Invitation til Blackbird Meeting i England

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #461 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
helt i orden ang. banner. tingene er ved løbe stærkt ang. englands turen.
bebe og jean mødte bjarne fra sverige på mc messen i gøteborg i weekenden og fortalte om vores tur. bjarne og fruen syntes at det lød spændende , så nu er de også ved at undersøge om de kan få ferie. har selv en bekendt mere som er lun på at tage med , og bebe kender en der også er lun på det. så hvis det flasker sig er vi 8 der kommer afsted sammen på nuværende tidspunkt. der er godt nok 2 yamahaer imellem , men det er accepteret i england.
det ender jo med at blive helt hyggeligt på færgen !!
hilsen mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #463 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Selvom at det måske er lidt tidligt, så vil jeg alligevel ønske jer en rigtig god tur til det Engelske birdtræf. Og rigtig godt at I fik samlet flok Danske birds til at vise fanen.:)
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #465 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej folkens.
har lige et lille opråb ! bjarne & lene fra sverige efterlyser ( det gør vi andre 4 også !!) , 1 eller 2 mere der vil med til det engelske træf ,og for at holde kahytprisen nede. kan vi få 2 mere med er prisen cirka 1640 kr. pr. person retur . ellers ligger de på knap 2300 !!!.
hvis ikke vi kan finde 1 og gerne 2 mere vil bjarne og lene ikke med , hvilket selvfølgelig vil være kedeligt.
op holdet efter træffet kommer kun til at koste benzinen og lidt sammenskuds mad og drikke i skotland hos min veninde lone , så hun holdes omkostningsfri . det eneste hun kræver er at vi tager puddersukker med til irish coffee , da det der kan fås i skotland ikke et noget at råbe hurra for. :(
håber at der er 1 eller 2 af jer der kunne tænke sig at komme med :) , til forhåbentlig 1,5 dejlig uge.
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #472 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej folkens.
bebe har fundet en 3. mand igår mandag. så nu mangler vi nr. 4 til den sidste kahyt !
lokke , lokke , lokke , ned til chefen og spørge om fri :) , og evt \"præsidenten\" derhjemme !!!:( .
er der ikke en mere der vil med ?.
det er bjarne & lene fra sverige der vil stå for booking og betaling , og jeg vil gerne sørge for forbindelsen videre til dem.
så kom ud af busken . vi skal over og køre i den forkerte side af vejen.
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #493 af Carlo
Hej Mads & Co.

Man skal lede længe efter mere interessant turtilbud, men ak. Fruen og jeg drager på længere udenlandstur sammen hen over sommeren, så \"riget fattes penge\" som man siger. Ærgerligt sammentræf, da jeg altid har ønsket mig, men aldrig fået taget mig sammen til, at drage en tur til UK. Så selv om turens mål er optimalt, og selskabet ypperligt må jeg desværre melde pas i denne omgang.

Håber i får en rigtig god tur alle sammen.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #817 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
hej folkens.
det er et stykke tid siden jeg har skrevet om turen til det engelske bird træf , men har idag været inde på den engelske side og kigge efter nyt. der er tilmeldt & betalt for 62 personer og der er yderligere tilsagn fra 18 som mener de kommer. så det lyder spændende.
der er nævnt på hjemmesiden at der kommer 6 fra dk og 3 fra sverige , som iøvrigt er bjarne , lene og jean :-). så de er jo sådan set også fra dk :-) gad vide om der er noget til største nation :cheer: :laugh: jo jo det ser godt ud.
ialt bliver vi 10 som tager afsted sammen herfra dk. der er nogle på bagsæde og et par cykler som ikke er birds men det er ok med dem i uk.
skal nok tage billeder så der bliver lidt at kigge på.
bird xx hilsen fra mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • henrik
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1100 af henrik
Besvaret af henrik på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Hej Bird venner.
Jeg bor i England (wolverhampton)ca 20 km fra hvor i skal til træf. Jeg har lige købt Bird efter at have kørt blade i 2 år (har stadig Bladen). Skulle der være nogen der ikke er til telt osv. har jeg et par extra senge og masser af gulvplads. Jeg er medlem af den Engelske birdclub og regner helt bestemt med at komme.
Men giv lyd fra jer hvis i mangler et sted at overnatte.
Hilsen Henrik
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1104 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
nu er det mest mig som har arbejdet i det med englandsturen , og mon ikke folk regner med at være på træfpladsen. men det er da noget som tages med i baghovedet på turen , og det er da noget som der kan snakkes om når vi er derovre. men det lyder da spændende at der kommer en dansker mere til træffet. det kan da kun være med til at få os mere ind på livet af de engelske bird kørere hvis du er medlem hos dem. om ikke andet skal vi da nok få en fed weekend.
bird xx hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1112 af lindgaard
Besvaret af lindgaard på emne Sv:Invitation til Blackbird Meeting i England
Damn hvor ville jeg gerne med......men min bankrådgiver er af en anden mening..hmmm sådan er det hyg jer max...;)Flemming

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1342 af kimbp
Hej!

Jeg har modtaget en hilsen til jer alle fra vores venner der er taget afsted til det engelske blackbird træf.



Det ser da vist meget hyggeligt ud! B)

Hilsen
Kim
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.109 sekunder
Leveret af Kunena Forum