held i uheld ... bankelyde fra motor.....

• Christer
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 5 måneder siden #7085 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:held i uheld ... bankelyde fra motor.....
Hej Mads,

Tillykke med en nyrepareret BBB) - det er en super følelse når det hele virker igen:woohoo: :woohoo:

Tak for dine god og ikke mindst lærerige indlæg - det gør os alle lidt klogere på vore kære BB:)

- OG ikke mindst Poul - viser igen sit unikke talent som DK mester i BB:woohoo: - som HBBDK medlemmer har det privilegium at kunne nyde godt af:) :)

Lad os komme tilbage ud på vejene og nyde vores BB - super fed sommer indtil nu:woohoo: :woohoo:

Kh.
Christer

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Lennart
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #7086 af Lennart
Besvaret af Lennart på emne Sv:held i uheld ... bankelyde fra motor.....
super med sådanne låne ører

tænkte om jeg kunne låne dine ører Poul
når jeg nu skal til at fortælle Vibeke
at jeg har planer om at køre op i hytten
oppe i Norge i uge 33 har jo ikke lyst til at
få mine egne ører i maskinen (Vibeke) :laugh:

Hilsen Luskebuks

• poul dam
Mere
14 år 5 måneder siden #7087 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:held i uheld ... bankelyde fra motor.....
Hej Lennart
Er sikker du klare det:) :) .
Det er dejlig at kunne hjælpe Mads og jeg var nysgerig. Det kan jo ikke passe en Bird siger som Mads skrev;) .
Heidi og mig kørte bagefter ned til MC Camp Fyn og var heldig Bjarne og Lene var der, så vi fik en hygge sludder og et par pils:) .
Hygge PD

• Carlo
Mere
14 år 5 måneder siden #7088 af Carlo
Hej Mads.

Godt at du er blevet kørene igen, og at det ikke blev nødvendigt at skulle foretage en størrer hovedrep. for at kunne fortsætte sommerens planlagte ture for dig og drengene.

Måske netop i situationer som denne, syntes jeg at værdien af vores klub netop viser sin styrke. At være landsdækkende klub for een bestemt slags motorcykel, og så ovenikøbet kun med klubbens hjemmeside som \"klubhus\" kan have både fordele og ulemper. Een af fordelene er så, at hvis man skriver og beklager sin nød (naturligvis undtaget problemer af økonomiske- eller sexuel karrakter), er der næsten altid een eller anden \"somewhere out there\" der kan have en ide til en løsning på problemet.

Jeg har fra tid til anden glædet mig i mit stille sind over, at uanset om vi taler hovedstadsområdet / Sjælland, Lolland & Faster, Fyn, Nord- eller Sønderjylland, så bor der næsten alle steder nogle \"kvikke hoveder\" som ved en masse omkring teknink jeg ikke engang vidste fandtes - og alle er de hjælpsomme på et eller andet plan - se det er sgu QUALITY på højt niveau :cheer:

Fandme dejligt at være medlem af sådanne en klub - jeg glæder mig over det hver gang jeg læser sådanne et indlæg, eller hører om situationer der slet ikke når at blive beskrevet på forum før det er løst. At vi så også kan have et hyggeligt og rart socialt fællesskab sammen er kun med til at gøre medlemsskabet endnu mere dyrbart (kan altså stadig ikke helt forstå de BB -ejere der ikke ønsker at betale sølle 150, kr. for et medlemsskab, men bare ønsker at kunne logge sig på hjemmesiden og udnytte den kæmpe videnbank der findes i klubben..... uden medlemsskab - men det må være en anden diskussion).

Fortsat god sommer til dig og drengene Mads, og alle andre der læser dette indlæg. Håber at se en masse af klubbens medlemmer til fødselsdagstræf i Hammel lige om snart.

Carlo, Brønshøj.

• johnjohn
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 5 måneder siden #7095 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:held i uheld ... bankelyde fra motor.....
Godt du fik lavet den Mads,,,,
Men øv nu er det sku min tur,,,
Olien løber ned af min motor,,, det kommer et sted oppe fra toppen ,, men kan ikke se hvor det kommer fra,,, så der er dømt værksteds besøg mandag formiddag,, :blush:

Hilsen
John-John

• madhed
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #7102 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:held i uheld ... bankelyde fra motor.....
ja det er dejligt at kunne trække på en ekspert :-) selvom man nok erlidt flovmand når det viser sig det bare er en ikke honda slange der er røget af.. lige kommet hjem fra weekend på ærø med drengene.. den kører bare....
av.. john john... det er da træls med den olie der løber... håber ikke det er alvorligt...
mads.

Tid til at oprette siden: 0.088 sekunder
Leveret af Kunena Forum