Campåbning.

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #892 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Campåbning.
16-18 maj lyder som en god weekend. jeg er deroppe med unger og hele molevitten , da min daglige klub har valgt at læge årets klubtur deroppe. mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #896 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Hej Ivser.
Tak for resume’ og at du gider forsøge, at samle fugleflokken igen, jeg er på.! :)

Weekenden 16.-18. Maj er ok for mig, det bliver dog uden min faste støtte pædagog, men jeg kan nok få udgangstilladelse, hvis jeg kan finde en værge, som sørger for at jeg ikke ser for dybt i Honda kanderne. :blink: :silly:

Ellers er weekenden efter (23.-25.) bedre for os. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
16 år 1 måned siden #912 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Campåbning.
16-18 maj lyder rigtig godt, det er den eneste hele weekend jeg har fri i maj måned.B)

Jeg tror at det kunne blive en stor oplevelse, at smage de der Hondakander som jeg har læst så meget om.

Det er vel øl???.:silly: Erik:sick:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #917 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
For lige at få det helt på det rene. Mangler også lige at få Fru Boss accept til `projektet`, men regner med at ku overtale hende. Hvis ikke `prisen` blir for høj...... Skal også lige have en aftale i stand med Otto. Vender tilbage først på ugen med flere facts om turen.

God wekend fra en som ikke kører Bird i denne weekend.:(

Ivser

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #936 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Campåbning.
Halløjsa igen.
Så er Fruen blevet overtalt, og vi har en ny aftale med Otto ( 99% sikkerhed ) i weekende 16 - 18 maj. Vi er alle enige om at det er en OMMER, og denne gang tager jeg sku lappegrej og min 12 voltskompressor med.
Vi kommer fredag aften og vil sponsere en flaske kølevæske til at `løsne` de rustne stemmebånd. I kan kende os på vores store blå telt, eller hvis der står en grå CBF 600 med flad bagdæk. Fruen har lige fået spritnye dæk på både for og bag, men det havde hun jo også for 2 år siden og da `gik` det også galt. :blink: . Herhjemme skulle vi have fundet dækapparatet frem da det var gemt godt af vejen. Vi er også i gang med et garagebyggeri og det er temmelig forsinket. Denne weekend skal jeg have lavet mine bremser på Birden, da de hænger efter den tur på campen. Den fik en ordenlig tur med vandslangen da vi kom hjem, men det rakte desværre ikke.:( :dry:

Nu er vi ude i god tid så i har alle en stor mulighed for at deltage i dette arrangement, så vi håber i alle vil bakke op om det, så vi kan få en hyggelig tur ud af det. Vi ser frem til at møde jer.B) :silly:

Birdhilsen: Ivser og Fru Boss.:woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
16 år 1 måned siden #937 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Campåbning.
Det lyder godt, glæder mig til at møde nogen af dem som man sidder og skriver med.:side:

Lad os håbe på godt vejr, og koldt øl. Så kan det ikke gå helt galt.:blink: MvH Erik.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #940 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Campåbning.
Alle tiders Ivser. :)
Datoen er nu reserveret til Touringcampen. :)
Jeg har fået tilsagn om, at min bror Michael også køre med. Så foreløbig 2 herfra. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.089 sekunder
Leveret af Kunena Forum