None

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3660 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Brændstofproblemer
Hej Carlo

Godt at I kunne få det fikset med det der nu var til rådighed er søndag eftermiddag og at der ikke skete yderligere.

Jeg har for kort tid siden, netop hørt om et andet medlem fra det fynske område, der netop \"bare\" kørte hen til den stander, hvor han plejer at tanke varebilen. Heldigvis opdagede han det inden han prøvede på at starte, så han kunne trække birden de 200m. til hjemmet og tappe dieselen af igen.

På vores netop overstået ferie, hvor vi bl.a. kom igennem en række østeuropæiske lande, var jeg meget opmærksom, efter have hørt ovennævnte historie. Herhjemme er vi vant til at håndtaget er grønt på den med blyfri benzin, med vi var ofte ud for at de var sorte, så der blev lige kigget efter en ekstra gang, for at sikre, at jeg ikke fik tanket noget forkert brændstof.

På min kammerat Peter's bird er der en studs i tankhullet, ligesom på bilerne, således at det kun er det smalle rør der kan komme ind. Han har købt den brugt, så han ved ikke om det er noget den er født med eller noget der eftermonteret. Hvis nogen ville starte en produktion af anordningen, ville den sikkert kunne afsættes til en stor del af medlemskredsen!

Carlo, tak for at du delte din oplevelse med os, det er noget vi alle kan tage ved lære af!

Hilsen
Kim<br><br>Indlæg redigeret af: kimbp, den: 2009/08/04 18:25

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
Leveret af Kunena Forum