Louis Hamborg
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6700
af BIRDXX
Louis Hamborg blev oprettet af BIRDXX
Hej, er der nogen der har været nede og handle i Louis i Hamborg som kan fortælle mig hvilken af butikkerne der har det største udvalg i hjelme og beklædning?
Vh. Kenneth
Vh. Kenneth
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6701
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Louis Hamborg
Hej kenneth..
Jeg har handlet hos Louis i Hamborg flere gange,,
Og er godt tilfreds med det ,, venlig og hjælpsom personale..
Hamborg er et Giga store markede og hører abselut til de største,, men der ligger 2 butiker,Giga store marke ligger på süderstr nr 83 , 20097 Hamburg,,, Hvis du går ud af døren hos Louis og går til venstre ca 600-800 m Vider af süderstr, har han en butik som handler med udgået modeller og det er rimlig billigt,, Købte en Nolan hjelm til mig og en hjelm og bukser til min datter for 2 år siden,,, det blev omkring 2000 Dkr...
Hilsen
John-John.
Jeg har handlet hos Louis i Hamborg flere gange,,
Og er godt tilfreds med det ,, venlig og hjælpsom personale..
Hamborg er et Giga store markede og hører abselut til de største,, men der ligger 2 butiker,Giga store marke ligger på süderstr nr 83 , 20097 Hamburg,,, Hvis du går ud af døren hos Louis og går til venstre ca 600-800 m Vider af süderstr, har han en butik som handler med udgået modeller og det er rimlig billigt,, Købte en Nolan hjelm til mig og en hjelm og bukser til min datter for 2 år siden,,, det blev omkring 2000 Dkr...
Hilsen
John-John.
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6705
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Louis Hamborg
Hej John-John,det lyder som et besøg værd, min søn og jeg tager til Harzen onsdag og så smutter vi da lige ind og ser hvad de har:) Hilsen kenneth
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6706
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Louis Hamborg
Hej Kenneth
Kan I ha en rigtig dejlig tur.
Dejlig at have sådan en dreng der vil med far ud at køre:) .
Hvad med grillfesten, skal I ikke med?
Hygge PD
Kan I ha en rigtig dejlig tur.
Dejlig at have sådan en dreng der vil med far ud at køre:) .
Hvad med grillfesten, skal I ikke med?
Hygge PD
- johnjohn
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6709
af johnjohn
Hej Kenneth,,
Når nu i skal til Harzen,,
Så skal i nok ud og kører en god tur,,
Kør forbi byen Uslar ,,, der ligger en mega stor Honda butik,, kun for Honda,, Har nogle venner Hans Erik Fra Maribo mc som også er medlem her,, ham og konen købte de fedeste jakker der nede,,,Rigtige Honda jakker,,, de er flotte,,
Ja det er fedt når ungerne vil med ud at kører ,, har selv en datter som er vild Med at kører mc,,, hun fylder 18 i December og er helt sikker på at hun vil kører mc,,, hun kigger meget på Kawa 250R,, den nye,, men jeg kigger nu merer efter en CB 500. og så få den droslet,,,
I må have en rigtig god tur der ned,,,
Hilsen
John-John.
Når nu i skal til Harzen,,
Så skal i nok ud og kører en god tur,,
Kør forbi byen Uslar ,,, der ligger en mega stor Honda butik,, kun for Honda,, Har nogle venner Hans Erik Fra Maribo mc som også er medlem her,, ham og konen købte de fedeste jakker der nede,,,Rigtige Honda jakker,,, de er flotte,,
Ja det er fedt når ungerne vil med ud at kører ,, har selv en datter som er vild Med at kører mc,,, hun fylder 18 i December og er helt sikker på at hun vil kører mc,,, hun kigger meget på Kawa 250R,, den nye,, men jeg kigger nu merer efter en CB 500. og så få den droslet,,,
I må have en rigtig god tur der ned,,,
Hilsen
John-John.
- Carlo
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6710
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Louis Hamborg
Hej Kenneth.
Tilslutter mig ubetinget - dejligt når knægten vil med ud og køre. Nu har jeg jo været så heldig at hilse på din søn, og han virker bestemt som en \"kvik fyr\" (ligesom sin far........), og jeg er helt sikker på at det også må have stor værdi når far og søn kan lave nogle ting sammen - stor respekt for det....... Jeg går såmænd og glæder mig til barnebarnet bliver stor nok til at sidde bagpå - wow, så skal jeg både til Iskagehuset i Hellerup Havn, Lalandia & sikkert også til \"herrerfrokost\" ved Maribo MC hvis JohnJohn inviterer...... hoho, det bliver fedt Rigtig god tur til jer begge.
JohnJohn.
Den omtalte butik i Uslar lyder da spændende i mine øre. Kunne du ikke prøve om du kunne finde en adresse på den (som jeg kan lægge ind på min Garmin)? God tur i weekenden til dig / jer også.
Carlo, Brønshøj.
Tilslutter mig ubetinget - dejligt når knægten vil med ud og køre. Nu har jeg jo været så heldig at hilse på din søn, og han virker bestemt som en \"kvik fyr\" (ligesom sin far........), og jeg er helt sikker på at det også må have stor værdi når far og søn kan lave nogle ting sammen - stor respekt for det....... Jeg går såmænd og glæder mig til barnebarnet bliver stor nok til at sidde bagpå - wow, så skal jeg både til Iskagehuset i Hellerup Havn, Lalandia & sikkert også til \"herrerfrokost\" ved Maribo MC hvis JohnJohn inviterer...... hoho, det bliver fedt Rigtig god tur til jer begge.
JohnJohn.
Den omtalte butik i Uslar lyder da spændende i mine øre. Kunne du ikke prøve om du kunne finde en adresse på den (som jeg kan lægge ind på min Garmin)? God tur i weekenden til dig / jer også.
Carlo, Brønshøj.
- CorbinXX (SBBC Norway)
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6711
af CorbinXX (SBBC Norway)
Besvaret af CorbinXX (SBBC Norway) på emne Sv:Louis Hamborg
Bikers Point Fuchs
Ernst-Reuter-Strasse 6b
DE-37170 Uslar
Ernst-Reuter-Strasse 6b
DE-37170 Uslar
- CorbinXX (SBBC Norway)
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6712
af CorbinXX (SBBC Norway)
Besvaret af CorbinXX (SBBC Norway) på emne Sv:Louis Hamborg
- poul dam
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6713
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Louis Hamborg
Hej med jer
Nu ser jeg at det var der vi var forbi og nød en enkelt stift, da vi var i Harzen for kort tid siden. Fed butik:) .
Den ligge ca. 20km. fra Villa Løvenherz, som er en fint mc overnatningssted. Man kan ikke sove i telt, men de har både små værelser og sovesale.
Vi brugte sovesalen:) .
Også en fin bar har de.
Hygge PD
Nu ser jeg at det var der vi var forbi og nød en enkelt stift, da vi var i Harzen for kort tid siden. Fed butik:) .
Den ligge ca. 20km. fra Villa Løvenherz, som er en fint mc overnatningssted. Man kan ikke sove i telt, men de har både små værelser og sovesale.
Vi brugte sovesalen:) .
Også en fin bar har de.
Hygge PD
- johnjohn
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6717
af johnjohn
Hej Carlo...
De kan ikke huske adressen,,
Men den skulle ligge så man ikke kan undgå at se den når man kører igemmen Uslar..
Hilsen
John-John
De kan ikke huske adressen,,
Men den skulle ligge så man ikke kan undgå at se den når man kører igemmen Uslar..
Hilsen
John-John
Tid til at oprette siden: 0.108 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Louis Hamborg