Køb af Blackbird.

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #606 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Køb af Blackbird.
Tillykke Nikolaj, den ser rigtig fin ud, har du også prøvekørt den.? :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #607 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Daniel!

Mange tak!

Ja - det har jeg for et stykke tid siden, men det var nu ikke nogen lang tur ;-)

Jeg kan bare sige, at jeg befandt mig godt på den. Jeg er jo en amatør, der ikke har kørt på MC i 30 år - Uhadada!
På den baggrund ved jeg egentlig ikke, hvad det sådan skulle sige mig - udover at jeg synes, at jeg passede til den - størrelsesmæssigt. I det hele taget - befandt mig som sagt godt på den.

Med min ringe viden og erfaring må man så - på et eller andet tidspunkt - stole på sælger, og Heino fra HMC i Vester Hassing virker altså meget troværdig på mig.

Hvad kan jeg ellers sige :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #609 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Køb af Blackbird.
Så er alt jo i skønneste orden.:) Bare giv dig god tid til at vende dig, til den nye cykel med de mange kræfter.B)
Er spændt på at høre om dine kørekurser.:)
Vi ses derude lige pludselig.:)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #610 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Køb af Blackbird.
Ja - det gør vi uden tvivl B)

Jeg skal nok fortælle udførligt både om DMC og FDM kursus.

Jeg er dog helt sikker på, at vi mødes her på forum igen meget snart, for lige om lidt har jeg sådan ca. 1.000.000 spørgsmål om alt muligt. Jeg har nemlig allerede opdaget, at her får man hurtige og kompetente svar :cheer:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #611 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Køb af Blackbird.
Du kommer bare med alle de spørgsmål du har, så skal vi prøve at svare på bedste vis, og tak for tilliden.:)
Men som du nok allerede har opdaget, så er en Blackbird en meget solid og stabil maskine, så jeg tror heller ikke at du vil få de store problemer med din nye investering.:)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #612 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Køb af Blackbird.
Det gør jeg så hen ad vejen :-)

Du har ret - i første omgang vil det ikke være så meget teknikken, for jeg har forlængst opfattet, at der ikke er ret meget, der kan svigte.

Næh - det er nu mere hen i retning af det mere praktiske - altså noget med styrthjelm, bagagetasker og sådan noget, hvor det er godt at udnytte de garvede rotters erfaring - selv om der sikkert er flere meninger om det, end der er medlemmer i klubben ;-)

Jeg prøver mig frem, men gør det i nye emner for ikke at blande det hele sammen her.

Og nu skal jeg vist lige ha' et par forfriskninger med nogle af vennerne, for faktisk er det min fødselsdag i dag, og så var en Blackbird da en meget fornuftig gave til mig selv :-D

Vi tales ved............

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #613 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Køb af Blackbird.
Ja det var den fed gave at give sig selv på fødselsdagen, mere tillykke med dagen her fra.:)

God fest.:) Og skål herfra.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #616 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Nikolaj

Tillykke med fødselsdagen og jeg månok sige en passende gave i dagens anledning, den ser squ flot udB)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #618 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Køb af Blackbird.
Dejlig at få en Bird mere ud at køre :) tillykke med den.

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #619 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Nikolaj.

Først og fremmest tillykke med fødselsdagen, og dernæst tillykke med din nye motorcykel. Jeg håber selvfølgelig at du bliver rigtig glad for den - lige så glad som vi andre er for hver vores.

Ingen trær vokser helt ind i himlen, og selvfølgelig dukker der af og til ting op som man gerne ville løse / lave om på, men jeg tror stadig på, at antallet af ubehagelige overraskelser bliver minimalt med valget af ovenstående Blackbird. Den ser umiddelbart aldeles velholdt og fornuftig ud, og jeg kan af egen erfaring sige, at jeg har været super glad for min karburatormodel.

Da jeg i sin tid valgte at køre motorcykel igen efter en årrække uden, prøvekørte jeg også flere forskellige motorcykelmærker og -modeller, og aligevelle havde jeg det på nøjagtig samme måde som dig - da jeg første gang satte mig op på ryggen af min Blackbird var det ligesom at \"komme hjem\". Jeg ved godt at det lyder lidt teratralsk - men ikke desto mindre var det altså sådanne det føltes.

Dine evner skal jeg ikke udtale mig om, endsige betvivle - men som Daniel meget rigtigt har skrevet - så husk at passe godt på dig selv - især den dag hvor du efterhånden syntes at du har fået styr på den - ligepludselig opdager man at det har man måske aligevelle ikke helt. Derfor syntes jeg også at det er flot at du erkender at et / flere kurser i at lære maskinen og dig selv at kender må være den optimale vej til den ultimative glæde ved ejerskab og brug at sådanne et forfinet stykker køreinstrument.

Når vi kommer ind i sæsonnen og får talt lidt mere sammen, kan du jo sige til hvis du får lyst til at lære lidt mere om svingteknik m.m. ved lidt højere hastighed end du kommer til at opleve på de omtalte kurser. Der er faktisk mange der har en hel del erfaring fra forskellige kørekurser på bane (nævner ingen navne her i indlæget - vel P.D. m.fl..... ).

Alt sagt i respekt selvfølgelig. Glæder mig til at hilse på dig \"derude\".




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.105 sekunder
Leveret af Kunena Forum