Åbning af DyrehavsBakken 2010

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5568 af Carlo
Åbning af DyrehavsBakken 2010 blev oprettet af Carlo
Bakkeåbning 2010.

Så nærmer tiden sig med hastige skridt dagen hvor alle ”hardcore” motorcykelister fra nær og fjern skal ud og markerer åbning af Dyrehavsbakken 2010. Flere af klubbens medlemmer har allerede trodset vejrguderne og været ude tilbagelægge de første kilometre på deres forårsklargjorte Blackbirds...... Min er selvfølgelig også gjort klar til at komme ud på de danske landeveje, men desværre har den i skrivende stund endnu kun nået ud og vende parkeringspladsen.

Ifølge Mayland - kalenderen på mit skrivebord er der kun 11 dage til vi går over til ”sommertid” - meget, meget mærkeligt syntes jeg....

Ikke desto mindre er der nu kun 8 dage tilbage til Bakken traditionelt skal åbnes, så nu er det ved at være tid til at tage nogle beslutninger. Skal jeg regne med at deltage eller skal jeg blive hjemme i varmen? Jeg ved det ikke, bl.a fordi jeg ikke ved hvad vejrudsigter kommer til at sige på torsdag i næste uge. Jeg ved heller ikke om der bliver ved med at være nattefrost, med tilhørende saltning af veje og cykelstier - og hvis det er tilfældet skal jeg helt sikkert IKKE deltage på motorcykel, men måske i en dejlig varm 4-hjulet bil med oliefyr....

Min personlige planlægning ser derfor ud som følger:

• Blackbirden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER birden fuldt tanket og klar til afgang. Fru Bente kommer til skolen efter arbejdstid - måske hun kører med på sin MC, måske hun tager bilen, måske hun kører hjem i varmen.

• Afgang fra skolen kl. 16.30 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, hvorfor kursen bliver sat mod denne sidegade til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 17.00. Herefter er der ca. 2 timer til at ”skridte fronten af” (Kære Kim & Christer: kom nu venligst IKKE med et eller andet fordrukkent søfartssludder om at det hedder noget helt andet ... haha).

• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen. Min gamle ven Flemming har tidligere påstået at det var min skyld at det var snevejr og pissekoldt på turen - det skal jeg hermed afkræfte.

Og nu til sagens kerne:

Alle klubbens medlemmer m. Påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde er velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få strukket benene, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et ladeapparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.

Da de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om de vil deltage eller ej på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 10 min. til fods herfra, så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så dårligt endda - og i skal alle være så velkomne.


Carlo, Brønshøj.

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2010/03/18 00:17

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2010/03/18 00:18<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2010/03/18 21:54

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5570 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Tak for dit tilbud Carlo.
Vi kommer hvis vejrguderne vil rette ind. :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 2 måneder siden #5571 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Carlo... Min gamle ven,,:silly:

Kan sige med bestemthed at jeg ikke kommer ,,,,:huh:
Har været med til at både åbne og lukke Bakken et par gange,,
Det har jeg sku ikke tempramang til,,,:evil:
Har det ikke godt med at skulle kører og file på koblingen fra Nr. brogade og ud til bakken,,, så tror at jeg bliver hjemme og pudser vider på Biden,,,
Men håber da at hører et par sjove histoier der fra når vi ses til GF,,,,;)

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • MCK
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #5572 af MCK
Besvaret af MCK på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Tak for tilbuddet Carlo.

Jeg må desværre også denne gang takke nej, til det traditionelle arrangement.

Sneen heroppe i Lommedalen, Norge har stadig over-taget i min planlægning for hvornår BB skal ud og luftes.

Vejene heroppe er stadig fugtige så jeg håber at muligheden for at komme ud og køre ligger på den anden side af påske. Men ufff.. der er megen sne som skal smeltes. Ellers er datoen 1 maj hvor rigtig mange motorcykler heroppe, mødes for at køre rundt om en kæmpe indsø. Nærmere betegnet 100 km. Ja MC sæsonen er noget kort heroppe. Ser derfor desto mere frem til at plante vores fødder i den Nordjyske muld til maj næste år ;)

Men jeg vil ønske jer alle som \&quot;præsterer fremmøde\&quot; til arrangementet en herlig dag og må vejret være med jer B)

- Michael

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #5582 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Carlo

Mange tak for tilbuddet, jeg satser bestemt på, at deltage, om jeg kan nå, at komme en tur forbi køreskolen, må vi lige se når, vi kommer lidt tættere på.

Hmmm \&quot;skridte fronten af\&quot;, det er vist ikke noget vi gør i søværnet, det kræver vist, at man kan gå lige og det gynger det alt for meget til!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål til din tidsplan, du skriver afgang fra køreskolen kl. 17:30 og ankomst til Nørrebro kl. 17:00, det hænger vist ikke helt sammen? :whistle: :ohmy:

Hilsen
Kim

Ps.
Med det vejr vi har haft, burde vi have åbnet Bakken idag. Jeg målte 15 grader her i eftermidag, da jeg sad i bilen med alt for meget tøj på, i en meget langsom kø ude på Helsingørmotorvejen.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5585 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
RETTELSE I MIN PERSONLIGE TIDSPLAN!

Afgang fra køreskolen i Valby kl. 16,30
Ankomst til Ole Jørgens Gade, Nørrebro kl. ca. 17.00

(Tak Kim - godt set. Næste gang bruger jeg min \&quot;timemaneger\&quot; så jeg ikke laver sådanne fejl igen. Jeg har tilladt mig at rette i 1. indlæg for at undgå misforståelser - vil jo gerne have så mange som muligt samlet).

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #5586 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Det er helt ok, Carlo.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5640 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Jeg kan se på vejr udsigten at der er stor mulighed for at det skal være i år at jeg skal prøve denne legendariske tur er der nogle der skal fra fyn eller jylland der skal et smut med der over. og Carlo mange tak for invitationen.<br><br>Indlæg redigeret af: Flemming, den: 2010/03/22 20:34

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5642 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Vejrudsigten ser bestemt lovende ud for på torsdag - årets hidtil varmest dag med op til 16 grader og tørvejr, så kan vi vist ønske os det meget bedre til en Bakkeåbning!

Det skal nok blive en god tur!

Glæder mig.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5646 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Flemming.

Ville da glæde mig (læs: os) at se dig på torsdag. Her i lokalområdet følger vi også løbende opdateringer på verudsigten, og diskuterer de forskelligheder der nu engang er mellem DMI udsagn, og TV2 - metrologers spådomme.

Uanset, så skal du være så hjertelig velkommen.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.114 sekunder
Leveret af Kunena Forum