Orø-tur 16. juni 2012
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11672
af Jan Dehn
Besvaret af Jan Dehn på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Der er i princippet ingen sidste tilmeldings dato men hvis vi kommer over 25 deltagere (vi er nu ca 22 mc'er) skal jeg bare bestille flere pladser så helst en 2-3 i forevejen mit tlf står i tråden
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11674
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Orv, er vi allerede 22. Så må der også være mange CBR-knallerter tilmeldt.
- Daniel
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11684
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Tak for tippet/tilbudet.
Kan desværre ikke deltage, da vi er lovet ud til tripel 18 års fødselsdag.
Det lyder ellers som en hyggelig tur. Vi har været med til MCIslands træf en del år i træk, og det plejer også at være hyggeligt.
Vi håber på godt vejr, og ha en god tur, jer der kommer med.
Kan desværre ikke deltage, da vi er lovet ud til tripel 18 års fødselsdag.
Det lyder ellers som en hyggelig tur. Vi har været med til MCIslands træf en del år i træk, og det plejer også at være hyggeligt.
Vi håber på godt vejr, og ha en god tur, jer der kommer med.
Med venlig hilsen Daniel.
- jjskov
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11689
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej Jan
Jeg er meget ked af at måtte melde afbud, noget der ikke ligner mig, når jeg først er tilmeldt et arrangement.
Men forud for det 11. World POPS Meet i faldskærmsspring skulle jeg deltage i en "Skills Camp" den første weekend i juni. Camp'en er imidlertid flyttet til "Orø-tur" weekenden. Af hensyn til mine 3 holdkammerater på 4-mands holdet bliver jeg nødt til at deltage her.
Som sagt er jeg og fruen superked af det, men der er ikke noget at gøre ved det. Jeg ønsker jer alle en rigtig god tur i forhåbentligt supergodt vejr.
Jeg er meget ked af at måtte melde afbud, noget der ikke ligner mig, når jeg først er tilmeldt et arrangement.
Men forud for det 11. World POPS Meet i faldskærmsspring skulle jeg deltage i en "Skills Camp" den første weekend i juni. Camp'en er imidlertid flyttet til "Orø-tur" weekenden. Af hensyn til mine 3 holdkammerater på 4-mands holdet bliver jeg nødt til at deltage her.
Som sagt er jeg og fruen superked af det, men der er ikke noget at gøre ved det. Jeg ønsker jer alle en rigtig god tur i forhåbentligt supergodt vejr.
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11694
af Jan Dehn
Hej jjskov, det er bare ok, husk skærmen og må du få rigtigt godt vejr!
- poul dam
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11829
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej med jer
Har kopiert fra CBR klubben.
Program for Orøturen - de 4 færger
16/6 afgang kl. 10:30 Holbæk havn
Mødested: Holbæk havn afgang mod Rørvig kl. 10:30 første etape er på 43,2 km og 57 min, og da vi skal med en bestilt færge, vil der kun være en ultrakort pause - pris 90,-
Færge: Rørvig til Hundested afgang kl. 11:55 overfarts tid 25 min
Frokost i Hundested, på ”Den Blå Ansjos” der er bestilt plads ved langbord til 25 pers +/-
Den Blå Ansjos
Hyggelig familierestaurant, på havnefronten, med
gårdhave og siddepladser inde og ude. Priser fra 25 til 95 kr. Spis f.eks. Stjerneskud, Fisk og fritter, Røget laks fra Havnen med flødespinat, og meget mere. Softice fra Hansen is, Cafe latte, espresso. Egen import af Tjekkisk øl fra fad.
Mc: Hundested til Sølager anden etape er på 6,9 km og 9 min
Færge: Sølager til Kulhuse afgang, sejler efter behov! overfarts tid 5 min - pris 60,-
Mc: Kulhuse til Hammer bakke tredje etape er på 29,3 km og 36 min her er der absolut ingen stress, så der vil blive fundet et godt sted at pause den,
Færge: Hammer bakke til Orø afgang, hvert 20. min - pris 23,-
Mc: Orø modtagelse af repræsentanter fra Mc Island, køretur øen rundt med Mc Island som vejviser og derefter kaffe og dækspark i deres klubhus og herefter afgang mod Holbæk færgen
Færge: Orø til Holbæk afgang kl. 16:50 - 18:50 - 20:50 - pris 29,-
Afslutning Holbæk havn
Det vil da være dejlig om der skulle flere Birds med .
Hygge PD
Har kopiert fra CBR klubben.
Program for Orøturen - de 4 færger
16/6 afgang kl. 10:30 Holbæk havn
Mødested: Holbæk havn afgang mod Rørvig kl. 10:30 første etape er på 43,2 km og 57 min, og da vi skal med en bestilt færge, vil der kun være en ultrakort pause - pris 90,-
Færge: Rørvig til Hundested afgang kl. 11:55 overfarts tid 25 min
Frokost i Hundested, på ”Den Blå Ansjos” der er bestilt plads ved langbord til 25 pers +/-
Den Blå Ansjos
Hyggelig familierestaurant, på havnefronten, med
gårdhave og siddepladser inde og ude. Priser fra 25 til 95 kr. Spis f.eks. Stjerneskud, Fisk og fritter, Røget laks fra Havnen med flødespinat, og meget mere. Softice fra Hansen is, Cafe latte, espresso. Egen import af Tjekkisk øl fra fad.
Mc: Hundested til Sølager anden etape er på 6,9 km og 9 min
Færge: Sølager til Kulhuse afgang, sejler efter behov! overfarts tid 5 min - pris 60,-
Mc: Kulhuse til Hammer bakke tredje etape er på 29,3 km og 36 min her er der absolut ingen stress, så der vil blive fundet et godt sted at pause den,
Færge: Hammer bakke til Orø afgang, hvert 20. min - pris 23,-
Mc: Orø modtagelse af repræsentanter fra Mc Island, køretur øen rundt med Mc Island som vejviser og derefter kaffe og dækspark i deres klubhus og herefter afgang mod Holbæk færgen
Færge: Orø til Holbæk afgang kl. 16:50 - 18:50 - 20:50 - pris 29,-
Afslutning Holbæk havn
Det vil da være dejlig om der skulle flere Birds med .
Hygge PD
- ln1100xx
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11843
af ln1100xx
Besvaret af ln1100xx på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej . Jeg er meldt til via cbr siden.
ses.
ses.
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11844
af Jan Dehn
Seneste update! så rundede vi 25 MC'er men der er stadig plads til flere,uden at der skal ændres reservationer så kom frisk og hils på en masse rare mennesker, hvoraf flere kører på en rigtig motorcykel ( ja man har vel XX feber )
Indlæg redigeret af: Jan Dehn, den: 2012/06/09 10:35<br><br>Indlæg redigeret af: Jan Dehn, den: 2012/06/09 10:36
Indlæg redigeret af: Jan Dehn, den: 2012/06/09 10:35<br><br>Indlæg redigeret af: Jan Dehn, den: 2012/06/09 10:36
- Carlo
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11846
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Så er jeg vist kommet så langt frem i den uendelige række af aftaler, at jeg også tør skrive mig på listen over deltagere i dette flotte arrangement - glæder mig til at møde kendte og ukendte ansigter
- Claus
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11848
af Claus
Besvaret af Claus på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Så er jeg sku også tilmeldt, og Jan har lovet godt vejr, dejligt
Claus
Claus