Campåbning.

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #803 af Ivser
Campåbning. blev oprettet af Ivser
Så er det nu i forskellige skal til ud af `røret` hvis i vil være med til at åbne campen. Vil gerne vide hvor mange som vil med på fællesturen lørdag. Regner stadig med vi besøger Otto Bille og ser hans Mcmuseum. Og selvfølgelig kører vi af nogle dejlige snoede småveje, så vi kan få slidt dækkanterne til!!!!!!!!:laugh:
Vi sponsorerer en flaske `kølevædske` til de ankomne fredag, ikke for at lokke , slet ikke........B)

Birdhilsen: Ivser
:silly: ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #804 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Hej Ivser. :)
Vi kommer 3-4 stk., men er der kun lørdag. Hvad tid starter i fællesturen.?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #810 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Campåbning.
Og vi bringer en advarsel: Ikke løse hunde, men løsagtige Bird´s kan forekomme i egnene omkring Campen i weekenden omkring påsken. Advarslen gælder dog kun såfremt vejret ikke bliver til \"hundedage\" - da Bird´s så har forbud mod at blive luftet :silly:




Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: carsor, den: 2008/03/14 23:36

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #814 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Campåbning.
Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage - I må have en rigtig god fornøjelse! B) B)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #823 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Campåbning.
Hej Daniel.

Køre i hjemmefra lørdag formiddag mod Campen?




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #828 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Jeps Carlo, det vil være hyggeligt hvis du hægter dig på toget, vi aftaler nærmere om mødetid og sted, når vi har et tidspunkt fra Ivser. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #832 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Campåbning.
Hej Daniel og evt. andre der kunne være interesseret.

Jeg kobler mig gerne på \&quot;toget\&quot; hvis vi kan få det til at passe sammen i begge ender. Selskabet er jo fint :)

Er der evt. andre der kunne være interesseret i at deltage i turen til Campen på Djursland? Planen er så at køre hjemmefra så tidligt, at vi kan nå over og deltage i fællesturen ud og være med til at åbne Campen for 2008, og køre hjem igen hen under aften - altså ingen overnatning.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #834 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
Så er der næsten en aftale i hus med Otto Bille. Kl 13 ved ham, så afgang fra campen kl 12. Så sku i alle ku nå det. Skulle Otto blive forhindret, hvad vi ikke regner med, lodder vi stemningen og finder ud af noget andet. Ud og køre det ska vi.

Sorry sorry , det sene svar, men har været på Øen til svigerfars føsda`, og er først kommet hjem her sidst på dagen.

Birdhilsen: IvserB) :P

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #839 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Campåbning.
Hej Ivser.

Tak for din tilbagemelding. Jeg regner med at \&quot;lokomotiv-chaufføren\&quot; selv kommenterer de faktuelle oplysninger :P Jeg har jo bare løst billet til togafgangen lørdag morgen / formiddag.

Jeg skal for god ordens skyld lige sige, at jeg har hverken monteret snekæde / pigdæk eller snorkel, så hvis ikke vejret arter sig nogenlunde, er jeg helt sikker på at jeg \&quot;ikke må komme ud og lege\&quot; :ohmy:

Håber alt flasker sig. Tak for godt initiativ Ivan.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #840 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
Som vi jo nok alle sammen har erfaret, er vejrguderne ikke ret venligsindet mod os her i påsken. Jeg vil da også nødig tilstå det, men er der for meget salt på vejen, tager vi nok den 4 hjulede derned. Derned, det skal vi. Blir det bare bygevejr skulle der være en chance for at saltet kan blive skyllet væk. Der er vel også en vandhane derned , så man kan da lige skylle det værste af.:( :S
Det lille arrangement ved Otto koster 35 Kr pr. person. I det beløb er der selvfølgelig en lille forfriskning såsom varm kaffe og en bid brød, og en kølig pils for de hårdføre. Regn med 2 timers varighed. Desværre er Otto en Suzuki`nørd` og har ingen Bird i hans samling `endnu`!!!!!::angry:

For os heroppe er det jo også årets første køretur på de 2 hjulede, da vi har i øjeblikket bruger al vores sparsomme fritid på et garagebyggeri. Min Bird som plejer at stå og `lyse` stuen op, kigger anklagende på mig hver gang jeg er i nærheden af den. Hvis bestyrelse i klubben så den, ville jeg omgående blive eksluderet og aldrig blive tilbudt medlemsskab igen. :ohmy: :(
Vi krydser fingre for at vejret arter sig nogenlunde så vi kan få en hyggelig tur ud af det trods alt.

Hyggehejsa: Ivser:)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder
Leveret af Kunena Forum