Hjælp til fælles konfirmationstur søges

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5675 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Lyder kanon Henrik, du skal være så hjertelig velkommen:)

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Magic66
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5678 af Magic66
Besvaret af Magic66 på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hey Speedy...

Det skal nok blive en super dag! Jeg kigger gerne forbi også - bare giv mig lidt info om praktikken, hvis du har brug for min deltagelse.

Hilsen Erwin B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5681 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hej Erwin

Du er meget velkommen, det bliver godt nok en flot fugleflok vi får samlet, det bliver et fantastisk syn:)
Hvis du med praktikken mener mødested og tid, så er det beskrevet først i denne tråd;)

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Magic66
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5684 af Magic66
Besvaret af Magic66 på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Yeps... jeg har fundet det. 12.15 ved kirken. C.U. E.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5833 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hej venner
Ja, så er tiden ved at nærme sig konfirmationen, gad vide om vi når at blive klar, der kommer godt nok mere og mere hver dag der skal ordnes, hjælp.

NOTE: NY TIDSPLAN - NY TIDSPLAN

Planen er som følger:
Hvis i lander ved kirken kl. 11.00 - 11.30, så skulle vi stadig være i kirken så Stephanie ikke opdager i kommer. Vi skulle efter planen være færdig omkring kl. 11.30, og så er det bare med at blive klædt på til tur i en fart. Jeg regner med at køre fra kirken omkring kl. 11.45 hvor Ivan FJ 1200 har lovet at lave en dejlig lille tur da han kender området godt, jeg vil jo gerne køre midt i feltet så Stephanie har cykler hele vejen rundt om sig.
Hvis alt går vel skulle vi være hjemme ved os omkring kl. 12.30 hvor Stephanie og jeg så igen klæder om til festtøj men i hygger jer med div. våde varer fra baren
Vi bliver desværre hurtigt nødt til at gå ind til gæsterne da vi jo har noget mad der helst skal indtages varmt.
I er meget velkommen til at blive og nyde haven og havedammen lige så længe i vil, jeg vil da også opfordre jer til at køre en længere tur i på smukke nordfyn når i nu er samlet.
I tilfælde af at jeg ikke får sagt pænt goddag eller farvel til alle undskylder jeg på forhånd, det bliver jo lidt presset det hele og fruen er på nakken af mig med at holde tidsplanen, hun ved jo godt at tiden har det med at flyve i jeres dejlige selvskab.
Så vidt pladsen tillader det, vil jeg gerne bede jer om at line cyklerne op midt mellem bilerne foran kirken, på den måde spærrer vi for bilerne og skal derfor først ud , så kan vi køre i samlet flok i stedet for blandet med de der kedelige metalkasser på hjul.
Jeg håber selvfølgelig på super vejr, men lover ikke noget da jeg ikke har haft kontakt til ham der oppe på det seneste (vi blev lidt uenige om hvornår mc-foråret skulle starte, og han fik sin vilje).
Jeg ser frem til et stort fremmøde og til at se Stephanies udtryk når hun finder ud af hvad der skal ske, ikke engang familien ved noget, så det skal nok blive sjovt.

Vi ses på søndag, og jeg glæder mig vildt.
Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5839 af Carlo
Hej Speedy.

Det lyder som et kanon godt oplæg, og jeg tror såmænd også nok at vi alle vil få en god oplevelse ud af dagen, ikke kun Stephanie :silly:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation de sidste dage op til konfirmationen - \"I tilfælde af at jeg ikke får sagt pænt goddag eller farvel til alle undskylder jeg på forhånd, det bliver jo lidt presset det hele og fruen er på nakken af mig med at holde tidsplanen, hun ved jo godt at tiden har det med at flyve i jeres dejlige selvskab\"........ OG JEG VIL IKKE BYTTE - om du så tilbød mig en milion :pinch: Hils du bare fruen i huset og sig til hende, at det nok skal gå alt sammen - på den ene eller den anden måde, bare Stephanie får en dejlig dag og en god oplevelse ;)

Vejret er vi ikke herrer over, men for mit vedkommende bliver det stadig afgørende for om jeg kommer og deltager i festlighederne - står regnen ned i stænger, og blæser den kolde vestenvind ind fra atlanten så køer, heste og får stiller sig med rumpen i vindretningen, så daffer jeg lige så stille hjem mod Sjælland i al ubemærkethed - men det ved du (vil vel også være \"overgreb\" mod en stakkels forsvarsløs ung kvinde i lårkort at trække hende op bag på en motorcykel i sådanne et vejr, bare fordi hendes far har fået lyst...).

Sidst - men ikke mindst kære Speedy - nu ingen sure miner, eller noget med at bære nag - når du kommer hjem efter konfirmationsfesten og opdager at dine hunde endeligt er blevet opdraget til at \"apporterer\", \"rulle rundt på ryggen\" og gå \"på plads\", og hjulsporene rundt om dammen i haven indikerer at der har været afholdt ringridningskonkurrence af Blackbirdklubben igen (vist et udestående med Knud & Heidi der var lidt for heldige da vi kørte på Knud´s græsplæne (læs: grønsvær / forpløjning) til BB -klubbens fødselsdag) :evil:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5840 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hey Carlo

He - he, ingen sure miner herfra, lukker i hundene ud og opdrager dem kan jeg kun sige held og lykke:P
Mht ringridning, så gør jeg gerne klat forudsat det kan passes ind lige efter hovedretten, der deltager jeg nemlig selv så, for det er der jeg skal holde tale og jeg er ski.. nervøs, så jeg vil noget heller ud sammen med jer:laugh:
Lårkort bliver det ikke, har arrangeret så vi begge har ordentligt gear på, kører jo aldrig uden og det skulle da nok passe at uheldet var ude den dag hvis vi kørte uden.

Håber meget at vi ses:)

Skulle det live koldt (ser ikke alt for godt ud lige nu) har vi masser af frisklavet kaffe samt andet, så i kan få varmen inden i kører hjem igen.

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5898 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hej Speedy

Skriv du også mig på som deltager til datterens konfirmation B)
Jeg kører Blackbird :laugh:

\ Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5905 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hej Jørgen.
Du er også noteret, det bliver godt nok et flot følge:)

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5906 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hej alle

Her er lige en lidt sen opdatering, jeg undskylder men jeg er lidt hængt op med alt det der konfirmations-halløj:)
Men vejret ser ikke ud til at drille, de har faktisk lover solskin:) :)
Og det ser ud til at blive et fantastisk flot følge, tak skal i alle have, det varmer godt nok gevaldigt:) :)

Listen som den ser ud nu:
1. Poul Dam BB
2. Johnjohn BB
3. Christer BB
4. Flemming BB
5. Prøvechauffør Næsten BB, ven af Flemming
6. Carlo BB
7. Lennart BB
8. Bjarke BB
9. Kim BB
10. Henrik BB
11. Erwin BB
12. Jørgen BB
13. Orla CBR
14. Krogh CBR
15. Erling C CBR
16. Jacob A CBR
17. Henrik P CBR
18. RacerSmølften CBR
19. MC62 CBR
20. Marianne CBR - bagsædetrunte hos Racer
21. Kawa Kennet Ven af Racer - næsten CBR medlem 
22. Søren Brormand til Speedy
23. Speedy Farmand til hovedpersonen
24. Stephanie Hovedperson, datter af Speedy
25. Jens kørerlærer Ven af alle og kørerlærer 
26. Ivan Ven af Jens
27. Michael Ven af Jens

Vi ses venner

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.104 sekunder
Leveret af Kunena Forum