Invitation til Blackbird Meeting i England

  • admin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mere
16 år 5 måneder siden #117 af admin
Hej Allesammen

Jeg har modtaget denne dejlige mail fra arrangørerne af UK Honda Blackbird Bash for 2008:


Hello all in the Danish Blackbird club

Jan & I have taken it upon ourselves to organise the UK Honda Blackbird Bash for 2008. This is not just a BIRD or IXXRA meeting, but a Honda Blackbird meeting, so anyone from either group can attend, alomg with friends who have owned blackbird in the past...

We wondered if you could put a thread on the Danish Blackbird club site to let the members know that we are open to anyone from Europe as well as the UK riders.

The web address for all information & booking form is

www.bikersoracle.com/blackbird/forum/forumdisplay.php?f=34

At only £25 (36 Euros)per person, we feel this is excellent value for a 3 or 4 day meeting with entertainment, games & a guided tour of the RAF Cosford museum thrown in...We have a good campsite, and an excellent social club & funtion room for the duration of the meeting, plus a lovely ride out through the roads of Shropshire & central Wales.

Look forward to hearing from you.

Best wishes

Rolfy Dave & Jan Weaver

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #248 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej folks . er der nogen her i klubben der overvejer at tage til det engelske bird træf ?? . går selv og leger med tanken , men det er lige det med at få bossen overbevist om at man skal have ferie. har desuden en god mc veninde (dansk)i det vestlige skotland , som jeg tænkte på at besøge når man alligevel er på den anden side. alt efter hvor mange man kommer kan hun sikkert overtales til lægge logi til et par dage hvis man beder pænt om det.
hilsen mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 5 måneder siden #250 af Carlo
Hej Mads.

Jeg har været inde og kigget på deres hjemmeside, og jeg er meget lun på tanken - MEN jeg er nød til at melde ud, at jeg først lige vil regne lidt på den økonomiske side inden jeg beslutter mig.

Til gengæld har jeg hørt så mange fine tilbagemeldinger fra andre klubmedlemmer og bekendte der tidligere har været afsted, så jeg er i grunden ikke i tvivl om at det kunne blive en rigtig god oplevelse at tage derover.

Lad os bare snakke sammen når vil kommer lidt nærmere.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 5 måneder siden #253 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Hej
Tror ikke vi vil til England, men hvornår er det?

;)

Hygge PD der forstår fyns rigtigt godt og dansk udemærkede, men så heller ikke andre sprog.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #265 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
har selv et par svære hængepartier der skal klares før jeg til uk. hussalg samt diverse ting. kan sproget , selv efter 4-5 pints , måske lidt bedre og er villig til at over & undersætte. !!!!!!. det afholdes i det vestlige england ( vist i wales ) . datoen er 23-26 maj.
mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #266 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
ps. poul. tak for din stemme på bike.dk :cheer:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #274 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hejsa !. talt med min mc veninde i skotland , \"røde lone\" . er vi nogle der tager til det engelske træf og finder på at droppe forbi skotland , er der nogle sovepladser til os. kommer vi 10-15 stykker er der nogle der må ligge i haven , men !!!!! mon der tager så mange afsted ??. hun synes det kunne være sjovt at der kiggede nogle danske motorcyklister forbi !!.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #280 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
har kigget på viamichelin.com for at finde ud af nogle distancer i england / skotland. fra harwich til træfpladsen skulle der være 343 km. fra træfpladsen til stirling hvor min \"bikerveninde\" lone bor er der 560 km og derfra og tilbage til harwich er der knap 800 km. det er da \"kun 2 gearskift\" :evil: B) !.
grunden til at det er esbjerg - harwich jeg tænker på at tage over med er at skal man f.eks over holland er der 2 dages transport mere. det er jo nok billigere at tage færge fra holland til england , men man bruger mere benzin på at daffe den vej nedover , så mon ikke det går lige op.
talte med min chef inat da jeg var på arbejde , og det burde ikke være noget problem for mig at få ferie , SÅ !!!!!!!!!
HILSEN MADS
:P

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #419 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
halløj folkens.
jeg har talt med dfds om at komme til england via esbjerg -harwich. der kan fåes en kahyt uden vinduer :sick: , med plads til 4 personer.
prisen er for mig alene , med mc m. sidevogn 3604 kr. retur .
det er for mig alene :woohoo: !!!!
hvis der så er 3 andre der vil med i samme kahyt er prisen cirka 5932 kr totalt !!!!! . det er jo en helt anden pris pr. person ( 1483 kr ) :cheer:.
om der er 1-2-3-eller 4 i kahytten er dfds totalt ligeglade med , kahyt prisen er den samme.
jo før vi bestiller , des billigere er det , ved ikke hvorfor men sådan er det ifølge dfds
der er en færge afgang torsdag 22/5 og så lander vi i england fredag middag. der er cirka 350 km. kørsel til træffet. hjemturen kan foregå fredag 30/5 , og så er vi tilbage i esbjerg lørdag middag cirka.
som jeg også skrev tidligere er der mulighed for GRATIS indendørs overnatning i skotland hvis der er nogen der har mod på en tur derop . der er cirka 580 km derop fra træffet , og 800 km tilbage til harwich ifølge www.viamichelin.com
HVAD SÅ ! . SKAL ENGLÆNDERNE HAVE BESØG AF VIKINGERNE IGEN , BARE PÅ BIRDS DENNE GANG !!!!
jeg træffes efter 15.30 på 61 77 35 95 & 64 40 28 01 , hvis i har lyst til at snakke med mig denne tur.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #420 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Ked af det Mads, det vil helt sikkert være skæg, meen nej tak, kan i forvejen ikke nå alt det jeg gerne vil :(

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.081 sekunder
Leveret af Kunena Forum