Åbning af DyrehavsBakken 2010

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5663 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Lige et Spørgsmål Krak siger 184,5 km og 1 time og 55 minutter hvordan der det lige med kbh ved 15-16 tiden skal men ikke lægge 1 time til eller er det ikke nødvendig.

Flemming<br><br>Indlæg redigeret af: Flemming, den: 2010/03/23 20:12

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5667 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej !
Hvis vejrudsigten holder ,regner jeg med at køre fra Sønderborg et sted mellem kl.10 og 11. Regner med at parkere ved bispebjerg hospital (nemt). Går ned på Nørrebrogade og kigger lidt ,ser optoget og kører så hjem igen.Har kørt med i optoget en gang og det var også sidste gang.Hvis jeg kan finde jer ses vi derovre.
Hilsen Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5669 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Flemming.

Da København ligger på samme breddegrad som Paris, burde det ikke være nødvendigt at justerer kronometret - og da du kører på Blackbird burde du også - rent teoretisk - kunne nå hjem igen inden vi andre skifter til \&quot;sommertid\&quot; (gætter på i også bruger dette på den anden side af broen? :whistle:

Spøg tilside. Under normale omstændighedder vil du køre imod trafikken - de fleste kører mod syd (læs: ud af byen) når de skal hjem fra arbejde, og du kører ind mod byen. I dagens anledning skal du dog nok forvente at du vil få følge af måske 1000 - 10.000 andre medtrafikanter i form af div. mc´-er, INKLUSIV EN MASSE POLITI MED / UDEN FARTKONTROL :evil:

Hej Henrik.

Stor respekt for at du har overskud til at kører fra Sønderborg til København for \&quot;bare at kigge\&quot;. Jeg skal heller ikke blande mig i din planlægning, men mit tilbud gælder naturligvis også dig - uanset hvordan du vælger at gøre turen færdig. Har du brug for en \&quot;intern rasteplads\&quot; er du også så hjertelig velkommen på skolen. Jeg har desværre arbejde indtil kl. ca. 15.00, men det skal ikke forhindre dig i at kigge indenfor til en kop kaffe, brug af skolens rengjorte \&quot;porcelænsmøbler\&quot; med tilhørende \&quot;rulleservietter\&quot; etc. - turen fra skolen til Bispebjerg tager ca. 15 - 25 minutter under normale omstændigheder og indebærer kun 2. højresving og 1. venstresving ;) Forbvent dog at det kommer til at tage lidt længere tid i dagens anledning.....

Skulle du have lyst, er du også velkommen til at følges med os andre (hvis der kommer andre end Flemming, Bente og undertegnede) mod Nørrebrogade, så kan vi følges det meste af vejen, og når vi drejer ind mod Ole Jørgens Gade, skal du bare fortsætte ca. 6 - 700 m. længere frem af Lygten, og så er du fremme ved Bispebjerg (bare et forslag) :)


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5673 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Carlo !
Har kigget lidt på kortet ,taxiskolen ligger jo egentligt næsten på vejen . Tror godt jeg kan finde adressen,lykkes det kommer jeg ind forbi til en kop kaffe.??.og så kan vi jo følges der ind af, men VENT ikke på mig.Skal muligvis følges med 3 andre her fra Als og så for de lov til at bestemme farten..:( (det er måske også godt nok ) du mener jo at vi kan forvente en del politi.
MVH. Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5674 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Sidste år havde politiet nærmest lagt en ring om Taxiskolen, så vi blev stoppet både på vej ind og på vej ud!:)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5676 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Henrik.

Måske en meget fornuftig strategi B) Skolen ligger centralt i København ( i al fald i denne sammenhæng ). Jeg syntes stadig det er frisk gjort af jer fra Als ( min datter blev i øvrigt født da vi boede i Fynshav..... ). Betragt skolen som et godt tilbud - hverken mere eller mindre. Det ville da i øvrigt glæde mig at hilse på dig og dine \&quot;kammersjukker\&quot; :)

Kim - du har som (næsten) altid ret - sidste år var lidt af en oplevelse. Så vidt jeg husker nåede vi rundt omkring skolen 2 gange, men kunne sikkert godt få et par omgange mere. Sjovt at se sin kone i TV2 -Nyhederne om aftenen (sgu godt de ikke filmede hende den gang hun kom til at køre på baghjul på Godthåbsvej..... haha) :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Ps. Er der ikke noget med at grunden til at alle de jyske politibetjente er sure, er fordi storebror fik den fædrende gård?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5682 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Carlo

Jeg når desværre ikke, at komme forbi køreskolen, men vi ses i Ole Jørgensens gade ved 5-tiden.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5683 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Hej Carlo !
Fuglen er tanket og klar til afgang .Hvis alt går som planlagt kommer jeg forbi på skolen. Vi ses.:)
Hilsen Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Flemming
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5687 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
Jeg er også klar, har lokket konen med, vejret er super dejligt

vi ses om et par timer

Flemming<br><br>Indlæg redigeret af: Flemming, den: 2010/03/25 13:01

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #5689 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Åbning af DyrehavsBakken 2010
jeg regner med at køre lige til nørebrograde da jeg ikke kan nå at være med fra skolen af :( ville ellers godt følges med alle jer andre :woohoo:

så vi ses der inde senere

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder
Leveret af Kunena Forum