Bakkeåbningen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #469 af kimbp
Bakkeåbningen blev oprettet af kimbp
Så kom bakkeåbningen i kalenderen. B)

Tilmelding til spisning via Tilmeld aktivitet i Bruger menuen.

Vel mødt!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #668 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Bakkeåbningen
hej .
den dag bakken åbner vil tg motor center i middelfart , som er den lokale honda , kawasaki og hoysung dealer her i trekants området , stå klar med kaffe på kanden fra 10.30 til 12.30 hvis der er nogle jer motorcyklister som har lyst til et stoppe undervejs på turen til københavn , for at få varmen . fra middelfart og til kildebjerg tanken hvor der opsamling på fællestur til bakken er der 20 min. kørsel. adresse info : www.tg-motor.dk
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #793 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Bakkeåbningen
Vejrudsigten lover tørvejr til aften, så mon ikke der dukker en del op på Nørrebrogade til Bakkeåbningen?

Vi ses i aftenB)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #794 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bakkeåbningen
Hej Kim m. flere.
Jeg regner(haha) med at vi dukker op, selvom at det er hærværk at tage sin nypudsede cykel ud i det vejr. :(

Vi ses. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #795 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkeåbningen
Tjaaa... hvad skal jeg sige - valgte at følge familien og blive hjemme og indtage noget god mad i stedet. Ærgerlig - absolut, meget ærgerlig, men hvad f.....

Overvejede om det var mig der var et pjok, og det er det jo nok - men jeg syntes heller ikke at det er \"fair play\" hvis man kan sige det sådanne, at de har rykket åbningen til så tidligt på foråret. 2 uger længere henne på året vil der stadig være risiko for dårligt vejr, men det ville føles meget anderledes med en højere temperatur og væsentligt mere lys.... Regn ja, men det ville føles meget anderledes.

Er der nogen af jer \"oksehudsbeklædte cykelkæde virituoser med hår(d) hud over hele kroppen\" der har deltaget i aftenens mørkekørsel?




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #796 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Bakkeåbningen
Umiddelbart var vi 2, Bjarne og jeg tilstede i Ole Jørgensensgade, hvor de øvrige der havde meldt deres ankomst blev af, skal jeg lade være usagt.

Optakten, medens vi stod inde på Nørrebrogade var lidt våd, men jeg synes vi havde en rigtig god tur både ud og hjem. Generelt kørte folk pænt, vejene var godt våde selvom det var holdt om med at regne.

Bakken åbner altid torsdag før påske og da påsken kan forskyde sig omkring 40 dage (såvidt jeg husker min bibelhistorie), ja så åbner bakken lige fra starten af marts til midt i april.

Stor hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #798 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkeåbningen
Hej Kim.

Stor respekt for dig og Bjarne. Er i øvrigt lidt overrasket over at der kom så mange deltagere - vejret til trods.

Min bibelhistorie fortaber sig vist desværre lidt i tågerne, men jeg er sikker på at jeg kan huske en dialog der foregik for nogle få år siden, hvor teltholderne fra Dyrehavsbakken ønskede at udvide deres sæson. Under forhandlingerne blev det gjort klart, at de ikke kunne trække lukketidspunktet på grund af dyrelivet i området (dyrene går i brunst), hvorfor de fik lov til at flytte åbningstidspunktet i stedet. Det er på denne baggrund, at jeg mener at tidspunktet er måske blevet \"sat\" lidt for tidligt.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #799 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bakkeåbningen
Hejsa.
Vi var også med til at åbne (4 stk.)
Vi kiggede efter jer oppe ved starten og især plejer vi at løbe på dig Carlo, men ikke i år. :(

Vi gik også gennem balkon 51, var det ikke der I skulle spise?. Vi syntes ikke maden så spændende ud der, så vi fortsatte til Bakkens Perle, det var kanon lækkert, kan varmt anbefales.

Apropos varme så frøs vi ikke på noget tidspunkt, der kom lidt vand på vejen der ind, men med det rigtige tøj betyder det ikke noget, bortset fra at cyklerne nu skal vaskes og pudses for 3. gang i denne uge.

Det var fedt at være med, trods de ulemper det medføre.
Mvh. Daniel

Hov glemte lige alle tilskuerne som stod langs ruten, de var også mødt talstærkt op, flere end der plejer syntes jeg. Især ved det ene plejehjem med alle kørestolsbrugerne, som var lignet op på stribe.
Fedt at se, horn op med hånden til hilse herfra. :)
Mvh. Daniel<br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2008/03/14 09:58

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #802 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Bakkeåbningen
Bjarne fortsatte op ad Strandvejen for at tage færgen hjem til Sverige, så jeg spiste sammen med 5 af mine kollegaer på Den Hvide Hest, hvor vi fik et herremåltid. Nemlig Stegt flæsk og persillesovs adlibitum. B) Så kan man vist ikke få det meget bedre.:cheer:

Helt enige med dig Daniel, det var ikke på ingen måde koldt at køre!

Jeg fandt lige lidt reportager, som gengiver lidt af stemmningen og giver en god forklaring på, hvorfor vi MC'ister gør sådanne ting - på trods af vejret!:silly: God fornøjelse!

Indslag fra TV2 Fyn

Indslag fra TV2 Lorry

Vel mødt næste år!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #805 af lindgaard
Besvaret af lindgaard på emne Sv:Bakkeåbningen
Bakkeåbning :unsure: tja jeg var klar og Birden var startet op men så skete det :huh: sekretærfuglen blev for\&quot;vand\&quot;let om til kylling :silly:.....øv øv jeg har sgu en lidt dårlig smag i dag...stor respekt til Kim og Bjarne :) :)

XX-hilsen Sekretær\&quot;kyllingen\&quot;

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum