Campåbning.

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #843 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Hejsa.
Som det ser ud nu, er vejret ikke ligefrem til MC, men lad os se om ikke de metrologer kan gøre det lidt bedre, de har jo før ombestemt sig. :silly:

Pigdæk eller bil til touringcampen er nok at stramme den, vi tager endelig stilling når vi kommer tættere på lørdag. :)

Kl. 12 er fin tid, så kan vi bare kører herfra kvart i”¦”¦:P

Håber at det lykkes. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #844 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Campåbning.
Hej

Vi kommer, men måske ikke på CBR men FRV ;)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #861 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
Så er vi klar til afgang. Vi kører på vores MCer, da det ikke blev det vejr de lovede. Jeg har en aftale med otto i aften om vi snakkes ved om, hvor mange vi evt. kunne blive i morgen. ;)
I kan kontakte mig på mit mobilosnr. 2335 1960
Med ønske om et godt MCføre i morgen:side: :) Ivser

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #863 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Vejret er dog bedre, men ikke helt så godt som jeg havde håbet. :( Og de jo helt vilde med at rasle med saltbøssen, og love snevejr. :(
Jeg kunne dog undtagelsesvis, føle mig fristet til at tage smutvejen med færgen. :)
Så vidt jeg kan se, koster det 325,- pr. vej(Incl.2 personer) og så er det en transporttid på lidt over 2 timer i alt inkl. sejltid, hver vej herfra.

Og påskelørdag, sejles der hver hele time i begge retninger.

Dog vil jeg gerne se vejret i morgen tidlig før jeg beslutter mig endeligt. Hvis vejret viser sig fra sin gode side, vil jeg satse på at komme med færgen kl. 10, fra Odden mod Ebeltoft.

Mvh. Togføreren fra færgen. :silly:

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #864 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Måske jeg skulle tilføje et telefon nr. 43991925/mobil29610848, hvis det lykkes med vejret, og der skulle være andre, som vil med/følges på turen. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #869 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Øv.... er der en som ligger inde med et sæt snekæder til en Blackbird. :pinch: :(

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #877 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Campåbning.
Hej
Vi tog Birden der op i går, regn fra Vejle og efter at have fjernet det meste sne fra min kære mc, så lidt forsigtig kørsel hjem i dag, for f..... hvor det var koldt:(
Men hyggeligt at smage de forskellige kander ( Honda kanden er jo bedst :) )
Også hyggeligt at snakke med Ivan og Bossen ( som forøvrigt har 8 års komme sammen dag i dag :) )

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #878 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
poul dam skrev:

Hej
Vi tog Birden der op i går, regn fra Vejle og efter at have fjernet det meste sne fra min kære mc, så lidt forsigtig kørsel hjem i dag, for f..... hvor det var koldt:(
Men hyggeligt at smage de forskellige kander ( Honda kanden er jo bedst :) )
Også hyggeligt at snakke med Ivan og Bossen ( som forøvrigt har 8 års komme sammen dag i dag :) )

Hygge PD


Ærgerligt at det skulle blive sådan et vejr. :(
Jeg havde set frem til at mødes med jer, og smage den berømte Honda kande. B)
Alt var klar her til morgen, indtil jeg så de 5 cm sne udenfor. :(

Håber at det lykkes en anden gang.:)

Og tillykke med dagen til Ivser og boss. Håber også at I kom godt og fint hjem. :)

Mvh. Daniel<br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2008/03/22 22:27

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #880 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Campåbning.
Vinterdepressionen ligger tungt over Brønshøj :S Vejret har været ganske smukt - højt, klart og med blå himmel, og vinden løjede pænt meget af her sidst på dagen - men aligevelle, koldt som en brøndgravers r.. Da jeg så læste andet steds, at der ovenikøbet havde deltaget folk til åbning af Campen som havde overnattet i telt - så følte jeg mig meget, meget gammel :sick:

Tillykke med dagen Ivan og fr. Boss. Håber snart at møde jer alle sammen igen derude \&quot;some where\&quot;.

Og så til Kim. Som klubformand ville det måske være en god ide at lave sådanne nogle små intensive weekendkurser i klubregi. Forestil dig evt. hvor hyggeligt det kunne være at samles i gode venners lag fra fredag til søndag under mottoét: \&quot;Byg din egen iglo\&quot; - \&quot;vedligehold din snescooter under primitive forhold\&quot; eller \&quot;Udskiftning af kølervædske i din våddragt, og lav selv gulvvarme i andefødderne\&quot;....... :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #888 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
Lige et kort resume fra vores tur på campen.
Startede op i godt vejr. Koldt men tørt, og der var et snert af forår i luften. :cheer: Fuglene kvidrede og Birden kvidrede med, så i et anfald af kådhed blev det så Mcerne vi trillede derned på.:P Knud og Pernille kom kort tid efter os, og sagde Poul var ved at blive gammel(ville komme i bil??).Om han var bange for at blive moppet af os ved jeg ikke, men de kom alligevel på Birden:laugh: Vi fik en rigtig hyggelig langfredag aften allesammen. Poul og fruen valgte at køre hjem om lørdagen, efter at ha hørt vejrudsigten. Det burde vi nok også ha gjort, men Lonnie havde lugtet lunten og skyndte sig hen og punktere hendes bagdæk, så vi var nødt til at blive dernede. Det hjalp Pernille og Knud os så med, da de var bange for at lade os være alene i baren. :cheer: :evil: Det er lidt pudsigt med Lonnies bagdæk, da det er sket før dernede. Mistænker hende for at ha gjort det bevidst!!!!!!!
Vi stod så op her i morges til et dejligt solskinsvejr, så Mcerne blev faktisk tøet op. Vi havde fyret en dækpilot af i Lonnies bagdæk, så vi kunne liste hjem. De sidte 50 Km kørte vi i snevejr. Men det var dejligt at komme hjem i varmen og få skyllet saltet af cyklerne.;)
For 8 år siden fik Lonnie jo ram på mig dernede på campen, så det betyder jo noget specielt for os at være dernede. (Regner med det er derfor hun punkterer hendes bagdæk.) Og vi takker for lykønskningerne. En skam vejret forhindrede jeres deltagelse. Vi gemmer kølevædsken til næste gang.:woohoo:
Jeg er ved at overtale fruen til vores næste camptur. Da det er gratis at overnatte på campen i maj måned, kunne vi godt finde på at arrangere en ny `klubtur` for klubben. F.eks 16 - 18 Maj, og med en tur til Otto Bille. Men det kan i jo overveje.:silly: Men regner bestemt med at sneen er væk til den tid.
Og Daniel, jeg har modtaget din smsbesked, men havde fået slået ordbogen til på mobilen, så jeg kunne ikke finde ud af at sende noget tilbage. Pernille har nu givet mig et lynkursus i denne for mig nyopdagede funktion( ak ja:pinch: )

Birdhilsen: Ivser og Frue.:) :silly:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder
Leveret af Kunena Forum