Bakkeåbningen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #808 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bakkeåbningen
kimbp skrev:

Bjarne fortsatte op ad Strandvejen for at tage færgen hjem til Sverige, så jeg spiste sammen med 5 af mine kollegaer på Den Hvide Hest, hvor vi fik et herremåltid. Nemlig Stegt flæsk og persillesovs adlibitum. B) Så kan man vist ikke få det meget bedre.:cheer:

Helt enige med dig Daniel, det var ikke på ingen måde koldt at køre!

Jeg fandt lige lidt reportager, som gengiver lidt af stemmningen og giver en god forklaring på, hvorfor vi MC'ister gør sådanne ting - på trods af vejret!:silly: God fornøjelse!

Indslag fra TV2 Fyn

Indslag fra TV2 Lorry

Vel mødt næste år!

Hilsen
Kim


Hej Kim.

Den hvide hest siger du, tænk jeg troede du red på sort. :laugh:

Men stegt flæsk ad libitum lyder heller ikke dårligt. Vi åd et af skovens dyr i nøddekurv, :evil: eller hvordan var det nu det var”¦.:P

Tak for links til genudsendelserne. :)

Og jeps vi ses. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #811 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkeåbningen
Jeg har vist ikke så meget mere at sige om den sag, bortset fra at jeg stiller mig i læ bag hr. Lindegaard´s brede skuldre og foreslår at vi deler et par kolde fra kassen - i håbet om at fjerne den dårlige og lidt bitre smag som også jeg er begyndt at lide af her på det sidste:sick:

Stor respekt for de af jer der trodsede vejrguderne og repressenterede klubben.




Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: carsor, den: 2008/03/14 23:43

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #815 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Bakkeåbningen
Vi der var på Bakken, deltager gerne i drikkeriet - vi er jo vant til det våde element!:whistle:

Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • lindgaard
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #816 af lindgaard
Besvaret af lindgaard på emne Sv:Bakkeåbningen
Hej Carlo

Jep det er sgu iorden vi drikker et par pils så må det være vand under broen :unsure: pas på jer selv :) :)

XX-hilsen Lindgaard

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Torben H
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #819 af Torben H
Besvaret af Torben H på emne Sv:Bakkeåbningen
Hej
Vi var 13 cykler nede fra det flade Lolland. Vejret var okay indtil vi nåede Rønnede, så åbnede han ellers for ventilerne.
Nogle af gutterne havde lige købt ny køredragter over hos T Hansen, De var godt nok våde. (Så var det man glad for sin Rukka dragt):)
Da vi kørte derinde fra klarede det op, og nede ved Rønnede var vejen faktisk helt tør så vi kunne lave en god og effektiv lufttøring af cyklerne, samt T Hansen gutterne:lol:
Håber også af det bliver bedre vejr til lukningen så vi kan mødes en masse fra klubben.

Mvh. Torben

Indlæg redigeret af: Torben H, den: 2008/03/15 08:54<br><br>Indlæg redigeret af: Torben H, den: 2008/03/15 08:56

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #821 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkeåbningen
Godt gået Torben.

Et enkelt spørgsmål fordi jeg er nysgerrig. De omtalte køredragter fra T. Hansen - er de ikke i orden (kvaliteten)? Jeg spørger kun fordi jeg af og til selv bliver spurgt, men jeg har ikke selv erfaringer med kvaliteten at udstyret fra T. Hansen.

Selv stod jeg og manglede et sæt Goretex -bukser, og fandt sørme et par i Netto for et par år siden, og jeg må sige at det er topkvalitet. De er solide og holder hvad de lover og hvad man kan forvente af dem - og priser er til at dø af grin over.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Torben H
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #829 af Torben H
Besvaret af Torben H på emne Sv:Bakkeåbningen
Hej

Det er rigtigt, det virkede ellers som om at kvaliteten er i orden. Men lynlåsen var åbentbart ikke rigtig tæt, hvilket bevirkede at hele hans mave var temmelig våd. Han sagde at det gik godt lige til inden vi nåede Nørrebrogade,(ca. 1½ times kørsel i regnvejr) men så gik det også stærkt med at blive våd og dermed rigtig kold.
En af de andre havde en samme køredragt men blev lige så våd. Til gengæld klagede han over at han frøs på hjemturen så han derfor ikke ville køre så stærkt. Måske var det bare en dårlig undskyldning for at ikke køre Blackbird:P
Det skal også lige siges at flere af dem der kørte i læderdragter også var temmelige våde ind til skinnet.

Mvh. Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.080 sekunder
Leveret af Kunena Forum