Invitation til Blackbird Meeting i England

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #437 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
så er bossen på arbejde gået med til at give mig ferie , så jeg kan komme til det engelske bird træf. derefter går turen til skotland i nogle dage. talt med bebe (bernd) igår da hans mc står her på fyn , på min kammerats mc værksted. han er måske intresseret i at tage med til england og vil evt. høre om en af hans bird kammerater her fra klubben vil med. så det begynder at ligne lidt. håber at 1 mere af jer vil med.
og så lige et lille spørgsmål til bestyrelsen : har klubben et blackbird flag som man kunne tage med og \"vise\" frem.
hvis ikke kan man så få lavet et ? det kan f.eks også bruges på toppen , thy træf , og andre træf.
har set på www.annbro.dk at hun kan brodere i et dannebro flag¨.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #440 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej folkens .
:lol: så er vi 3 der tager til det engelske blackbird træf. bebe , jéan og jeg har fået ferie nu B) . vil gerne have 1 mere med pga. kahytprisen. bestiller kahyt idag. HVEM VIL VÆRE NR. 4 :evil: hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #445 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej . så har vi fået fat i den 4. mand som daffer med til england til det engelske bird træf :laugh: . så er kahytten fyldt op.:sick:
han kører godt nok vfr 750 men har indvilliget i at være på slæb hos de store trækgugle !!!! :lol: den engelske bird klub har sagt god for at han tager med , selvom han er \"lillebror\"
er der nogle af jer der senere skulle få lyst til at tage afsted med os er nummeret til dfds 33 42 30 82 for booking.
afgang esbjerg 22/ kl. 18.45 ankomst harwich 23/5 12.00
afgang harwich 30/5 18.00 ankomst esbjerg 31/5 kl 13.00
mads:cheer:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #447 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Rigtig godt du har fået fyldt kahytten op.

ps. vi har ikke noget flag, men en temlig stor baner, den er sku nok ikke smart at tage med;)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #448 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
skal ikke have unger med , så der er plads i vognen. og der er 4 cykler at spænde det ud imellem , SÅ !!. ligger du inde med det ? . det kunne da være et godt pr. stunt for klubben
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #450 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Nej jeg ved faktisk ikke hvor den er, men finder ud af det og syntes også det ville være fedt at vise den frem derovre, men jeg er jo ikke ene om at bestemme ;)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #451 af kimbp
Det er Flemming der har det. Vi skal forventelig først bruge det til fødselsdagstræffet i august, så det kunne da være fedt om I tog det med til England!:cheer:



Hvis nu vi skal være praktisk, skal Flemmming tage det med til Odense på lørdag, hvor vi er i bil og derfra er der jo ikke så langt til Middelfart.

hilsen
Kim<br><br>Indlæg redigeret af: kimbp, den: 2008/01/25 09:22

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #453 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Rigtig god ide :)

Ses

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #458 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hvis i lægger banneret hos poul henter jeg det der. ellers er i velkommne til at kigge forbi min klub , mc trykkogerne lørdag efter kl. 18.og aflevere det der. vi holder nemlig grillfest og det er åbent for alle. man er velkommne til at tage noget med til at smide på grillen. vi har tallerkner , bestik , dyppelse og masser af de kolde drikke :sick: .
adressen er : møllekæret 2 uggerslev 5450 otterup
jeg træffes på 61 77 35 95 hvis der er nogen der har lyst til at kigge forbi det mørke nordfyn. :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #459 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Hej Mads

Mødet er lige slut og vi talte lige om at bruge baneren til generalforsamlinge d.12/4, så kan du få den bagefter evt. kan du tage den med hjem derfra.

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.114 sekunder
Leveret af Kunena Forum