Klarlak...
- scoop
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5817
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Klarlak...
ja da intet problem photo shop for begynder og måske senre for øvede
og til Christer ja da arbejder lige på det i aften når jeg har 5 min
jeg kan godt lide billede nr 1 selv og har snakket om at male min i den evo bronce men skal først have lært at skille min mc ad
og til Christer ja da arbejder lige på det i aften når jeg har 5 min
jeg kan godt lide billede nr 1 selv og har snakket om at male min i den evo bronce men skal først have lært at skille min mc ad
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Martin
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5818
af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Klarlak...
Åh ja, dem med Photoshop kender jeg så udemærket. Bruger det dagligt, så jeg har skam også leget og haft store ambitioner med min Blackbird.
Se det var planen, at den skulle komme til at se sådan her ud:
Men da jeg fi diskuteret projektet med 3 forskellige malere, hvor af en af er en meget god bekendt, skrinlagde jeg det. Det ville være et job til gange mange tusinde kroner. Så jeg holdt fast ved, at jeg i denne omgang blot ville nøjes med en omgang klarlak. Så kan resten komme senere
Mvh Martin
Se det var planen, at den skulle komme til at se sådan her ud:
Men da jeg fi diskuteret projektet med 3 forskellige malere, hvor af en af er en meget god bekendt, skrinlagde jeg det. Det ville være et job til gange mange tusinde kroner. Så jeg holdt fast ved, at jeg i denne omgang blot ville nøjes med en omgang klarlak. Så kan resten komme senere
Mvh Martin
- Christer
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 9 måneder siden #5819
af Christer
Med venlig hilsen
Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Klarlak...
Hey Martin,
Det ville sku se meget godt ud - kan slet ikke forstå at du har opgivet projektet:)
Du ville tage kegler ved næste meetB) - ja sådan er det med drømme - det er desværre ikke alle der kommer i hus:dry:
Kærligst
Christer
Det ville sku se meget godt ud - kan slet ikke forstå at du har opgivet projektet:)
Du ville tage kegler ved næste meetB) - ja sådan er det med drømme - det er desværre ikke alle der kommer i hus:dry:
Kærligst
Christer
Med venlig hilsen
Christer
- Martin
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5820
af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Klarlak...
Hej Christer
Tak din bemærkning Christer.
Jeg synes også det ville gøre den ret unik og klæder den. Men malerene kunne ikke selv lave det, så der skulle en professionel artbrush maler til, for at få overgange og fadingeffekten til at virke. Alternativet var at få lavet det som en serie decals, men igen det ville heller ikke være det sammen. Så inden jeg fik blinket med øjnene, var prisen 6-8000 kr i arbejdsløn.
Men ideen lever endnu, men det bliver blot ikke i denne sæsson. Så meget betaler firmaet mig dog ikke i løn, you know Men måske jeg bare skulle lære det selv til vinter (ikke at der er den store kunstner i mig, men firkanter kan jeg vel lave:woohoo: )
Mvh Martin
Tak din bemærkning Christer.
Jeg synes også det ville gøre den ret unik og klæder den. Men malerene kunne ikke selv lave det, så der skulle en professionel artbrush maler til, for at få overgange og fadingeffekten til at virke. Alternativet var at få lavet det som en serie decals, men igen det ville heller ikke være det sammen. Så inden jeg fik blinket med øjnene, var prisen 6-8000 kr i arbejdsløn.
Men ideen lever endnu, men det bliver blot ikke i denne sæsson. Så meget betaler firmaet mig dog ikke i løn, you know Men måske jeg bare skulle lære det selv til vinter (ikke at der er den store kunstner i mig, men firkanter kan jeg vel lave:woohoo: )
Mvh Martin
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 9 måneder siden #5823
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Klarlak...
Hej venner,,,
Kan op lyse jeg at vi har en hvid bird i klubben..
Hun hedder Karin,, og der er perlemorshvid og sort,,,
Har set nogle billeder af den,,, den ser sku godt ud,,,
karin ville se om hun kunne komme ned til Gf..
Hilsen
John-John.
Kan op lyse jeg at vi har en hvid bird i klubben..
Hun hedder Karin,, og der er perlemorshvid og sort,,,
Har set nogle billeder af den,,, den ser sku godt ud,,,
karin ville se om hun kunne komme ned til Gf..
Hilsen
John-John.
- scoop
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5825
af scoop
hej johnjohn
eller måske oploade lidt billeder af den ?? da jeg ikke kommer med til GF
eller måske oploade lidt billeder af den ?? da jeg ikke kommer med til GF
- madhed
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5846
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Klarlak...
kanonlot reslutat af dine anstrengelser med knofedt , vandslibepapir og lak
mads.
mads.
- scoop
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6233
af scoop
hmm jeg giver op
jeg kan ikke lave den hvid men er faldet over mange forskællige farver men nej ikke hvid
jeg kan ikke lave den hvid men er faldet over mange forskællige farver men nej ikke hvid
Tid til at oprette siden: 0.099 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Klarlak...