler mig nu klar til Niveau B, og det bliver nok 30 - 31 Juli.

Hvis nogen af Jer skulle have lyst til at se lidt mere om kususkonceptet, kan I studere det her link:

www.superbikeschool.com/

I menuen nederst til venstre, kan I se, at California Superbike School faktisk også holder kurser i Europa.

God fornøjelse!

P.S. Når I er derude på landevejen, så hold øje med en sort Blackbird. Ser I en med en fuldt kontrolleret 45 graders nedlægning og gnister fra fodhvilere i asfalten - ja så gæt engang :evil: :woohoo:

....., og det regner jeg med, at alle kan se hvad er :lol: :lol: :lol:

Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/06/19 08:15<br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/06/19 08:16

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 10 måneder siden #1601 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Nikolaj.

Godt gået. Sjovt som man kan \&quot;lærer på et højere nivau\&quot; når man gentager de samme øvelser på et senere tidspunkt. Det er ligesom at læse en god bog - 2. gang får man ofte mange flere dejlige detaljer med.

Hvis jeg møder en sort Blackbird ude på de små snoede landeveje, i en fuldt kontroleret 45 graders nedlægning, skal jeg nok løfte min venstre hånd fra grebet til en vaskeægte \&quot;MC-hilsen\&quot;. Jeg går ud fra at vi mødes i samme sving, og at du køre i den store kurve, hvorfor jeg så køre ........ (overvej selv slutningen på denne sætning). Kan i øvrigt fortæll dig at det bliver endnu sjovere når det er bundkåben der går i asfalten, men det kan jeg jo vise dig når vi ses B)


Carlo, Brønshøj.

Ps. Det ser sørme ud til at vi skal prøve i klubregi at få forudbooket et antal pladser på Knutten til næste forår :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1632 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Carlo

Du kan være helt sikker på, at jeg bliver i min egen vognbane i svingene på landevejen...............

...........,og bundkåben i asfalten - det glæder jeg mig til at se. Jeg går ud fra, at du stadig sidder på Birden, når du gør det ;)

Som du kan se her mangler jeg stadig lidt (meget) i det, men det kommer vel............

Nu er det dog ikke livet om at gøre, men det er nu smadder sjovt at få lov til at køre lidt frit - og så er det meget lærerigt :)



har siddet og sammenlignet lidt med billederne fra mit første kursus, og forskellen er tydelig for mig - det er faktisk lidt sjovt også.<br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/06/21 15:51
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1669 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:FDM MC Kursus 20 - 21 MAJ 2008
Hej Nicolai.

Med den kørestil ligner du en, der er klar til en runde på Nordsløjfen:evil: :woohoo: . Kan varmt anbefales og det skal man bestemt prøve mindst en gang i sit liv. At man så får `jord` af nogle gamle slæder det skal man så lige kapere. Men ok, de kender garanteret banen bedre end jeg. På den anden side vil jeg og Birden gerne hele hjem, så er det mindre væsenligt at blive lidt ydmydet dernede. :dry: :blink:

Birdhilsen: IvserB)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder
Leveret af Kunena Forum