Køb af Blackbird.

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #620 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Køb af Blackbird.
Tak til Kim, Poul og Carlo for de venlige bemærkninger!

Det har vel taget mig et par måneder at finde denne Blackbird. Sådan er jeg indrettet B)
Det tog mig f.eks. også 3 - 4 måneder at finde et fladskærms TV :ohmy:

Jeg er helt på det rene med, at jeg står over for en helt ny verden. At jeg engang i forrige århundrede har kørt på MC, kan næppe anvendes til noget som helst. Faktisk har jeg taget et nyt MC kørekort i efteråret 2007, men det er en lang historie om ombytning af et militært kørekort tilbage i 70erne, og en bygning, der brændte og andre underlige ting. Never mind.

Jeg går til det her med den tilstrækkelige/nødvendige respekt. Derfor også kørekurserne, som jo ikke gør mester, men som jo alligevel er et skridt på vejen i den rigtige retning. Jeg går også og spiller lidt golf eller prøver på det. I golf er det sådan at jo mere man øver sig - jo \"heldigere\" bliver man. For nu at blive i det sprog, er jeg overbevist om, at det med MC er sådan, at jo mere man øver sig, desto mindre \"uheldig\" er man.

Udover sådan under normale omstændigheder at ha' hovedet med i det, jeg går og laver, så er jeg også en hund efter ny viden og nye færdigheder, og som jeg har sagt tidligere, så er der vist ingen tvivl om, at jeg er kommet det rigtige sted hen her.

Så jeg glæder mig til at møde Jeres verden med den respekt, som en Blackbird nødvendigvis må og skal aftvinge.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #643 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Nicolaj.

Tillykke med din nyanskaffelse. Den ser jo ud som ny. Så min bare halvt så godt ud...suk...Der er nogen mennesker i denne her verden, som bare kan holde deres modeller så rengjorte, at man kan betvivle om de vitterligt kører på dem, og sådan en model ser dit eksemplar ud til at være. Du har efter min overbevisning investeret i en af verdens bedste motorcykler. Ingen over og ved siden af, og det viser salgstallene jo også. :laugh: :lol:
Nu er jeg så spændt på om du kan få en fornuftig forsikring på den, når du ikke har trillet 2hjuler i så mange år.

Birdhilsen: Ivser:evil: B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #644 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Ivser!

Tak for de pæne ord om min Blackbird. Jeg er selv meget forbavset over den flotte stand disse maskiner er i. Der bliver virkeligt passet på tingene.

Forsikring - ja det var jo også lidt en opgave. Det er lykkedes for mig. Jeg var nødt til at finansiere Blackbirden via MC Finans, for at få denne forsikring. Ville have købt kontant, men den gik ikke så. Mc Finans giver en meget fordelagtig forsikring på netop Blackbird. Ansvar + kasko = 4350 kr. pr. år.

Tvivler på, at jeg kan gøre det billigere, men kan jo altid blive klogere.

Masser af hilsener
Nikolaj

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #647 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Nicolai.

Jeg kan godt forstå du er en meget glad mand. En flot Bird og en fornuftig forsikring, det kan da give en anledning til at holde en lille fest. Så er det lige om du kan nænne at køre på den, hvis det ser ud til regnvejr!!!!!!!!!!!!

Endnu engang tillykke med købet. :woohoo:

Birdhilsen: Ivser:laugh: :silly:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #665 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Køb af Blackbird.
Nu er jeg lidt nysgerrig på Martin som startede denne tråd? Er der sket noget med hensyn til dit `køb` af Blackbird?

Ivser.:huh:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.091 sekunder
Leveret af Kunena Forum