Hjælp til fælles konfirmationstur søges

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #6018 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
<br><br>Indlæg redigeret af: jjskov, den: 2010/04/11 19:13
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #6019 af jjskov
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6026 af kimbp
Hej Jørgen

Tak for en fin hjemtur idag og de mange gode billeder.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #6033 af Carlo
Hej Iben, Jørgen &amp; Kim.

Tak for en fin hjemtur - det var jo ikke så ringe endda. Personligt kunne jeg godt have ønsket mig lidt mindre sidevind, men vi klarede den i fin stil.

Iben: Håber du ikke frøs alt for meget, og at du stadig er ved dine \&quot;lemmers fulde brug\&quot; (læs: den hvide finger)?

Jørgen: Det var flot at du gad køre en tur til Fyn - og tilbage igen, kun for at få kørt nogle gode kilometre, og deltage i konfirmationstren. Tak for et umanerligt godt stykke arbejde med alle de flotte billeder (vidste da ikke at du var en \&quot;haj\&quot; til den slags) - godt gået.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Magic66
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6035 af Magic66
Besvaret af Magic66 på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hey... Hyggeligt at hilse på Jer alle. Håber at Stephanie, Speedy og resten af familien havde en super dag :woohoo: Solen skinnede da jeg kom retur til den jyske vestkyst, så Speedy fik alligevel ret med hensyn til sunshine i dag B) Håber vi ses i løbet af sommeren... E.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Jørgen D.
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6046 af Jørgen D.
Besvaret af Jørgen D. på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Det ser ud som om det var et vellykket arrangement om søndagen, desværre kunne jeg ikke deltage om søndagen men GF og kørertur var rigtigt godt. Tak for det.
Der var en artikel i Fyns stifttidende i dag mandag: Link til artikel i Fyns stiftidende
Bedre reklame for honda kan vi vel ikke få
Hilsen
Jørgen D<br><br>Indlæg redigeret af: Jørgen D., den: 2010/04/12 17:28

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6049 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Hejsa alle sammen

Mange, mange tak for jeres deltagelse i min datters konfirmation i går, det var bare supert at så mange ville møde op og støtte op om turen.
Stephanie vidste ikke noget om i kom, og jeg fik det fantastiske blik i øjnene på Stephanie som jeg havde håbet på, hun var bare så glad for i kom for at køre en tur med hende, det kan jeg godt leve længe på.
Vi havde en fantastisk dag, og det at i alle kom gjorde dagen meget speciel. Vi fik taget en masse billeder, men jeg skal have noget hjælp for at kunne lægge dem på nettet, jeg ka ik hit u a det.
Stephanie vil gerne selv skrive og takke jer, men det bliver nok ikke før i morgen da hun kommer sent hjem i aften, blå mandag i ved.
Hvis i kigger her: www.fyens.dk kan i se artiklen i Fyens Stifttidende, faktisk rigtigt godt skrevet og gode billeder.
Jeg takker af for nu og lader Stephanie skrive lidt selv når hun kommer hjem, vil bare lige tilføje at jeg ser frem til nogle fede fællesture sammen med jer i denne sæson.
Alt for nu.
Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6050 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Jeg vil også sige tak for et par hyggelige timer.
Min makker Ole, der kørte på min blå cbr1000f, skulle jeg hilse fra og sige mange tak for en stor oplevelse. Han har ikke kørt siden først i 80'erne, hvor han kørte cb750.
På vejen hjem fra speedy, fik han lige en tur på blackbirden, i skulle se en voksen mand græde.. :) Da han kom af, han var vildt imponeret over styreegenskaber og moment ved lave omdr.
Jeg tror næsten han har haft en ligeså stor dag som Stephanie. Men 20 år uden MC også giv´ sådan en \&quot;skabsbiker\&quot; en blackbird, så skal den jo gå i bukserne på ham..:laugh:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Stephanie (Speedy Gonzales' datter)
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #6077 af Stephanie (Speedy Gonzales' datter)
Besvaret af Stephanie (Speedy Gonzales' datter) på emne Sv:Hjælp til fælles konfirmationstur søges
Heej BB club ! :) det er 'Speedy's' datter Stephanie :)

Vil bare lige sige : TUSIND TAK til jer der var med oppe og hente mig ved kirken, det var mega fedt ! :woohoo:
Havde slet ikke regnet med det, håbede på at min far ville hente mig på MC, men da jeg spurgte om det, sagde han, at jeg bare blev hentet i bil, for det var jo ikke så praktisk med kjole, osv .. ØV !

Men så kommer jeg ud af kirken, og ser jer alle holde der ! :woohoo:

Det var virkelig en kæmpe oplevelse der vil blive husket til evig tid !

TUSIND TAK ALLE SAMEN &amp; TUSIND TAK FAR ! :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum