Orø-tur 16. juni 2012
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11859
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej Jan
Fik lige talt med min lillebror om turen, han vil også med:) . Håber det er ok?
Hygge PD
Fik lige talt med min lillebror om turen, han vil også med:) . Håber det er ok?
Hygge PD
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11879
af Jan Dehn
Besvaret af Jan Dehn på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Det er bare i orden og noteret
- Carlo
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11989
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej Jan.
15 mm. regn på Sjælland - fastholder du dit arrangement?
15 mm. regn på Sjælland - fastholder du dit arrangement?
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11992
af Jan Dehn
Sorry den sene tilbagemelding Carlo Når man tjekker byvejret for Holbæk og Skiby så lover de 0,5 mm per 2 timer så jeg håber det går
update!
Lortevejr! let fin regn i Ringsted afgang som planlagt, jeg håber at vi kan starte med regntøj og slutte i t-shirt
update!
Lortevejr! let fin regn i Ringsted afgang som planlagt, jeg håber at vi kan starte med regntøj og slutte i t-shirt
- poul dam
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #12010
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej med jer
Vi havde en perfekt tur, endnu en gang tak til Jan.
Regn fik vi kun lidt af efter turen var overstået, sommerhanskerne blev ikke engang gennembløde:) .
Hygge PD
Vi havde en perfekt tur, endnu en gang tak til Jan.
Regn fik vi kun lidt af efter turen var overstået, sommerhanskerne blev ikke engang gennembløde:) .
Hygge PD
- BlueBird
- Emne forfatter
- Gæst
12 år 5 måneder siden #12011
af BlueBird
Besvaret af BlueBird på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Jep, en fin dag med fine motorcykler, fine mennesker og fint vejr . Der havde faktisk været plads til flere her fra klubben, selvom vi var +20.
Selv valgte jeg at snuppe de ekstra 400 km fra Holbæk til Hjallerup som bonus-kilometer, lidt af vejen i selvskab med 2 friske CBR-ryttere... det meste af turen i tørvejr og med god fart op gennem Jylland.
Ser frem til næste arrangement
BlueBird
Selv valgte jeg at snuppe de ekstra 400 km fra Holbæk til Hjallerup som bonus-kilometer, lidt af vejen i selvskab med 2 friske CBR-ryttere... det meste af turen i tørvejr og med god fart op gennem Jylland.
Ser frem til næste arrangement
BlueBird
- Jan Dehn
- Gæst
12 år 5 måneder siden #12015
af Jan Dehn
Jamen jeg vil da også blande mig i jubel koret, og takke for jeres deltagelse det var med stor glæde at se alle dukke op trods de dårlige vejr udsigter, som jo også blev gjort til skamme! for vejret var jo fantastisk og selv da vi efter turen fik lidt regn udenfor Holbæk var det i solskin, næste gang jeg laver vejr aftaler med Herren, vil jeg prøve at inkludere hjemturen der skal også lyde en stor tak til repræsentationen fra Yamaha klub Danmark (Pouls bror) han skal være meget velkommen en anden gang og det gælder også alle medlemmer fra Blackbird Clubben
Takke mail er også sent til Mc Island for rundvisning og åbent hus
Takke mail er også sent til Mc Island for rundvisning og åbent hus
- Carlo
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #12032
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Orø-tur 16. juni 2012
Hej Jan.
Tak for et godt arrangement i weekenden. Indrømmet - jeg betvivlede dine forbindelser / evner til at sikre godt og tørt vejr til turen, men må tilstå at mine tvivl blev gjort til skamme
Utroligt at man stadigvæk kan finde spændende og smukke nye veje her på øen, hvor jeg trods alt både er født og opvokset - men du gjorde det - respekt og tak for det.
Skulle du invitere igen en anden gang, så kan du skrive mig på listen over deltagere - og jeg vil glæde mig.
Også en tak til alle de fremmødte deltagere. Dejligt at træffe nogle af de mange brave medlemmer af CBR - klubben, og selvfølgelig fra vores egen HBBCDK - ikke mindst dem (læs: BlueBird) der lige kom et "smut" forbi fra Ålborg for at deltage i fællesturen her på øen - respekt herfra
Tak for et godt arrangement i weekenden. Indrømmet - jeg betvivlede dine forbindelser / evner til at sikre godt og tørt vejr til turen, men må tilstå at mine tvivl blev gjort til skamme
Utroligt at man stadigvæk kan finde spændende og smukke nye veje her på øen, hvor jeg trods alt både er født og opvokset - men du gjorde det - respekt og tak for det.
Skulle du invitere igen en anden gang, så kan du skrive mig på listen over deltagere - og jeg vil glæde mig.
Også en tak til alle de fremmødte deltagere. Dejligt at træffe nogle af de mange brave medlemmer af CBR - klubben, og selvfølgelig fra vores egen HBBCDK - ikke mindst dem (læs: BlueBird) der lige kom et "smut" forbi fra Ålborg for at deltage i fællesturen her på øen - respekt herfra
Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Orø-tur 16. juni 2012