Åbning af DyrehavsBakken 2010

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5700 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Alle

Det var dejligt, at få hilst på mange af jer inde på Nørrebrogade. Håber, at I havde en god tur ud til Bakken og er kommet godt hjem igen!

Vi ses snart til GF!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5702 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Tak for en hyggelig dag, det var noget af en oplevelse at være med til for første gang.
Og så til en anden sag - på turen hjem gik det fint, prøvede at holde alle hestene i ro, men da bommen gik op kunne jeg ikke holde dem mere, målt til 136 km/t op over broen, at betale 1.000 kr men så kommer jeg også i station 2. Hvad gør men ikke for at komme i fjernsyn. :)

Hilsen Flemming og Jeanette

Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5703 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej! Så er fuglen også landet i Sønderborg og den varme kæde er nysmurt. Så ikke noget politi på vejen hjem ,heldige mig, håber ikke at der kommer en rudekuvert. :angry:
Også et tak for en god dag og kaffen hos Carlo. Det var hyggeligt at møde jer . Vi ses.
Hilsen Henrik:)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5704 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Flemming !
Hvordan blev du stoppet ???
Hilsen Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5705 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
bommen gik fik den lige 6 gear i træk da jeg nået toppen slap jeg gas og gik ned på 125 km/t og fulgte en bil der var masse af biler der overhalet, men han ville kun ha mcer tro jeg, men han stoppet mig først efter nyborg, civil kamera bil. Det er chancen i branchen.

Flemming<br><br>Indlæg redigeret af: Flemming, den: 2010/03/25 23:15

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5706 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Alle.

Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag / aften. På trods af usikkerheden omkring vejre syntes jeg at det var dejligt at se så mange samlet da vi nåede Ole Jørgensens Gade. Det var især rart at få hilst på nogle af de nye / nyere medlemmer, så jeg kunne få sat et ansigt på. Jeg syntes stadig det er flot at køre fra Sønderborg og SV Fyn for at deltage - og så hjem igen. Måske det kunne havde været sjovere hvis ikke arrangementet lige skal ligge midt i ugen, så de fleste er pisket til at køre hjem igen og på arbejde dagen efter..... Vi må tage revance en anden god gang, da vi savnede jeres indput ifm. fælles hyggesnak over et godt måltid mad.

Flemming og Jeanette - jeg vidste godt at Storebæltsbroen er et af de bedst kontrollerede steder i DK, men jeg vidste ikke at de også laved hastighedsmålinger på broen - det vil jeg også godt høre lidt mere om når vi forhåbentligt ses til GF. Håber ikke at det afskrækker jer for at komme til \&quot;Djævleøen\&quot; igen en anden god gang.

Også en hilsen fra Bente til jer alle - hun hyggede sig som hun plejer når hun er i godt selskab.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5708 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Herfra skal også lyde en tak til alle for en hyggelig Bakkeåbning. God tid på Nørrebrogade og jeg skal love for, at der var mange MC'er i år, men der var vel heller ikke nogen undskyldning denne gang.
Ligeledes havde vi et par hyggelige timer på restaurant Bøgely sammen med ligestillede BB'piloter (Carlo og Daniel med fruer + et par ikke-BB piloter) efter en tur til Bakken uden det store koblingsfileri.
Surt show med Storebæltsbroen :(
Fik selv et klip i kørekortet + 500 kr. i bødesidste år ved at forlade Bakken modsat den ensrettede færdsel på tilkørselsvejen. :angry:

Else &amp; Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • croma
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5709 af croma
Besvaret af croma på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Var i Valby kl. 16.11 - for at konstatere at i var kørt mod nørrebrogade.:evil:

MÆRKELIGT , der stod da afgang kl. 16.30

Tog den næste klub GWRRA de havde afgang kl. 17.30
De kender klokken vi kørte kl. 17.30:P

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5713 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Croma.

Den er jeg godt nok lidt ked af - det er ubetinget min fejl. Jeg lod mig \&quot;rive med\&quot; af den opløftede stemning, og kan kun beklage. Hvis du kommer med til generalforsamlingen kan du roligt skrive en \&quot;kvajebajer\&quot; på min regning :pinch:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • croma
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5714 af croma
Besvaret af croma på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
godt så.

Lad det ikke gentage sig;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.110 sekunder
Leveret af Kunena Forum