None

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3632 af Carlo
None blev oprettet af Carlo
<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/11/01 02:03

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #3634 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Brændstofproblemer
tjaaaa... lidt service i vejsiden gir jo god erfaring :laugh: .... skilte min cykel ad og samlede den igen inden ferien så jeg vidste hvad det handlede om hvis noget tilsvarende skulle ske

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3637 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Carlo.

Godt at høre at I havde en fin tur, men ærgerligt at skulle bruge tid på at tømme tanke på den måde, midt i ferien. Det er meget sjovere at bruge håndtaget til at tømme med. :woohoo:

Jeg kan levende forestille mig hvor sur/ærgerlig jeg var blevet på mig selv, hvis jeg havde lavet tilsvarende. Vi tanker også altid fra samme hane når vi er ude sammen, så det kunne også sagtens ske for os. :S

Havde det været en bil så kunne hanen ikke komme ned i hullet, da røret er tykkere, og så er man ligesom advaret. :dry:

Havde for nogle år siden en kunde som klagede over mystiske lyde fra bagagerummet. Det viste sig at det var et rør fra en benzinstander hane som lå på bunden af tanken og rutsjede frem og tilbage og lavede skramle lyde. :blink:

Var I rundt på Nurburg banen.? Er det ikke den bane hvor man forholdsvis nemt kan få en runde uden de store tilmeldinger.?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3640 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Daniel.

Nej desværre - ingen personlig kørsel på Nürburgring i denne omgang. Tanken havde selvfølgelig strejfet mig :whistle: men gårsdagens oplevelse (dieselproblemer) og tanken om at det var en ferietur for fruen og mig betød, at jeg valgte at stå og savle over noget BMW - træningsskolekørsel i stedet.



Jeg var temmelig overrasket over størrelsen af pitgarager, administration, værksteder m.m. da jeg åbenbart ikke har så stort sammenligningsgrundlag. Virkeligheden viste sig at være en helt lille by der var bygget op omkring banen - og IKKE noget alla Anderstorp, Knutstorp eller lignde. Jeg har dog stadig en drøm om at køre derned uden fruen, for at \&quot;snuppe et par runder\&quot; - denne gang uden topboks, sidetasker eller andet skrammel der kan skrabe imod asfalten :woohoo:

Carlo, Brønshøj

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #3641 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Carlo

Det var da vist godt nok uheldigt med det dieselsjov, men godt i havde en god tur.

Jeg skal nok undersøge alle tankstationerne på forhånd på vores Fyn Rundt Tour og få sat store røde sløjfer på BENZIN standerne:laugh: :woohoo: , så vi kan køre i stedet for rep.
(nu håber jeg squ ikke jeg kommer til at lave samme fejl, så kommer jeg nok til at høre lidt for det:whistle: )
Kan da lige fortælle at jeg var i foråret ude at køre en rigtig frisk tur, da jeg nåede til strib og skulle tanke havde jeg godt nok dankortet med, men havde været så smart at glemme tanknøglen hjemme:whistle: :ohmy: . Der blev godt nok kørt roligt hjem da lampen havde lyst et stykke tid inden jeg nåede til strib. Jeg tror efterhånden de fleste har glemt det, så fortvivl ikke over lidt drilleri, de fleste i vores alder glemmer hurtigt.............øh.........øh.............glemmer hvad??????:whistle: :P

Speedy<br><br>Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/07/31 13:16

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3646 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Brændstofproblemer
Hehe det kunne være yndigt med sløjfer på de forskellige standere. :laugh:

Nu er det jo så ikke et problem for os, fordi nu har vi jo en med på turen, som i en håndevending kan fikse problemerne for os. :whistle: B)

Jeg syntes at det er flot at stå in the ”middle of nowhere ”, og klare sig ud af det her, uden værktøj. (Hvor er ham der klapper ikonet henne. :silly: )

De fleste andre havde nok ringet 3 gange 34, eller hvad de nu hedder dernede. :silly:

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3652 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Daniel.

Jeg tror aldrig jeg har ringet forgæves til dig efter et godt råd, en hjælpende hånd eller andet, så skulle du - fejlagtigt - komme galt afsted, siger du bare til, og jeg skal være der som en mis ;)

Ps. Det var topnøglesættet, skralde \&quot;ring- gaffelnøgler\&quot; og den slags der lå tilbare i lejligheden, ikke de originale værktøjssæt - som jo så også viste sig at være tilstrækkelige....

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Jéan
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #3656 af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej DieselCarlo.

Jaaa.... jeg må nok sige at jeg var en af dem der træk på smilebåndet da jeg læstet om din lille ferie oplevelse, men den må du jo byde på når man laver sådan en fejl:whistle: og hvad angår :blush:DIN:blush: fejl så kan vi andre jo kun lære af den:silly:

Min første tanke var HR \&quot;dieselcarlo\&quot; hvorfor gøre det på den mest besværlig måde? Du kunne jo ha købte/finde eller ha taget en slange, en vandlange på en meter havde været nok og suget disel op med, det havde nok kun taget 5 mintter:whistle:

Hvorfor jeg skrev DieselCarlo man for hurtig et øgenavn :woohoo:

Jéan

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3658 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Jean.

Min historie - og denne blog \&quot;MC Skolen\&quot; - har jo netop til formål at berette om sine egne, dumme fejl - netop, så andre af klubbens medlemmer forhåbentligt netop kan undgå at lave de samme dumme fejl.

For 25 år siden kom min kone hjem med sin Yamaha 650 og fortalte at hun var kommet til at tanke den med diesel (det var inden man lavede forskel på størrelsen af påfyldningshaner). Tankpasseren havde hjulpet hende, så bortset fra spild af god brændstof var ingen skade sket. Jeg har aldrig grinet af hende eller udleveret hende - heldigvis, for denne gang var det så mig der kvajede mig.

Min pointe er at man skal aldrig grine negativt af andre - lige pludselig sidder man selv i lort til halsen..... :pinch:

Mht. dit forslag med en haveslange eller lignende, så var det søndag eftermiddag, og kun butikken og tanken var åben - desværre. Eneste hjælpemiddel vi kunne finde var en alm. gulvspand samt sugerør fra div. juice i køledisken :S

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 7 måneder siden #3659 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Brændstofproblemer
Måske at Jean kunne have nøjes med det omtalte sugerør, de drikker jo hvad som helst, derover i det svenske broderland. :pinch: :whistle: :evil:

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.104 sekunder
Leveret af Kunena Forum