Louis Hamborg
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6719
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Louis Hamborg
Hej, har ikke haft tid til at være hverken på nettet eller konen de sidste par dage:woohoo: --- det første er nok det værste at undvære:P tak for oplysningerne, må lige se hvor Uslar ligger i forhold til Braunlage hvor vi skal bo!
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6723
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Louis Hamborg
Hej JohnJohn, CorbinXX & Poul.
Takker mange gange. Ser ud til at være et fornuftigt menu-kort
Mon ikke jeg bare skal lægge den ind på GPSén - den kommer jo nok i spil før eller senere. Fortsat god sommer til alle.
Carlo, Brønshøj.
Takker mange gange. Ser ud til at være et fornuftigt menu-kort
Mon ikke jeg bare skal lægge den ind på GPSén - den kommer jo nok i spil før eller senere. Fortsat god sommer til alle.
Carlo, Brønshøj.
- Hulky
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6732
af Hulky
Besvaret af Hulky på emne Sv:Louis Hamborg
Hej kenneth,
Louis i Suderstrasse 83, er lager udsalget og der er de bedtse parkeringsmuligheder, men pas på med Suderstrasse for min zumo har en gang snydt mig med en anden suderstrasse i Hamborg - men du finder det nok
Der er masser at kigge på og forskellige gode tilbud - god fornøjelse, og rigtig god tur med Knægten, min dreng er knap 8 år men der er håb forude for en tur sammen....han kommer da allerede hjem med bøger om motorcykler fra skolebiblioteket...
mvh Hulky
Louis i Suderstrasse 83, er lager udsalget og der er de bedtse parkeringsmuligheder, men pas på med Suderstrasse for min zumo har en gang snydt mig med en anden suderstrasse i Hamborg - men du finder det nok
Der er masser at kigge på og forskellige gode tilbud - god fornøjelse, og rigtig god tur med Knægten, min dreng er knap 8 år men der er håb forude for en tur sammen....han kommer da allerede hjem med bøger om motorcykler fra skolebiblioteket...
mvh Hulky
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6733
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Louis Hamborg
Hej Hulky, tak for tippet om de 2 veje med samme navn, nu må jeg se om jeg er heldig med den rigtige:) Jammen jeg er ikke i tvivl om din søn bliver en rigtig biker ligesom sin far:)- jeg glæder mig da også til den dag hvor min søn kan ta´på tur med sin \"gamle\" på sin egen mc:)(det gider han sikkert ikke til den tid) min datter bliver 10 til august og hun får tilbuddet om samme tur til Harzen til næste sommer, hun elsker også at køre mc.
Vh. Kenneth
Vh. Kenneth
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6735
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Louis Hamborg
Har nu aldrig hørt om at der findes 2 Süderstr i Hamburg..
Har da ellers værer det nogle gange da det var et sted man holde til før i tiden da jeg kørte lastbil,,
Hvad vi lavde i Süder str. kan jeg fortæller en anden gang,,
Men vi havde det satme sjovt,,
Sidste sommer var jeg der nede og for sjov havde jeg tændt GPSèn og den gejde mig lige til døren.. Hos Louis,,
Hilsen
John-John.
Har da ellers værer det nogle gange da det var et sted man holde til før i tiden da jeg kørte lastbil,,
Hvad vi lavde i Süder str. kan jeg fortæller en anden gang,,
Men vi havde det satme sjovt,,
Sidste sommer var jeg der nede og for sjov havde jeg tændt GPSèn og den gejde mig lige til døren.. Hos Louis,,
Hilsen
John-John.
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6736
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Louis Hamborg
Sorry,,
Jeg må æde mine ord i mig igen,,
Der findes 3 gader med samme navn i Hamburg...
er ellers ikke meget for at indrømme at jeg kan tage fejl..
Men her kommer den rigtige adresse,,,
Süderstr 83
Hammerbrook
20097 Hamburg
Hilsen
John-John
Jeg må æde mine ord i mig igen,,
Der findes 3 gader med samme navn i Hamburg...
er ellers ikke meget for at indrømme at jeg kan tage fejl..
Men her kommer den rigtige adresse,,,
Süderstr 83
Hammerbrook
20097 Hamburg
Hilsen
John-John
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 6 måneder siden #6863
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Louis Hamborg
Adressen er god nok
Har lige været der i lørdags og spenderede en halv snes tusind kroner på MC kluns til mig selv og sønnen.
Alligevel må jeg sige, at jeg havde troet på et større udvalg af tøjmærker, end de rent faktisk havde.
Vi besøgte begge butikker, giga-butikken og lagersalget. Desværre var der udsolgt på deres TomTom Rider 2 tilbud. Men jeg kan vel forsøge med Internettet, tilbudddet gælder stadig.
Men alt i alt et par fede butikker og der var mange flotte MC'er at se på ude på gaden, bl.a. en smuk Blackbird.
\ Jørgen
Har lige været der i lørdags og spenderede en halv snes tusind kroner på MC kluns til mig selv og sønnen.
Alligevel må jeg sige, at jeg havde troet på et større udvalg af tøjmærker, end de rent faktisk havde.
Vi besøgte begge butikker, giga-butikken og lagersalget. Desværre var der udsolgt på deres TomTom Rider 2 tilbud. Men jeg kan vel forsøge med Internettet, tilbudddet gælder stadig.
Men alt i alt et par fede butikker og der var mange flotte MC'er at se på ude på gaden, bl.a. en smuk Blackbird.
\ Jørgen
Tid til at oprette siden: 0.105 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Louis Hamborg